Tot ze het gingen uitmelken tot deel 475quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Yeti it is, altijd leuk, wel lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Ik wilde al zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:het werk verraste me enorm
maar nu weer koffie
*gooit poten op tafel
ow wacht, eerst koffie halen
watskebeurt? (ofzoiets) Had je zowaar iets te doen? Enveloppenlikken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:het werk verraste me enorm
maar nu weer koffie
*gooit poten op tafel
ow wacht, eerst koffie halen
ja tot bloedens aan toe... dat was dan weer jammer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tot ze het gingen uitmelken tot deel 475
Ja zeg datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja tot bloedens aan toe... dat was dan weer jammer...
Ik heb de bestellingen uitgepakt en opgeborgen (en meteen ff de post voor new york op de bus gedaan)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
watskebeurt? (ofzoiets) Had je zowaar iets te doen? Enveloppenlikken?
herken je je in een van die pinguins ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Sgele het volgende:
Ik moet altijd heel stom grinniken bij de term "there's no I in Team"
waarom nou had er net zo veel zin inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck verlaat meteen de puntige rots waar hij op stond...
hij was dan ook gewoon grapigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Sgele het volgende:
Ik moet altijd heel stom grinniken bij de term "there's no I in Team"
Je miste me?quote:
Ja dat is zweten geblazen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb de bestellingen uitgepakt en opgeborgen (en meteen ff de post voor new york op de bus gedaan)![]()
waarom denk je dat ik nu zo hard koffie nodig heb?![]()
Access denied...quote:
* LL laat bekertje zienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is zweten geblazen...Drink nu eerst maar een bakkie idd...
Waarom sla je dan ook niet gewoon raak...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom nou had er net zo veel zin in![]()
Ik ga dat hier nieteens proberenquote:
* MaleDuck heft lege mok ook omhoogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL laat bekertje zien
komt helemaal in orde
Uiteraardquote:
Dat klinkt bekend... ik kan hier ook zowaar nog op hotmail ook... wowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga dat hier nieteens proberen
alles is hier geblockt (behalve fok)
Access Denied (content_filter_denied)quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga dat hier nieteens proberen
alles is hier geblockt (behalve fok)
Minderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
![]()
![]()
![]()
![]()
neucken trouwen?quote:
Proost!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck heft lege mok ook omhoog
*proost*
Ik kan nieteens op gmailquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend... ik kan hier ook zowaar nog op hotmail ook... wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |