daar heb je de TR of PM functie voor... ik lees niet elke post in dezze of de SC reeksquote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[Singles] Waar opdringerige mensen genegeerd worden
Durf je dat nog tegen me te zeggen Re?
Ik laat me door niemand maar dan ook niemand voor zoiets uitmaken vooral niet als dingen uit context worden gehaald.
Wat een fantatstisch inzicht tentoonspreid je toch weer CGquote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha, daar zijn de meningen over verdeeld denk ik zo
Jezus, dit meen je niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand maar dan ook niemand voor zoiets uitmaken vooral niet als dingen uit context worden gehaald.
Ik heb zo mijn momentenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een fantatstisch inzicht tentoonspreid je toch weer CG
Je gaat toch niet huilend de receptie van het kantoor van een jongedame bellen he? Omdat haar mobieltje uitstaatquote:
*brieste hij!*quote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ik ben het een beetje zat dat de halve "SC" zich ermee bemoeid. En PM TR, een beetje laat voor dat nu.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Re het volgende:
[..]
daar heb je de TR of PM functie voor... ik lees niet elke post in dezze of de SC reeks
Ik ook. Sort of.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef MLI het volgende:
[..]
*brieste hij!*
![]()
Ik wilde er bijna weer op ingaan zelfs
Hey, anders voeg je hem toe op msn.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, dit meen je niet?
Ik bedoel, ik kan af en toe je bloed wel drinken, maar ik vind dit echt ronduit asociaal.
Je gaat je even oppompen om er nog beter uit te zien voor de dames?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Nou dames, ik ga naar de sportschool, ik ga er van uit dat deze reeks tegen die tijd wel gesloten is dus tot ziens over een jaar, bij de volgende poging..
Have fun!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Nou dames, ik ga naar de sportschool, ik ga er van uit dat deze reeks tegen die tijd wel gesloten is dus tot ziens over een jaar, bij de volgende poging..
Ga vooral je gang, ik ga even eten en na het eten zal ik speciaal voor jou even uittypen hoe het helemaal is gelopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef MLI het volgende:
[..]
*brieste hij!*
![]()
Ik wilde er bijna weer op ingaan zelfs
Fuck politieke correctheid.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is zeker niet heel politiek correct om 'jezus, get laid en neuk je frustraties weg, mensen' te zeggen tegen de heethoofden hè?.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is zeker niet heel politiek correct om 'jezus, get laid en neuk je frustraties weg, mensen' te zeggen tegen de heethoofden hè?.
Ok, iédereen weet dat ik niet bepaald een MLI-fan ben, en me af en toe inhou met het bashen hè, dus laten we voorop stellen dat ik het voor niemand opneem hier, maar fuck, wat doe jij irritant.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga vooral je gang, ik ga even eten en na het eten zal ik speciaal voor jou even uittypen hoe het helemaal is gelopen.
Sedan begrijpt niet dat het om zijn houding gaat, de manier waarop etc.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, iédereen weet dat ik niet bepaald een MLI-fan ben, en me af en toe inhou met het bashen hè, dus laten we voorop stellen dat ik het voor niemand opneem hier, maar fuck, wat doe jij irritant.
Eén post die over de privacyregels heengaat, en er komt een verzoekje om jouw postrechten in te dammen.
Toch maar 1x erop ingaan: Ben blij dat meer mensen het zienquote:Op maandag 5 januari 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, iédereen weet dat ik niet bepaald een MLI-fan ben, en me af en toe inhou met het bashen hè, dus laten we voorop stellen dat ik het voor niemand opneem hier, maar fuck, wat doe jij irritant.
Eén post die over de privacyregels heengaat, en er komt een verzoekje om jouw postrechten in te dammen.
Er is nu toch een OP?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
En dit is de conclusie van vandaag waar we ons naar gaan handelen: R&P Policy en FeedBack
Niet moeilijk doen, gewoon doorgaan zoals het rond de feestdagen ging en er geen slowchat van maken, want ik beloof je dat je dan weer zonder reeks komt te zitten. Chill out, zo moeilijk is het allemaal niet mensen.
Oh, en een OP is dus handig hè, voor de mensen die willen zien wat de neuk dit voor topic is. Niet een met icons erin, het is niet zo dat we hier met een lidmaatschap voor de reeks werken, maar één met een uitleg waar het topic voor dient, én een regel over dat het geen sc is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |