niet mijn smaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet voordat jij luistert![]()
If I could buy you flowers every day
Make every day a holiday
TUududududud
neej dat werkt ook niet.. en ik zet net mn muziek uit.. ff genoeg in mn kop zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Van dat soortmuziek moet je bijna wel vrolijk wordenGewoon ff goed hard zetten zodat je vriend het ook hoort
![]()
niet teveel instoppen dat past nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat werkt ook niet.. en ik zet net mn muziek uit.. ff genoeg in mn kop zitten
nu tcoh maar een poging tot slapen doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
niet teveel instoppen dat past niet
Dat is niet moeilijk als je met -11 op een station staat te wachtenquote:
Ghe, de ballen vriezen van je dokus afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk als je met -11 op een station staat te wachten
Niet iedereen gaat hier heen als ze wakker zijn hoor... ben (jammergenoeg) al een tijdje wakker... en inmiddels weer ontdooit....quote:
Ik voel ze niet meer....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ghe, de ballen vriezen van je dokus af
Goedesmorgens deze morgen
wacht maar tot je weer in de warmte komt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voel ze niet meer....
Mogguh Beller!
Sucks to be youquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voel ze niet meer....
Mogguh Beller!
...Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Mjahtogh het volgende:
K ga maar is wat doen tis wel tijd na al 2 uur hier
Tot later
Geilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wacht maar tot je weer in de warmte komt...
dan gaan ze tintelen...
Heul niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sucks to be you
En? En? Hebben we er een beetje zin in vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |