denk je dat ik dat ga doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
copy/paste jij maar uit msn...ik ben te lui en nu is hij sowieso niet grappig meer
doe es werken jijquote:
Jah sorry, obstipatiequote:
goed ideequote:
quote:
zoquote:p00p zegt: hijs nog niet eens rijp
Jaquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan was de dichtstbijzijnde kast al opgezocht?
Vet! Gaat dat een beetje gemakkelijk allemaal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens beller, ik ben bezig met dat WII gedoe.
het is aardig gelukt, maar ik moet een DVDR- schijfje halen. ik heb alleen DVDR+ en die werken niet:(
homechannel staat erop enzo. alleen de n64 emu werkt op halve snelheid
Waar werkte je ook alweer?quote:
Heerlenquote:
ah okequote:
yepquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet! Gaat dat een beetje gemakkelijk allemaal?
Mwah is te doenquote:
Maar het kan tegenwoordig toch ook zonder die exploit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
zelda game starten
saven
save game verwijderen vd wii
zelda save game hack kopieren naar de wii vanaf sd kaartje
zelda opstarten
met het 1e poppetje praten. en dan gaat ie alles erop gooien.vrij simpel
Als DJ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okenou niets mis mee hoor. maat van me werkt er ook bij
das een eind op de fiets...quote:
Ik kan lang lunchenquote:
nee ook achter de bar. maar ik hoor zat verhalen hoor , en dan is hij alleen de barman.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als DJ?
Ik sta alleen achter de bar trouwensben geen animeermeisje
oh als je een tijd niet kan of mag (vanwege het gebrek aan toilet) dan kan het beter zijn dan sexquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das een eind op de fiets...![]()
zo pissen kan af en toe best opluchten wist je dat...
de DJ en het barpersoneel is het meest interessant voor klantenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ook achter de bar. maar ik hoor zat verhalen hoor , en dan is hij alleen de barman.
nou ja , zo zou het bij jou ook wel gaan
Dat scheelt, same herequote:
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het kan tegenwoordig toch ook zonder die exploit?
Gratis drank en goede muziek?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de DJ en het barpersoneel is het meest interessant voor klanten
Als dat dan al een kutdag isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:14 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, het kan niet erger, vanmorgen lamp in de badkamer kapot, en geen reservelamp uiteraardverdomde koud en dan ook nog eens druk op m'n werk.
Geef m'n warme bedje terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |