Das niks hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
gosh ik voel me met mijn 1,5 maand nu toch wel erg zielig...:'(
Dat is eigenlijk geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwa, Singles liep toch haske lekker?
Ach ja, je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik achteraf zoiets van ; dat kan ik beter. Het orale sex gedeelte had ik een beetje verzaakt.
En een extra standje had er nog wel bij gekund.
Doe dat... snel eten maken want je haptquote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou niet zo blijven zeuren over de modjes en ontopic moeten posten schat.:*. Ik ga zo kip maken, kun jij lekker babbelen over hoe je de leukste meiden versiert..
Een blanke lange blonde knul gaat in Thailand op vakantie. Ik ben zó single als hij terug isquote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt nou wel dat jij offtopic gaat, met je vriendje in Singles.
Laatste keer neuken was voor mij in uh juni ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik voel mij opeens goed met 3 weken....![]()
Das waarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik volg alleen maar de 'regels' van fok
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Iemand uit "87 die R&P modereert?? , you got to be fucking kidding me.
Ahhquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laatste keer neuken was voor mij in uh juni ofzo
haha jamemr dat je niet op die manier van vrouwen houdt... anders was ik wel ff langs gekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laatste keer neuken was voor mij in uh juni ofzo
WAT ZIJN HOOFDLETTERS ?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allejezus, is het 'haal oude koeien discussies uit de sloot'-dag ofzo? Ja, ik zal vast je dochter of kleindochter of aangetrouwde nicht kunnen zijn, maar ik weet tenminste hoe hoofdletters werken.
dat heb je he.. als single en te lang droog staan.. worden we kattig vanquote:
Je weet dat Thailand bekend staat om de ladyboys, hè? Dus misschien pwnd hij zichzelf door terug te komen met een vriendin met een piemel.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een blanke lange blonde knul gaat in Thailand op vakantie. Ik ben zó single als hij terug is.
En nu ga ik even voeder halen, jullie houden je wel koeste hè?.
en wanneer de volgende keer is weet ik niet.. want het duurt allemaal wat langquote:
Te makkelijk? Laat jij ook een 13jarige in een stripclub werken ?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Te makkelijk Feitosa. Kom met échte argumenten want zij doet het 100 keer beter dan een mod van begin 30 die ik ken.
Hoeveel vraag je voor zo'n string?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien geen inlegkruisjes gebruiken en dan mn gedragen strings online verkopen ga ik er nog geld aan verdienen ook
En jij bent?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, iédereen weet dat ik niet bepaald een MLI-fan ben, en me af en toe inhou met het bashen hè, dus laten we voorop stellen dat ik het voor niemand opneem hier, maar fuck, wat doe jij irritant.
Eén post die over de privacyregels heengaat, en er komt een verzoekje om jouw postrechten in te dammen.
Heb je wel een voorbinddildo dan? want anders mis ik denk ik wel iets hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
haha jamemr dat je niet op die manier van vrouwen houdt... anders was ik wel ff langs gekomen
Je hebt het nieuwe jaar dus goed ingeluidquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef MLI het volgende:
OK, OK, als iedereen dan toch aan het bekennen is... Sinds donderdag.
Vergelijking die nergens op slaat en ook niet erg intelligent overkomt. Ze is 20. En 20-jarigen zie je vaak genoeg in seksclubs.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Te makkelijk? Laat jij ook een 13jarige in een stripclub werken ?
Onzin, sommige mensen zijn gewoon kut en gunnen anderen het licht in de ogen nietquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heb je he.. als single en te lang droog staan.. worden we kattig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |