Jazeker. Oude bekende, dat wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt het nieuwe jaar dus goed ingeluid
Of een hormoon kuurtjequote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je weet dat Thailand bekend staat om de ladyboys, hè? Dus misschien pwnd hij zichzelf door terug te komen met een vriendin met een piemel.
En dan ben je hier uiteraard welkom.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laatste keer neuken was voor mij in uh juni ofzo
Dan was het dus wel goed neem ik aan, anders zou je het niet doenquote:
Zo geregeld... en das nog leuk om te doen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je wel een voorbinddildo dan? want anders mis ik denk ik wel iets hoor
Boo-fuckin'-hoo.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij bent?
Begin je met MLI dan die heeft de regels al gebroken.
Ik ben degene die je aan je ballen ophangt zodra je de regels overtreedt en ik ben degene die MLI publiekelijk aan de schandpaal hangt zodra zíj dat doetquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij bent?
Begin je met MLI dan die heeft de regels al gebroken.
Volgens mij hebben we al een ronde gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef mrbox het volgende:
Man laten niet beginnen over hoelang iemand droog staatgevoelig punt enzo
Jij wint RZquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef RealZeus het volgende:
Ik sta al droog sinds ik begoren ben.![]()
Beat that!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zo geregeld... en das nog leuk om te doen ookmaar vraag me af of je dat nog wilt als ik klaar ben met andere dingen
quote:
Uiteraard. Mensen die slecht zijn in bed, liggen daar zelden vaker dan 1 keer. Tenzij er mogelijk toekomst in zit, dan wil ik wel langer aankijken om te zien of het niet toevallig paar keer pech was.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan was het dus wel goed neem ik aan, anders zou je het niet doen
Moest eerst ff uithuilen natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een ronde gedaan
[Singles] Waar opdringerige mensen genegeerd wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben degene die je aan je ballen ophangt zodra je de regels overtreedt en ik ben degene die MLI publiekelijk aan de schandpaal hangt zodra zíj dat doet. Rustig maar, justice will be served, maar jij loopt wel voor op MLI op dit moment in de meest-irritante-user-race. Dat je het weet.
Kneden zonder dat je er lol of wat anders aan beleefd, heeft geen zin neequote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen die slecht zijn in bed, liggen daar zelden vaker dan 1 keer. Tenzij er mogelijk toekomst in zit, dan wil ik wel langer aankijken om te zien of het niet toevallig paar keer pech was.
Maar ik welquote:
Klaar?quote:
Jij een ban, ik een ban. Gezellig zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[Singles] Waar opdringerige mensen genegeerd worden
Begin maar dan, iets met regels enzo.
Ja ik ben irritant dat weet ik.
Vast niet zo lang als RZ en ik dus spit it out.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef mrbox het volgende:
Man laten niet beginnen over hoelang iemand droog staatgevoelig punt enzo
Ik kan het zowaar nog gaan geloven..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maar ik weleen piemel is leuk.... maar vrouwen die je likken is zooooo veel beter dan een man
Jij bent ook niet origineel . Ik niet intelligent overkomen, kom eens met iets nieuws. Dat hoor ik al sinds m,n 16e.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Vergelijking die nergens op slaat en ook niet erg intelligent overkomt. Ze is 20. En 20-jarigen zie je vaak genoeg in seksclubs.
Ik heb diverse pogingen ondernomen en men vindt het idee leuk, maar er is geen animo voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef MissMSX het volgende:
Wordt er nog wel eens gemeet eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |