wou je nou zeggen dat je op 't werk niet meer geil kan zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pass mij dr ook maar eentje, aangezien ik toch op het werk zit
Ik probeer het weg te etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wou je nou zeggen dat je op 't werk niet meer geil kan zijn?
awwquote:
Kim Jong Il: I was sent from pranet Xiron to conquer the Earf / I had a twiffic pran - I thought it would work / I tried to get the Earfrings all to kill each other, y'see / But it all went wrong and now I must decree / You are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You have faiwred in every way / and now my stock in you has fawren / Your career is stawrin' / and you're worthress Arec Barrwin / That's why I brew your head off / And your chirdren are all bawrin' / Pranet Xiron is inhabited with Xipods rike me / But arso with Balmacs who are giant bees / The Xipods and the Balmacs are at constant war / So we wanted a new home and that's what Earf was for / But you are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You fucked up my whole plan / and now Xiron is smeared with Balmac porren / Your garbage needs some hawring / and you're worthress Arec Barrwin / Now I must return home a faiwrure / I'm afraid the pit of Cryrock is cawrin'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Sgele het volgende:
You are worthress, Arec Barrwin!
Wel veiligerquote:
Niet?quote:
WHehehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja
echt geweldig
I'll drill holes in your dick, so when you pie, it goes a different directions !
Ik denk dat ik vanavond die film maar weer eens ga kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kim Jong Il: I was sent from pranet Xiron to conquer the Earf / I had a twiffic pran - I thought it would work / I tried to get the Earfrings all to kill each other, y'see / But it all went wrong and now I must decree / You are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You have faiwred in every way / and now my stock in you has fawren / Your career is stawrin' / and you're worthress Arec Barrwin / That's why I brew your head off / And your chirdren are all bawrin' / Pranet Xiron is inhabited with Xipods rike me / But arso with Balmacs who are giant bees / The Xipods and the Balmacs are at constant war / So we wanted a new home and that's what Earf was for / But you are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You fucked up my whole plan / and now Xiron is smeared with Balmac porren / Your garbage needs some hawring / and you're worthress Arec Barrwin / Now I must return home a faiwrure / I'm afraid the pit of Cryrock is cawrin'.
Nog maar een pakje koekjes dan?quote:
Ik ben bang om doos te zeggen dus doe maar een flink pak jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog maar een pakje koekjes dan?
En hij is pas een paar uur oudquote:
Anders krijg je weer van die dubbelzinnige woordgrapjes bedoel jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben bang om doos te zeggen dus doe maar een flink pak ja
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders krijg je weer van die dubbelzinnige woordgrapjes bedoel je
Je zei doosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben bang om doos te zeggen dus doe maar een flink pak ja
quote:
En dat heeft tot gevolg dat je dan nog meer koekjes moet eten?quote:
Go for itquote:
ja ik heb me eider geval rot gelachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond die film maar weer eens ga kijken
Ik bedoel maar, het kan niet erger, vanmorgen lamp in de badkamer kapot, en geen reservelamp uiteraardquote:
Het spijt mequote:
Helaas welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat heeft tot gevolg dat je dan nog meer koekjes moet eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |