hij laad geen games bij mij altijd black screenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens beller, ik ben bezig met dat WII gedoe.
het is aardig gelukt, maar ik moet een DVDR- schijfje halen. ik heb alleen DVDR+ en die werken niet:(
homechannel staat erop enzo. alleen de n64 emu werkt op halve snelheid
Ok dan, ik moet het toch maar ook eens gaan proberenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee
je moet die zelda save gebruiken
Zo makkelijk las ik dat ook ja.. Moet het alleen nog doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
zelda game starten
saven
save game verwijderen vd wii
zelda save game hack kopieren naar de wii vanaf sd kaartje
zelda opstarten
met het 1e poppetje praten. en dan gaat ie alles erop gooien.vrij simpel
ik krijg gelijk weer alle verhalen door mn hoofd haha...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de DJ en het barpersoneel is het meest interessant voor klanten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de avonturen van barra
wat de fuck is het?
Mogge iedereen
vertel wat is dan een kutdag voor jou?quote:
Heb nu alleen een tijdje al een hele aparte ruis door het beeld heen als mijn Wii aan staat?!?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo makkelijk las ik dat ook ja.. Moet het alleen nog doen..
Eerst die Zelda maar eens ergens vandaan halen
drank betaal je op voorhand (vast bedrag aan de deur, all in... eten en drinken dus) en de muziek is altijd goed..quote:
morning BCCquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de avonturen van barra
wat de fuck is het?
Mogge iedereen
gebruik je wel dvdr - ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij laad geen games bij mij altijd black screen
scart ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb nu alleen een tijdje al een hele aparte ruis door het beeld heen als mijn Wii aan staat?!?
Ik maak de foto's welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
drank betaal je op voorhand (vast bedrag aan de deur, all in... eten en drinken dus) en de muziek is altijd goed..
nee ze proberen je het bed in te lullen
zelfs de vrouwen willen me
Waar is die tent?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
drank betaal je op voorhand (vast bedrag aan de deur, all in... eten en drinken dus) en de muziek is altijd goed..
nee ze proberen je het bed in te lullen
zelfs de vrouwen willen me
Nope, composietquote:
Tsjek, Linkjequote:
In ieder geval niet als er een lamp stuk is en ik geen reserve heb.. Ook niet als het koud is en ik het liefst terug in bed zou willen duiken..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel wat is dan een kutdag voor jou?
Oost Ham (Belgie)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Wrom composiet als ik vragen mag? Dat is sowieso toch de slechtste kwaliteit qua video transfer?quote:
nee het moet - zijn. en dan nog 2x of 4x gebrand, anders werkt het ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet het perse - zijn of ken het ook + (oude pc met + brander)
Oeps.. En je hebt die homebrew channel er op staan? Als je die verwijderd heb je die ruis nog steeds?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb nu alleen een tijdje al een hele aparte ruis door het beeld heen als mijn Wii aan staat?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |