is dat een voornemen ? geen dubbelzinnige grappen meer ?quote:
je hoeft je excuses niet aan te bieden hoorquote:
Ernstig, heb nu al medelijden met je collega's als de koekjes op zijnquote:
ik heb nog exact 1 banaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
sorry.. LL ik heb net mn laatste knoppers opgegeten... heb nog wel een paar boterhammen appels en mandarijnen...
draai er eens niet zo omheenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
sorry.. LL ik heb net mn laatste knoppers opgegeten... heb nog wel een paar boterhammen appels en mandarijnen...
hahaquote:
quote:
Geniaal is die jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
deze kennen jullie al, maar ga hem toch posten
blijft leuk
[ afbeelding ]
quote:
die is lijpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
deze kennen jullie al, maar ga hem toch posten
blijft leuk
[ afbeelding ]
Oh god neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat een voornemen ? geen dubbelzinnige grappen meer ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor![]()
![]()
Nja als er nou iets interessants tussen liep...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ernstig, heb nu al medelijden met je collega's als de koekjes op zijn
oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh god nee![]()
dat redt ik niet met mn bijbaan
[..]je stelt me teleur
[..]![]()
[..]
Nja als er nou iets interessants tussen liep...![]()
![]()
[..]
oeh
wat zul je hier een werk mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godsamme
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Thank god for quickquotequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zul je hier een werk mee hebbengodsamme
sorry sgele dat ik je woord jatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zul je hier een werk mee hebbengodsamme
werk je in een parenclub ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh god nee![]()
[..]
[..]
Oh god nee![]()
[..]je stelt me teleur
[..]![]()
[..]
Nja als er nou iets interessants tussen liep...![]()
![]()
[..]
oeh
Dan was de dichtstbijzijnde kast al opgezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
[..]
oeh
hij is nog versSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
aan ons hoef je geen excuses aan te bieden hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn excuses LL... ik ga maar weer eens aan het werk... heb nog genoeg te doen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is nog versZe is nog warm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
doe ik toch ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aan ons hoef je geen excuses aan te bieden hoor
[..]
hij is nog verscopy/paste jij maar uit msn...ik ben te lui en nu is hij sowieso niet grappig meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
[..]
hij is nog versduurt lang p00p...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |