Had je wat goed te maken van vanochtend?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had je wat goed te maken van vanochtend?
Zolang je nog reageert op mijn posts, zal ik toch wel iets goed doen...quote:
Volgens mij zijn ze bang voor mijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
krijg je eerst 1 blz met alleen maar tvp's.
Terwijl voor andere mensen de bookmarkfunctie meer dan goed genoeg is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Vreselijk is dat. Misschien een optie om de eerste pagina maar over te slaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je nog reageert op mijn posts, zal ik toch wel iets goed doen...
Leoquote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.
Nee hoor, maar als ik voor mezelf spreek, ben ik voor nu wel even uitgetypt. Wil ook zo naar huis.quote:
Als het is wie ik denk dat het is dan is het een groot compliment!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.
quote:
Wie denk jij, vertel, misschien denk ik wel aan dezelfde.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het is wie ik denk dat het is dan is het een groot compliment!
Ik dacht aan jouquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Iedereen is nu diep in gedachten verzonken?
Ohh zo op die fietsquote:
Neh... I'm braindead. Zit toevallig op sites te kijken voor een nieuwe woning.. en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben. Niet echt boeiend om te melden, maar dan heb je een verklaring.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Woningshoppen kan best leuk zijn, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh... I'm braindead. Zit toevallig op sites te kijken voor een nieuwe woning.. en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben. Niet echt boeiend om te melden, maar dan heb je een verklaring.
Beroepsdeformatiesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben.
O ja, ik dacht ook aan jou!quote:
Ik ben dood gevroren.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Betekent dat dat ik mijn werk niet serieus genoeg neem?quote:
Ze duikt wel weer opquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ohh zo op die fiets![]()
Geen idee waar ze is, misschien moet je even haar naam roepen
Je hoeft ook niet aan mij te denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, aan jou dacht ik dan weer niet, ik heb nl geen idee wie je bent!
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Betekent dat dat ik mijn werk niet serieus genoeg neem?
Alle verhaaltjes hierquote:
Nee hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Vertel jij eens een verhaaltje dan. Hadden we dat niet sowieso tegoed van je?
welwaar, jij bent vast zo'n ICT-freak die iedere bezochte website door firebug haalt en de bijbehorende CSS gaat uitpluizen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef MNR het volgende:
Nee
En het betekent ook niet dat ik er een passie voor heb
Wat is er mis met blondquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
Mijn haar is een stuk blonder uitgevallen dan ik had gehoopt.
Weinig, behalve dan dat het mij niet heel geweldig staat. Maar het is niet superblond, gewoon heel erg veel blonde plukjes.quote:
De ware Kluts komt bovenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
Jawel!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:58 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nee geen x-rated verhaaltjes voor jou
Geilquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
Het is nu ongeveer hetzelfde als dat ik eerder had.quote:
Wil je beweren dat ons singles geen liefde kennenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:05 schreef Re het volgende:
plaats deze reeks eens gewoon in het goede subforum
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:05 schreef Re het volgende:
plaats deze reeks eens gewoon in het goede subforum
Relaties en liefde binnen R&Pquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef Kluts het volgende:
Ja, de donkere basiskleur is lichter uitgevallen en een beetje roodbruin zegmaar, maar ze heeft er heel veel highlights doorheen gedaan, waardoor het nu wel erg blond is.
Het maakt mijn gezicht wel wat zachter, dat wel.
Och, ik vind het wel geinig, moet altijd ff wennen. En ik verf het toch elke 2 maanden, dus voor de zomer heb ik wel weer wat anders.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alvast voorbereid op de zomer dusAl is het echt niks gewoon over maandje weer wat anders doen kan altijd toch
Je hebt idd gelijk. Hoewel ik me wel afvraag waarom mensen die hier niet eens komen erover in FB lopen te zeuren, maar goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja. Dat hele gebeuren in het FB-topic komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Dit is inderdaad wel 2 pagina's aan rotzooi mensen.
Wie maakt een mooie OP waarin staat waar dit topic over gaat, en vooral, hoe het geen SC pur sang is?
Waarschijnlijk hebben die een relatie, met alle ergernissen die erbij komen kijken. En dat moeten ze afreagerenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk. Hoewel ik me wel afvraag waarom mensen die hier niet eens komen erover in FB lopen te zeuren, maar goed.
Ze hebben wel gelijk. Ze geven ons nu een singlestopic, dat moet natuurlijk ook wel over singles gaan dan. Af en toe een beetje slowchatten is niet erg, maar nu gaat het wel erg hard. Ook al maak ik me er net zo schuldig aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
Gejank in FB altijd, niemand die er last van heeft.
quote:
Nouja, een user klaagt en daardoor moeten 10-20 users benadeeld worden? Beetje scheef vind je ook niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt door al die heisa vandaag.. Morgen loopt het vast wel weer zoals het moet.
Dus we blijven gewoon over ons single bestaan kletsen
Vind ze een beetje duur.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef JonKeL het volgende:
Wie koopt er tegenwoordig eigenlijk nog singles?
Als we het dan toch over single moeten hebben. Wanneer is de volgende date CG?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt door al die heisa vandaag.. Morgen loopt het vast wel weer zoals het moet.
Dus we blijven gewoon over ons single bestaan kletsen
Klopt, ik vind het ook heisa op een totaal verkeerd moment (want het liep goed)quote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, een user klaagt en daardoor moeten 10-20 users benadeeld worden? Beetje scheef vind je ook niet?
Ik zie hem morgen op het werk.. en verder geen idee.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over single moeten hebben. Wanneer is de volgende date CG?
veranderde het niet in een groot sc toen er 'niet singles' hier kwamen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook heisa op een totaal verkeerd moment (want het liep goed)
Maar dat betekend natuurlijk niet dat het hier 1 grote SC moet worden, terwilj het dat niet was. en het er nu wel enorm op begint te lijken.
dat dus...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook heisa op een totaal verkeerd moment (want het liep goed)
Maar dat betekend natuurlijk niet dat het hier 1 grote SC moet worden, terwilj het dat niet was. en het er nu wel enorm op begint te lijken.
morgen dan maar meteen een nieuwe date plannenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen op het werk.. en verder geen idee.
Kopen? Dat is toch zo vorige eeuw. Tegenwoordig doe ik niets anders dan downloaden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef JonKeL het volgende:
Ik zocht laatst nog singles maar die krengen worden bijna nergens meer verkochtquote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef JonKeL het volgende:
Zoals ik zo vaak zeg, ik zie het allemaal welquote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
morgen dan maar meteen een nieuwe date plannen
Dat probeer ik altijd, soms lukt t nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef Re het volgende:
kleine tip bijvoorbeeld...
een tvp is niet nodig, je post toch wel in deze reeks en elkaar gedag zeggen hoeft ook niet, maak er dan gelijk een post van.
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen over mn single bestaan, ben helemaal niet op zoek ofzo.
Maar goed, mn single-heid staat dan ook ter discussie had ik vanmorgen begrepen
ik mis de sexquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Wat als we nou samen een OP maken?
Ik begin wel!
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
Als single doe je daar niet aanquote:
niets hoor, voorzover ik weetquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
wat is er met jouw single-heid aan de hand dan?
Dan is dat dus jouw toevoeging. Maak hem maarquote:
Goeie OP. Kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel!
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
Mag ik je "OP" overnemen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel!
Singles!
Dat vat het wel aardig samenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel!
Singles!
But ofcourse! Voeg sex maar toe aan het lijstje.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Mag ik je "OP" overnemen?![]()
Dan verander ik het wel
Zo'n stukkie tekst vind ik goed.. Maar we moeten het niet uitgebreidt gaan doen hoor. Vind het altijd zo'n gedoe bij het openen van een nieuwequote:Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
But ofcourse! Voeg sex maar toe aan het lijstje.
Nou nog iemand zoals sedan zei die handig is met wat plaatjes om het grafisch aan te kleden
laten we het zo open mogelijk houden... UI verzamelstatusjes is zo kliekerigquote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
Je vergeet de plaatjes van elke user, hoe cliche
Ga gerust je gangquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
Kunnen ook gewoon verhuizen naar Sex SC, die is toch dood dus gaan we daar wel verder offtopic baggeren.
als je nou in je uppie gaat...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
Kunnen ook gewoon verhuizen naar Sex SC, die is toch dood dus gaan we daar wel verder offtopic baggeren.
Dat is toch de kant die jullie het op willen hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
laten we het zo open mogelijk houden... UI verzamelstatusjes is zo kliekerig
Dat mag jij doenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
Je vergeet de plaatjes van elke user, hoe cliche
Ik zie het nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef Belsezar het volgende:
Lol, ik zie nu pas dat mijn OP rijmt. En ik niet eens aan sinterklaas gedaan
Das waar. Maar er mag wel een plaatje ofzo bij toch? Of een leuk achtergrondje. Weet ik veel, alsof ik iets kan met plaatjes behalve bekijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
laten we het zo open mogelijk houden... UI verzamelstatusjes is zo kliekerig
die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!quote:
nee, volgens mij ben je een van de weinigen die het echt niet begrijpt...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch de kant die jullie het op willen hebben?
Ik wist het JB, ik wist het.quote:
Oww 1 zinnetjequote:Op maandag 5 januari 2009 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
tuurlijk... een leuke bannerquote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar. Maar er mag wel een plaatje ofzo bij toch? Of een leuk achtergrondje. Weet ik veel, alsof ik iets kan met plaatjes behalve bekijken
Nou plant die visie van jullie eens neer dan want die is nog niet langsgeweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef Re het volgende:
[..]
nee, volgens mij ben je een van de weinigen die het echt niet begrijpt...
Je kan te ver gaan he Re. En verander die UI voor morgen middernacht nou maarquote:
Wij zijn een positief topicquote:
Litpho, zoals altijd met een oplossingquote:
oh zit die suffe muts nog op mijn hoofdquote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he Re. En verander die UI voor morgen middernacht nou maar
Waarom precies voor morgen middenacht? Dan mag het niet meer?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he Re. En verander die UI voor morgen middernacht nou maar
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Litpho, zoals altijd met een oplossingKuwaro, kijk eens. Tot we iets mooiers/beters kunnen vinden/maken
Kan gebeurenquote:
Gelukkig ben ik ook online.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, inmiddels wel gewend maar als je d'r opin gaat steekt ze d'r kop in het zand
Hoe heet het ook alweer? Zesnachten ofzo toch? Nou ja na dat is het officieel afgelopen ofzo maar ik weet niks van religiequote:Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom precies voor morgen middenacht? Dan mag het niet meer?
doe maar niet (policy enzo je weet het wel)quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja laten we lekker weer even sedan gaan bashen, als je dat hele verhaal tussen mij en JB hier wil hebben raad ik je aan nog even door te gaan.
!?!?!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja laten we lekker weer even sedan gaan bashen, als je dat hele verhaal tussen mij en JB hier wil hebben raad ik je aan nog even door te gaan.
Schijtziek van al dat gezeik en onwaarheden
Aah zo.. zesnachten ken ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer? Zesnachten ofzo toch? Nou ja na dat is het officieel afgelopen ofzo maar ik weet niks van religie
Sorry, ging niet expres. Momenteel traag. Ik had een scharreltje maar dat liep fout af. Ze werd verliefd en dat resulteerde in een drama met telefoontjes naar werk en huilbuien van uren en niet snappen dat ik dat niet voel voor haar en waarom het niet verder kan.
Ik word er weer moe van als eraan denk
Wees blij.. hierbij wil je niet betrokken wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!?!
goh als ik ook maar even een dagje ga werken ben ik meteen compleet de draard kwijt
In short komt het erop neer dat er hier gewoon ontzettend veel geluld wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!?!
goh als ik ook maar even een dagje ga werken ben ik meteen compleet de draard kwijt
Pardon?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja. Dat hele gebeuren in het FB-topic komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Dit is inderdaad wel 2 pagina's aan rotzooi mensen.
Wie maakt een mooie OP waarin staat waar dit topic over gaat, en vooral, hoe het geen SC pur sang is?
al denk ik zelf dat je het hoi en ik ga slapen toch wel houd, of moeten we ook R&P sc in de gate houden voor t geval iemand opeens heel stil geworden is en dus blijkt dat ie ergens anders is gaan melden dat ie naar bed is omdat dat hier niet mag??quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef Re het volgende:
[..]
doe maar niet (policy enzo je weet het wel)
de singles reeks gaat over de dingen waar je tegenaanloopt of die je meemaakt als single zijnde.... hoi, tvp en lekker weer posts horen daar in principe niet bij daar is de R&P SC voor
Tja, en we hadden vooraf duidelijk afgesproken dat het puur alleen sex was en verder niks. Expres ook zakelijk met telefoongesprekken gedaan enzo. Maar dat werkte toch niet zoals afgesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah zo.. zesnachten ken ik nietMaarja dan wordt het idd wel eens tijd dat de kerstdingen verdwijnen.
Mag ik mijn kerstlampjes nog wel laten hangen? want die geven wat meer licht in mijn kamer
Pfff geen wonder dat je dat zat wordt zeg. Vrouwen kunnen soms zo zeuren!!
En dominant...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms zo zeuren!!
Tja sommigen kunnen het niet apart houden. Moet je maar niet zo'n leuke jongen zijn hequote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, en we hadden vooraf duidelijk afgesproken dat het puur alleen sex was en verder niks. Expres ook zakelijk met telefoongesprekken gedaan enzo. Maar dat werkte toch niet zoals afgesproken
Dude. Get a grip.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?
Omdat die zure zeiksnol van een Burdie begint te zeiken gaan jullie weer de Juffen en meesters uithangen?
Die R&P SC is een gore kliek, hier worden mensen er bij betrokken.
Bovendien, Burdie is geen eens single, wat heeft zij daar over te zeggen.
okquote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wees blij.. hierbij wil je niet betrokken worden
:S waar niet!?!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
In short komt het erop neer dat er hier gewoon ontzettend veel geluld wordt.
Maar what else is new.
'Nog ergerquote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En dominant...![]()
En dan gaan ze nog bij schreeuwen en dan ren ik snel weg en doe net als of ik niks hoor
VROUWEN!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En dominant...![]()
En dan gaan ze nog bij schreeuwen en dan ren ik snel weg en doe net als of ik niks hoor
Haha, daar zijn de meningen over verdeeld denk ik zoquote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
VROUWEN!
je kan beter een vent nemen
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja sommigen kunnen het niet apart houden. Moet je maar niet zo'n leuke jongen zijn he
[Singles] Waar opdringerige mensen genegeerd wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef Re het volgende:
[..]
doe maar niet (policy enzo je weet het wel)
de singles reeks gaat over de dingen waar je tegenaanloopt of die je meemaakt als single zijnde.... hoi, tvp en lekker weer posts horen daar in principe niet bij daar is de R&P SC voor
ook jij begrijpt het niet helemaal...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?
Omdat die zure zeiksnol van een Burdie begint te zeiken gaan jullie weer de Juffen en meesters uithangen?
Die R&P SC is een gore kliek, hier worden mensen er bij betrokken.
Bovendien, Burdie is geen eens single, wat heeft zij daar over te zeggen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien mag hij een pilletje van Burdie lenen.
Ik zie mijn toekomstbeeld voor me.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer? Zesnachten ofzo toch? Nou ja na dat is het officieel afgelopen ofzo maar ik weet niks van religie
Sorry, ging niet expres. Momenteel traag. Ik had een scharreltje maar dat liep fout af. Ze werd verliefd en dat resulteerde in een drama met telefoontjes naar werk en huilbuien van uren en niet snappen dat ik dat niet voel voor haar en waarom het niet verder kan.
Ik word er weer moe van als ik eraan denk
daar heb je de TR of PM functie voor... ik lees niet elke post in dezze of de SC reeksquote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[Singles] Waar opdringerige mensen genegeerd worden
Durf je dat nog tegen me te zeggen Re?
Ik laat me door niemand maar dan ook niemand voor zoiets uitmaken vooral niet als dingen uit context worden gehaald.
Wat een fantatstisch inzicht tentoonspreid je toch weer CGquote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha, daar zijn de meningen over verdeeld denk ik zo
Jezus, dit meen je niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand maar dan ook niemand voor zoiets uitmaken vooral niet als dingen uit context worden gehaald.
Ik heb zo mijn momentenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een fantatstisch inzicht tentoonspreid je toch weer CG
Je gaat toch niet huilend de receptie van het kantoor van een jongedame bellen he? Omdat haar mobieltje uitstaatquote:
*brieste hij!*quote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ik ben het een beetje zat dat de halve "SC" zich ermee bemoeid. En PM TR, een beetje laat voor dat nu.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Re het volgende:
[..]
daar heb je de TR of PM functie voor... ik lees niet elke post in dezze of de SC reeks
Ik ook. Sort of.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef MLI het volgende:
[..]
*brieste hij!*
![]()
Ik wilde er bijna weer op ingaan zelfs
Hey, anders voeg je hem toe op msn.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, dit meen je niet?
Ik bedoel, ik kan af en toe je bloed wel drinken, maar ik vind dit echt ronduit asociaal.
Je gaat je even oppompen om er nog beter uit te zien voor de dames?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Nou dames, ik ga naar de sportschool, ik ga er van uit dat deze reeks tegen die tijd wel gesloten is dus tot ziens over een jaar, bij de volgende poging..
Have fun!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Nou dames, ik ga naar de sportschool, ik ga er van uit dat deze reeks tegen die tijd wel gesloten is dus tot ziens over een jaar, bij de volgende poging..
Ga vooral je gang, ik ga even eten en na het eten zal ik speciaal voor jou even uittypen hoe het helemaal is gelopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef MLI het volgende:
[..]
*brieste hij!*
![]()
Ik wilde er bijna weer op ingaan zelfs
Fuck politieke correctheid.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is zeker niet heel politiek correct om 'jezus, get laid en neuk je frustraties weg, mensen' te zeggen tegen de heethoofden hè?.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is zeker niet heel politiek correct om 'jezus, get laid en neuk je frustraties weg, mensen' te zeggen tegen de heethoofden hè?.
Ok, iédereen weet dat ik niet bepaald een MLI-fan ben, en me af en toe inhou met het bashen hè, dus laten we voorop stellen dat ik het voor niemand opneem hier, maar fuck, wat doe jij irritant.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga vooral je gang, ik ga even eten en na het eten zal ik speciaal voor jou even uittypen hoe het helemaal is gelopen.
Sedan begrijpt niet dat het om zijn houding gaat, de manier waarop etc.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, iédereen weet dat ik niet bepaald een MLI-fan ben, en me af en toe inhou met het bashen hè, dus laten we voorop stellen dat ik het voor niemand opneem hier, maar fuck, wat doe jij irritant.
Eén post die over de privacyregels heengaat, en er komt een verzoekje om jouw postrechten in te dammen.
Toch maar 1x erop ingaan: Ben blij dat meer mensen het zienquote:Op maandag 5 januari 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, iédereen weet dat ik niet bepaald een MLI-fan ben, en me af en toe inhou met het bashen hè, dus laten we voorop stellen dat ik het voor niemand opneem hier, maar fuck, wat doe jij irritant.
Eén post die over de privacyregels heengaat, en er komt een verzoekje om jouw postrechten in te dammen.
Er is nu toch een OP?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
En dit is de conclusie van vandaag waar we ons naar gaan handelen: R&P Policy en FeedBack
Niet moeilijk doen, gewoon doorgaan zoals het rond de feestdagen ging en er geen slowchat van maken, want ik beloof je dat je dan weer zonder reeks komt te zitten. Chill out, zo moeilijk is het allemaal niet mensen.
Oh, en een OP is dus handig hè, voor de mensen die willen zien wat de neuk dit voor topic is. Niet een met icons erin, het is niet zo dat we hier met een lidmaatschap voor de reeks werken, maar één met een uitleg waar het topic voor dient, én een regel over dat het geen sc is.
Uit de kunst! Zo heb ik hem ook geschreven! Dat hij continu verbeterd en aangepst kan worden door de gebruikersquote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
Ow, ik vind dat wel een leuk en goed idee, de OP met banner en tekst. Denk zelf dat hij nog een beetje bijgeschaafd kan worden, maar daar kom ik dan t.z.t. wel mee
Ik voorspel je alleen dat deze reeks over een aantal dagen weer dicht is, zeker na de woorden van CC zojuist.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef Belsezar het volgende:
Uit de kunst! Zo heb ik hem ook geschreven! Dat hij continu verbeterd en aangepst kan worden door de gebruikers
Ik volg het niet, welke woorden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voorspel je alleen dat deze reeks over een aantal dagen weer dicht is, zeker na de woorden van CC zojuist.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voorspel je alleen dat deze reeks over een aantal dagen weer dicht is, zeker na de woorden van CC zojuist.
Geen intentie what so ever, serieus. Jullie deden het haske goed tijdens de feestdagen en het is gewoon overduidelijk dat de reeks mensen die nooit in R&P komen aantrekt, dus dat betekent goeds. Maar ik ben wél serieus over dat dit topic een mooi voorbeeld van how not to act is, en da's niet erg, we spreken dingen gewoon door. Maar nu komen we dus wel met dingen die ervoor kunnen zorgen dat de reeks langer blijft bestaan, en dat is gewoon goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat als <a> en <b> niet verandert, het topic gesloten wordt. Iets verandert niet omdat je dat graag wil.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef Belsezar het volgende:
Ik volg het niet, welke woorden?
Ahh, daarom zei ik al ik volg het niet echt. Ik dacht CCquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen intentie what so ever, serieus. Jullie deden het haske goed tijdens de feestdagen en het is gewoon overduidelijk dat de reeks mensen die nooit in R&P komen aantrekt, dus dat betekent goeds. Maar ik ben wél serieus over dat dit topic een mooi voorbeeld van how not to act is, en da's niet erg, we spreken dingen gewoon door. Maar nu komen we dus wel met dingen die ervoor kunnen zorgen dat de reeks langer blijft bestaan, en dat is gewoon goed.
Het is c_c, met een streepje trouwens. Ik zou niet verward mogen worden met.Cc
.
Niemand?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef MLI het volgende:
Ah kom op mensen, doe eens een betere voorzet.
De TS begint toch?quote:
En bevalt het? Waar loop je tegen aan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn vriendje zit trouwens al 2,5 week in Thailand. Ik ben ook al praktisch single.
Leg haar het vuur aan de schenen CG!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De TS begint toch?
Dus hoelang staat MLI al droog?
En hoelang heb je al met dat vriendje dan? Want het moet wel beetje evenredig aan elkaar zijn dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn vriendje zit trouwens al 2,5 week in Thailand. Ik ben ook al praktisch single.
Ow soz. Ik verwar je niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen intentie what so ever, serieus. Jullie deden het haske goed tijdens de feestdagen en het is gewoon overduidelijk dat de reeks mensen die nooit in R&P komen aantrekt, dus dat betekent goeds. Maar ik ben wél serieus over dat dit topic een mooi voorbeeld van how not to act is, en da's niet erg, we spreken dingen gewoon door. Maar nu komen we dus wel met dingen die ervoor kunnen zorgen dat de reeks langer blijft bestaan, en dat is gewoon goed.
Het is c_c, met een streepje trouwens. Ik zou niet verward mogen worden met.Cc
.
Ik volg alleen maar de 'regels' van fokquote:
Dat wil c_c niet wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De TS begint toch?
Dus hoelang staat MLI al droog?
Maar ik ben c_c niet!!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat wil c_c niet weten. Betere voorzet lijkt me een beter plan maar ik heb geen inspiratie.
droog van alcohol of sexquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef MLI het volgende:
Goed. Leuk single-onderwerp dan maar.
Hoe lang sta jij al droog?
Je moet toch ergens het spul kwijtquote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
droog van alcohol of sex
merk dat ik steeds meer inlegkruisjes nodig heb sinds ik me aan mn principes houd van niet erop los neuken dus erg droog kan ik t niet noemen
Mwa, Singles liep toch haske lekker? Ik ben gewend dat het om de zoveel tijd zo is dat singles in slowchat verzandt, en in de ergste gevallen, als we het maar niet tegen kunnen houden (en geloof me, we geven heul veul kansen) gaat de reeks dicht en na een tijdje is er weer reden om het te openen en gaat het weer lange tijd goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow soz. Ik verwar je niet hoorEn zal het onthouden voor de volgende keer
Wat ik alleen zie is dat meerdere keren op dit punt uitgekomen is, iedere keer wordt weer voor dezelfde oplossing gekozen. Hoe zou het zo kunnen zijn dat het nu opeens wel gaat werken, als er niets verandert? Als je daar een visie bij hebt, hoor ik het graag.
Misschien geen inlegkruisjes gebruiken en dan mn gedragen strings online verkopen ga ik er nog geld aan verdienen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet toch ergens het spul kwijt
Dat zou wel heel ziek zijn als iemand dat kooptquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien geen inlegkruisjes gebruiken en dan mn gedragen strings online verkopen ga ik er nog geld aan verdienen ook
dank jequote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
En tuurlijk CG, ik gooi het niet het volgende deel dicht.
Genoeg mannetjes die er wel iets voor over willen hebben, mits je er denk ik wel foto's bij moet gooienquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien geen inlegkruisjes gebruiken en dan mn gedragen strings online verkopen ga ik er nog geld aan verdienen ook
2,5 jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hoelang heb je al met dat vriendje dan? Want het moet wel beetje evenredig aan elkaar zijn dan.
die van mij of in t algemeenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou wel heel ziek zijn als iemand dat koopt
Oww dan is dat maar een klein percentage van dat ie nu weg is. Dat maakt je geen singlequote:
Gebruik jij daar inlegkruisjes voor?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
droog van alcohol of sex
merk dat ik steeds meer inlegkruisjes nodig heb sinds ik me aan mn principes houd van niet erop los neuken dus erg droog kan ik t niet noemen
Iemand uit "87 die R&P modereert?? , you got to be fucking kidding me.quote:
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik neuk ook, leuk he?....hihihihihihihi
Eerst missionaris , daarna zij bovenop, waarna we op z,n hondjes eindigden.![]()
Algemeenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die van mij of in t algemeen
je moest es weten wat mensen zoal niet kopen
is dat niet TMI?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
droog van alcohol of sex
Goede verdelingquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik neuk ook, leuk he?....hihihihihihihi
Eerst missionaris , daarna zij bovenop, waarna we op z,n hondjes eindigden.![]()
Ja, nu je het zegt...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt nou wel dat jij offtopic gaat, met je vriendje in Singles.
Nou niet zo blijven zeuren over de modjes en ontopic moeten posten schat.:*. Ik ga zo kip maken, kun jij lekker babbelen over hoe je de leukste meiden versiert..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
HONEY I AM HOME... oh wacht ben single.. kan ik niet roepen... vandaar dat ik het maar type
Maaruh Halleluja... heb wat gemist (of niet, is maar hoe je het wil zien) toen ik weg was... in 1x modjes hierzo... en dat allemaal door FB... beetje jammer allemaal mja... modjes wil is modjes wet...
OT
Ik sta nu erm.. 1,5 maand droog....
Allejezus, is het 'haal oude koeien discussies uit de sloot'-dag ofzo? Ja, ik zal vast je dochter of kleindochter of aangetrouwde nicht kunnen zijn, maar ik weet tenminste hoe hoofdletters werken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Iemand uit "87 die R&P modereert?? , you got to be fucking kidding me.
Langer dan jouw.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef MLI het volgende:
Goed. Leuk single-onderwerp dan maar.
Hoe lang sta jij al droog?
Eerlijk gezegd had ik achteraf zoiets van ; dat kan ik beter. Het orale sex gedeelte had ik een beetje verzaakt.quote:
Das niks hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
gosh ik voel me met mijn 1,5 maand nu toch wel erg zielig...:'(
Dat is eigenlijk geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwa, Singles liep toch haske lekker?
Ach ja, je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik achteraf zoiets van ; dat kan ik beter. Het orale sex gedeelte had ik een beetje verzaakt.
En een extra standje had er nog wel bij gekund.
Doe dat... snel eten maken want je haptquote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou niet zo blijven zeuren over de modjes en ontopic moeten posten schat.:*. Ik ga zo kip maken, kun jij lekker babbelen over hoe je de leukste meiden versiert..
Een blanke lange blonde knul gaat in Thailand op vakantie. Ik ben zó single als hij terug isquote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt nou wel dat jij offtopic gaat, met je vriendje in Singles.
Laatste keer neuken was voor mij in uh juni ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik voel mij opeens goed met 3 weken....![]()
Das waarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik volg alleen maar de 'regels' van fok
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Iemand uit "87 die R&P modereert?? , you got to be fucking kidding me.
Ahhquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laatste keer neuken was voor mij in uh juni ofzo
haha jamemr dat je niet op die manier van vrouwen houdt... anders was ik wel ff langs gekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
WAT ZIJN HOOFDLETTERS ?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allejezus, is het 'haal oude koeien discussies uit de sloot'-dag ofzo? Ja, ik zal vast je dochter of kleindochter of aangetrouwde nicht kunnen zijn, maar ik weet tenminste hoe hoofdletters werken.
dat heb je he.. als single en te lang droog staan.. worden we kattig vanquote:
Je weet dat Thailand bekend staat om de ladyboys, hè? Dus misschien pwnd hij zichzelf door terug te komen met een vriendin met een piemel.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een blanke lange blonde knul gaat in Thailand op vakantie. Ik ben zó single als hij terug is.
En nu ga ik even voeder halen, jullie houden je wel koeste hè?.
en wanneer de volgende keer is weet ik niet.. want het duurt allemaal wat langquote:
Te makkelijk? Laat jij ook een 13jarige in een stripclub werken ?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Te makkelijk Feitosa. Kom met échte argumenten want zij doet het 100 keer beter dan een mod van begin 30 die ik ken.
Hoeveel vraag je voor zo'n string?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je wel een voorbinddildo dan? want anders mis ik denk ik wel iets hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
haha jamemr dat je niet op die manier van vrouwen houdt... anders was ik wel ff langs gekomen
Je hebt het nieuwe jaar dus goed ingeluidquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef MLI het volgende:
OK, OK, als iedereen dan toch aan het bekennen is... Sinds donderdag.
Vergelijking die nergens op slaat en ook niet erg intelligent overkomt. Ze is 20. En 20-jarigen zie je vaak genoeg in seksclubs.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Te makkelijk? Laat jij ook een 13jarige in een stripclub werken ?
Onzin, sommige mensen zijn gewoon kut en gunnen anderen het licht in de ogen nietquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heb je he.. als single en te lang droog staan.. worden we kattig van
Jazeker. Oude bekende, dat wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt het nieuwe jaar dus goed ingeluid
Of een hormoon kuurtjequote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je weet dat Thailand bekend staat om de ladyboys, hè? Dus misschien pwnd hij zichzelf door terug te komen met een vriendin met een piemel.
En dan ben je hier uiteraard welkom.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan was het dus wel goed neem ik aan, anders zou je het niet doenquote:
Zo geregeld... en das nog leuk om te doen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je wel een voorbinddildo dan? want anders mis ik denk ik wel iets hoor
Boo-fuckin'-hoo.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij bent?
Begin je met MLI dan die heeft de regels al gebroken.
Ik ben degene die je aan je ballen ophangt zodra je de regels overtreedt en ik ben degene die MLI publiekelijk aan de schandpaal hangt zodra zíj dat doetquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij bent?
Begin je met MLI dan die heeft de regels al gebroken.
Volgens mij hebben we al een ronde gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef mrbox het volgende:
Man laten niet beginnen over hoelang iemand droog staatgevoelig punt enzo
Jij wint RZquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef RealZeus het volgende:
Ik sta al droog sinds ik begoren ben.![]()
Beat that!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zo geregeld... en das nog leuk om te doen ookmaar vraag me af of je dat nog wilt als ik klaar ben met andere dingen
quote:
Uiteraard. Mensen die slecht zijn in bed, liggen daar zelden vaker dan 1 keer. Tenzij er mogelijk toekomst in zit, dan wil ik wel langer aankijken om te zien of het niet toevallig paar keer pech was.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan was het dus wel goed neem ik aan, anders zou je het niet doen
Moest eerst ff uithuilen natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een ronde gedaan
[Singles] Waar opdringerige mensen genegeerd wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben degene die je aan je ballen ophangt zodra je de regels overtreedt en ik ben degene die MLI publiekelijk aan de schandpaal hangt zodra zíj dat doet. Rustig maar, justice will be served, maar jij loopt wel voor op MLI op dit moment in de meest-irritante-user-race. Dat je het weet.
Kneden zonder dat je er lol of wat anders aan beleefd, heeft geen zin neequote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen die slecht zijn in bed, liggen daar zelden vaker dan 1 keer. Tenzij er mogelijk toekomst in zit, dan wil ik wel langer aankijken om te zien of het niet toevallig paar keer pech was.
Maar ik welquote:
Klaar?quote:
Jij een ban, ik een ban. Gezellig zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begin maar dan, iets met regels enzo.
Ja ik ben irritant dat weet ik.
Vast niet zo lang als RZ en ik dus spit it out.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef mrbox het volgende:
Man laten niet beginnen over hoelang iemand droog staatgevoelig punt enzo
Ik kan het zowaar nog gaan geloven..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maar ik weleen piemel is leuk.... maar vrouwen die je likken is zooooo veel beter dan een man
Jij bent ook niet origineel . Ik niet intelligent overkomen, kom eens met iets nieuws. Dat hoor ik al sinds m,n 16e.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Vergelijking die nergens op slaat en ook niet erg intelligent overkomt. Ze is 20. En 20-jarigen zie je vaak genoeg in seksclubs.
Ik heb diverse pogingen ondernomen en men vindt het idee leuk, maar er is geen animo voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef MissMSX het volgende:
Wordt er nog wel eens gemeet eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |