Ik heb ook geen Wii, alleen een DS, daar heb je geen kabels voor nodig...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er lekker geen
Laptop is voor mij voldoende
En heb nog oude rotzooi zoals commadore64, nintendo 8 bit, PS1 en 2 en gamecube...
die oude zooi wordt al niet gebruikt dus ga ik geen nieuwe gameconsole kopen
Wat ging er gister goed dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]Zeikerd
Je hebt gelijk.. Een kutdag is een dag waarbij de HELE dag alles verkeerd gaat
Ik hoop maar dat vandaag alles goed gaat trouwensBen nog niet op mijn bek gekletst
Dus dat ging al goed
lijkt wel stof ofzo ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JupsHeb er op Tweakers al een topique over geopend
stomme beest keek daarna ook naar mij alsof het mijn schuld wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die van mij gisteren, vol onderuit
Indirect heeft het beest gelijk.. als ie nou gewoon lekker binnen mocht poepen was het niet gebeurdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stomme beest keek daarna ook naar mij alsof het mijn schuld was
Tjah ik weet het niet, met dezelfde kabel (de scart) vertoonde hij boven geen ruis en beneden welquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ligt het niet aan de tv?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik weet het niet, met dezelfde kabel (de scart) vertoonde hij boven geen ruis en beneden wel
dit weekend dan maar even kopen heb een flaptop die het wel kanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee het moet - zijn. en dan nog 2x of 4x gebrand, anders werkt het ook niet.
althans volgens die gasten die beweren dat het werkt.
ik heb zoals ik al gezegd heb nog geen dvdr- schijfjes
Tjah dat weet ik dus nietquote:
ik hoorde laatst, als een hond iets overkomt, en er staat iemand binnen anderhalf of 2 meter denkt die hond dat die de schuldige is..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ga jij aub lekker aan je aids krabbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou nou nou... niet zo lomp sgele!
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga jij aub lekker aan je aids krabben![]()
kerel evil wezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb ik al gedaan...er kwam allemaal vocht uit en dat heb ik nu in een plantenspuit gedaan en ga dat in mensen hun gezicht spuiten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb ik al gedaan...er kwam allemaal vocht uit en dat heb ik nu in een plantenspuit gedaan en ga dat in mensen hun gezicht spuiten
![]()
![]()
DS roeleertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Wii, alleen een DS, daar heb je geen kabels voor nodig...![]()
De nintendo 8-bit jaja die heb ik ook nog gehad ja, Duckhunt
[..]
Wat ging er gister goed dan?
Mooi dat je nog niet onderuit ben gegaan... ik ook trouwens nog niet...
M'n koffiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De ds ligt stof te happenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
DS roeleert![]()
ff pochen met de mijne
[ afbeelding ]
dat heb ik je al lang niet meer horen zeggen..quote:
omdat dat een andere aansluiting isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat weet ik dus nietBedoel waarom geen ruis bij het tv kijken dan?
daarom heb ik mijne verkochtquote:
en hooiquote:
Ben ook al een tijdje niet zo heel actief meer geweest hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik je al lang niet meer horen zeggen..
owja... ik had er ook wat van in je koffie gedaan
Scart aansluiting, maar eerst had mijn dvd speler ook diezelfde ruis, dat was verdwenen na het vervangen van de scartkabelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat dat een andere aansluiting is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |