Je moet toch ergens het spul kwijtquote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
droog van alcohol of sex
merk dat ik steeds meer inlegkruisjes nodig heb sinds ik me aan mn principes houd van niet erop los neuken dus erg droog kan ik t niet noemen
Mwa, Singles liep toch haske lekker? Ik ben gewend dat het om de zoveel tijd zo is dat singles in slowchat verzandt, en in de ergste gevallen, als we het maar niet tegen kunnen houden (en geloof me, we geven heul veul kansen) gaat de reeks dicht en na een tijdje is er weer reden om het te openen en gaat het weer lange tijd goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow soz. Ik verwar je niet hoorEn zal het onthouden voor de volgende keer
Wat ik alleen zie is dat meerdere keren op dit punt uitgekomen is, iedere keer wordt weer voor dezelfde oplossing gekozen. Hoe zou het zo kunnen zijn dat het nu opeens wel gaat werken, als er niets verandert? Als je daar een visie bij hebt, hoor ik het graag.
Misschien geen inlegkruisjes gebruiken en dan mn gedragen strings online verkopen ga ik er nog geld aan verdienen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet toch ergens het spul kwijt
Dat zou wel heel ziek zijn als iemand dat kooptquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien geen inlegkruisjes gebruiken en dan mn gedragen strings online verkopen ga ik er nog geld aan verdienen ook
dank jequote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
En tuurlijk CG, ik gooi het niet het volgende deel dicht.
Genoeg mannetjes die er wel iets voor over willen hebben, mits je er denk ik wel foto's bij moet gooienquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien geen inlegkruisjes gebruiken en dan mn gedragen strings online verkopen ga ik er nog geld aan verdienen ook
2,5 jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hoelang heb je al met dat vriendje dan? Want het moet wel beetje evenredig aan elkaar zijn dan.
die van mij of in t algemeenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou wel heel ziek zijn als iemand dat koopt
Oww dan is dat maar een klein percentage van dat ie nu weg is. Dat maakt je geen singlequote:
Gebruik jij daar inlegkruisjes voor?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
droog van alcohol of sex
merk dat ik steeds meer inlegkruisjes nodig heb sinds ik me aan mn principes houd van niet erop los neuken dus erg droog kan ik t niet noemen
Iemand uit "87 die R&P modereert?? , you got to be fucking kidding me.quote:
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik neuk ook, leuk he?....hihihihihihihi
Eerst missionaris , daarna zij bovenop, waarna we op z,n hondjes eindigden.![]()
Algemeenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die van mij of in t algemeen
je moest es weten wat mensen zoal niet kopen
is dat niet TMI?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
droog van alcohol of sex
Goede verdelingquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik neuk ook, leuk he?....hihihihihihihi
Eerst missionaris , daarna zij bovenop, waarna we op z,n hondjes eindigden.![]()
Ja, nu je het zegt...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt nou wel dat jij offtopic gaat, met je vriendje in Singles.
Nou niet zo blijven zeuren over de modjes en ontopic moeten posten schat.:*. Ik ga zo kip maken, kun jij lekker babbelen over hoe je de leukste meiden versiert..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
HONEY I AM HOME... oh wacht ben single.. kan ik niet roepen... vandaar dat ik het maar type
Maaruh Halleluja... heb wat gemist (of niet, is maar hoe je het wil zien) toen ik weg was... in 1x modjes hierzo... en dat allemaal door FB... beetje jammer allemaal mja... modjes wil is modjes wet...
OT
Ik sta nu erm.. 1,5 maand droog....
Allejezus, is het 'haal oude koeien discussies uit de sloot'-dag ofzo? Ja, ik zal vast je dochter of kleindochter of aangetrouwde nicht kunnen zijn, maar ik weet tenminste hoe hoofdletters werken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Iemand uit "87 die R&P modereert?? , you got to be fucking kidding me.
Langer dan jouw.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef MLI het volgende:
Goed. Leuk single-onderwerp dan maar.
Hoe lang sta jij al droog?
Eerlijk gezegd had ik achteraf zoiets van ; dat kan ik beter. Het orale sex gedeelte had ik een beetje verzaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |