jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Oblivion het volgende:
Ziet eruit als een galbult, je kan ergens niet tegen. (eten dus...)
lieverd dat is een closeup van mn elleboog... daar zitten niet echt spieren in die je kan trainenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja
magere armpjes en zoveel borsthaar zagen jullie het ook?
nee dat is die irritante jeukende plek! t ding zat over mn hele elleboog heenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
zit daar nou een litteken of lijkt dat maar zo?
oke... nu was gister een lamzakken dag omdat ik nergens puf voor had... dus ik heb gegeten krentebollen (noooooit last van) en ik heb broodjes hamburger gefrituurd.... en daar heb ik ook nog nooit last van gehad...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Oblivion het volgende:
Ziet eruit als een galbult, je kan ergens niet tegen. (eten dus...)
Ja, dat kunnen galbulten doen...Die hebben geen mooie ronde vorm.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat is die irritante jeukende plek! t ding zat over mn hele elleboog heen
quote:medicijnen; penicilline (en andere antibiotica), gif, insuline
- voedingsmiddelen (vis, ei, chocola, pinda)
- bijen- of wespen steek
- inhalatie-allergenen (schimmelsporen, dierlijke huidschilfers, oplosmiddelen, formaldehyde)
quote:
kerel michael nicht borsthaar hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik heb er toch al wel een jaartje of 2 "last" van.
Dat wil zeggen dat het op dat moment irritant is maar ik het niet ernstig genoeg vind om ervoor naar de dokter te gaan.
Waar heeft Barra het nu weer over?
Nou dat zal ik vertellen. Wanneer ik ziek ben of erg verkouden (zoals nu) begint het af en toe erg te jeuken.
gisteravond had ik ook de hele tijd een jeukerige ellebogen.. maar een stoere kerel als ik ben kan ik heel goed jeuk negeren...
toen ik gister avond me uitkleden om te gaan douchen zag ik wat er nu zo jeukte.
[ afbeelding ]
T jeukt best wel en gaat na een paar uurtjes vanzelf wel weer weg...
maar ik vroeg me gewoon af wat het was?
iemand enig idee?
Zie nou pas dat het een elleboog is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat is die irritante jeukende plek! t ding zat over mn hele elleboog heen
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Het lijkt op een beetje op zo'n plek die je krijgt bij brandnetels.
nope.... wel strepsilsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen galbulten doen...Die hebben geen mooie ronde vorm.
Penicilline gehad?
[..]
Daarom weet ik het...ze vertelde het me vanmorgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn..... vertel ik het je moeder of doe jij het
![]()
mja ik heb er al een tijd lang last van dat ik soms van die plekken krijg...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:37 schreef tisauch het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op.
Vetrouw je het niet TS, dan richting huisarts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |