zin hebben is het nooit, meestal is het zin maken...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sucks to be you
En? En? Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Zelfs daar heb ik geen zin in...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zin hebben is het nooit, meestal is het zin maken...
Man the harpoons!!quote:
Tsss mietjequote:
Sprak de fap-o-maticquote:
Ja morgen jaquote:
Whehequote:
En bedankt manquote:
Ik ben al een uur onderweg... Daar ik normaal al achter mijn bureau had gezetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguheens kijken hoe lang ik er vandaag over ga doen om op mn werk te komen met die gladheid
Ja maar... Jij begon!quote:
Niks mee te makenquote:
Trut! Ga koffie halen! Nu!quote:
Hier! Pak aan!!quote:
Meuning Tripackquote:
Gewoon niets doenquote:
morgenquote:
morguh!quote:
ik kan ook terug naar bedquote:
That's the spiritquote:
quote:
tallyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Goedemorgen trouwens! Ik denk dat ik me vandaag hier maar eens meld
moggequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Jij gaat toch niet zeuren over het feit dat ze hier nog wel eens moeite hebben om nummers in de OP goed te plaatsen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Ja.. Het is zo'n dag dat ik genoeg te doen heb maar geen zin.. dus ik heb besloten om mezelf te gaan vervelenquote:
Goedemorgen!quote:
De enige die nu zeurt ben jij...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet zeuren over het feit dat ze hier nog wel eens moeite hebben om nummers in de OP goed te plaatsen?
Ja toch wel? Heeft teruglezen zin?quote:
uhmz alleen als je veel te veel tijd over hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja toch wel? Heeft teruglezen zin?
Nu moet ik even naar buiten (brrrrrrr) en ben ik zo weer terug..
Tot zo
Wees blij dat het je klauwe zijnquote:
Ja hoeist...moet ik 'm eerst los schroeven...nieuwe gaten boren...nee dank uquote:
gelukkig hoef je je car niet an te dauwuhquote:
De rest voel ik nie meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wees blij dat het je klauwe zijn
Nee daar heb ik je moeder voor OMGLOLLERPWNDEINZ111!!!!ONE!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
gelukkig hoef je je car niet an te dauwuh
Minderquote:
Details, niet te veel op letten hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoeist...moet ik 'm eerst los schroeven...nieuwe gaten boren...nee dank u
Gast, je moet die antivries niet drinken hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee daar heb ik je moeder voor OMGLOLLERPWNDEINZ111!!!!ONE!
Niet meer...is inderdaad minder jaquote:
omg jij bent zo grappigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee daar heb ik je moeder voor OMGLOLLERPWNDEINZ111!!!!ONE!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoeist...moet ik 'm eerst los schroeven...nieuwe gaten boren...nee dank u
quote:
Niet? kut...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je moet die antivries niet drinken he
Heul nietquote:
Hij weetschquote:
Nee sorry jongenquote:
En dat zeg jij als studentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga je hard werken krijg je het warm van
[..]
hoevaak heb je dat hier al niet gepost sgele...quote:
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:
Hangt er een ijspegel aan je klavots, weet niet of je daarmee blij moet zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je ken nu wel buiten pissen zonder dat er iets bevriest
blijkbaar nietquote:
Heul niet zo vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoevaak heb je dat hier al niet gepost sgele...
Volgens mij al te vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoevaak heb je dat hier al niet gepost sgele...
daar kan je nog es mee swaffelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt er een ijspegel aan je klavots, weet niet of je daarmee blij moet zijn
Dat lijkt me inderdaad geen pretjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt er een ijspegel aan je klavots, weet niet of je daarmee blij moet zijn
Swaffelen? Da's gewoon iemand doodknuppelenquote:
naja, we zijn erachter wat het isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:28 schreef Sgele het volgende:
mogguh!
Crazy... Koop eens een nieuwe brommer ofzo
Steekt er ijspegel door de neus van je vriendin... tjah hoe leg je dat uit aan de huisarts?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Swaffelen? Da's gewoon iemand doodknuppelen
Stage is geen werkquote:
Wachten tot het gesmolten is en gewoon hard wegrennen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Steekt er ijspegel door de neus van je vriendin... tjah hoe leg je dat uit aan de huisarts?
Föhn erop, et voilaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wachten tot het gesmolten is en gewoon hard wegrennen?
waarom zou je wachten gewoon rennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wachten tot het gesmolten is en gewoon hard wegrennen?
Sgele & Bellerophon Inc. De oplossing voor al uw problemenquote:
Vanwege het potentiële breek gevaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom zou je wachten gewoon rennen
Niet goed? Geld wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sgele & Bellerophon Inc. De oplossing voor al uw problemen
M"n waterquote:
Student hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanwege het potentiële breek gevaar?
mischien is ze wel dood ofzoquote:
Mogguh WLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
mogge WLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
Heuh sorry manquote:
waarvan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
Tjah m'n moeder hequote:
ingepakt fietsen = Fail!quote:
oh ja, dohquote:
ja , een nieuw jaar, een nieuw abbonementquote:
True Truequote:
Pcies! Knallend het nieuwe jaar inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , een nieuw jaar, een nieuw abbonement
Join the club!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al gezegt dat ik geen zin heb ?
ok, nou bij deze
Drukke dag vandaag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al gezegt dat ik geen zin heb ?
ok, nou bij deze
morguh !quote:
Heb je het zo erg nodig danquote:
een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |