oké jij wintquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In ieder geval niet als er een lamp stuk is en ik geen reserve heb.. Ook niet als het koud is en ik het liefst terug in bed zou willen duiken..
Gister startte mijn auto niet.. Mijn accu leeg.. De ramen van de andere auto kreeg ik niet schoonIk viel op mijn bek hier op het parkeerterrein.. Ik kreeg een telefoontje dat mijn bestelling die ik begin december deed niet kwam en ze ook geen nieuwe gaan op sturen en ik dan weer achter aan zou komen bij de bestellingen aangezien de Wii Fit nog steeds niet te leveren is.. Ik moest naar het ziekenhuis.. Mijn collega smste dat hij ziek was (voor de zoveelste keer) .. De switchen lagen hier plat... En ja.. Dan begint de dag kut.. Maar dan nog is het geen kutdag
Vind ik ook.. Zet hem dan harder zo dat je het wel kan horen of zachter zodat je niets hoortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef tripack het volgende:
mijn buurman draait kut muziek... kan niet horen wat of van wie het is.... maar het is alleen erg vervelend
Hmm dat is minder... maar als dat geen kutdag is, dan was het geen antwoord op mn vraag wat er wel 1 is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In ieder geval niet als er een lamp stuk is en ik geen reserve heb.. Ook niet als het koud is en ik het liefst terug in bed zou willen duiken..
Gister startte mijn auto niet.. Mijn accu leeg.. De ramen van de andere auto kreeg ik niet schoonIk viel op mijn bek hier op het parkeerterrein.. Ik kreeg een telefoontje dat mijn bestelling die ik begin december deed niet kwam en ze ook geen nieuwe gaan op sturen en ik dan weer achter aan zou komen bij de bestellingen aangezien de Wii Fit nog steeds niet te leveren is.. Ik moest naar het ziekenhuis.. Mijn collega smste dat hij ziek was (voor de zoveelste keer) .. De switchen lagen hier plat... En ja.. Dan begint de dag kut.. Maar dan nog is het geen kutdag
nee das juist het beste. anders heb je geen 540Pquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wrom composiet als ik vragen mag? Dat is sowieso toch de slechtste kwaliteit qua video transfer?
Dat is componentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das juist het beste. anders heb je geen 540P
[ afbeelding ]
composiet / component ... wat maakt het uitquote:
jah iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Zet hem dan harder zo dat je het wel kan horen of zachter zodat je niets hoort
nou nou nou... niet zo lomp sgele!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
Beller, misschien een lompe vraag, maar heb je toevallig een extra tv waarmee je even kan testen?
M'n broer heeft een vergelijkend probleem gehad met z'n XBox 360, en op een andere tv werkte het prima. Bleek z'n scart van de TV naar de gort te zijn
Ehr ik bedoel component kabel voor de Wiiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wrom composiet als ik vragen mag? Dat is sowieso toch de slechtste kwaliteit qua video transfer?
Nee heb dat nog niet geïnstalleerd:)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Oeps.. En je hebt die homebrew channel er op staan? Als je die verwijderd heb je die ruis nog steeds?
En moet het idd alleen op DVD-R gebrand worden?
Heb ik getest, op een andere tv is het beeld zonder ruisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
Beller, misschien een lompe vraag, maar heb je toevallig een extra tv waarmee je even kan testen?
M'n broer heeft een vergelijkend probleem gehad met z'n XBox 360, en op een andere tv werkte het prima. Bleek z'n scart van de TV naar de gort te zijn
Ik heb er lekker geenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff.. het lijkt hier wel de Wii vraagbaak...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm dat is minder... maar als dat geen kutdag is, dan was het geen antwoord op mn vraag wat er wel 1 is...
Als je je tv eens op een andere plaats neerzet heb je dan nog steeds die ruis?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik getest, op een andere tv is het beeld zonder ruis
Wii is voor homo'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er lekker geen
Laptop is voor mij voldoende
En heb nog oude rotzooi zoals commadore64, nintendo 8 bit, PS1 en 2 en gamecube...
die oude zooi wordt al niet gebruikt dus ga ik geen nieuwe gameconsole kopen
hehe mijn hond is vanochtend op zn bek gegaan toen ik hem uitlietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]Zeikerd
Je hebt gelijk.. Een kutdag is een dag waarbij de HELE dag alles verkeerd gaat
Ik hoop maar dat vandaag alles goed gaat trouwensBen nog niet op mijn bek gekletst
Dus dat ging al goed
Ik heb genoeg te doen maar geen zin.. Dus geen reet te doenquote:
Dat ken ik ook ja.. Dat heb ik vorig weekend gedaan.. Werd gek van die hollandse hitsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idddan zet ik mijn muziek maar iets harder
Maar je kreeg de ruis door het modden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee heb dat nog niet geïnstalleerd:)
Ow dat ben ikquote:
Jupsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je je tv eens op een andere plaats neerzet heb je dan nog steeds die ruis?
die van mij gisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe mijn hond is vanochtend op zn bek gegaan toen ik hem uitliet
Nee want hij heeft ook ruis met de scartaansluiting (die 3 tulps)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen maar geen zin.. Dus geen reet te doen
[..]
Dat ken ik ook ja.. Dat heb ik vorig weekend gedaan.. Werd gek van die hollandse hits
Even wat gitaren er doorheen gegooid
[..]
Maar je kreeg de ruis door het modden?
En kan het niet zijn dat misschien je component aansluitingen van je tv een beetje gaar zijn?
Die van mij heeft volgens mij meer grip omdat ze haar sporen nog heeft (duimen van de achterpoten zeg maar)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die van mij gisteren, vol onderuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |