Uit de kunst! Zo heb ik hem ook geschreven! Dat hij continu verbeterd en aangepst kan worden door de gebruikersquote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
Ow, ik vind dat wel een leuk en goed idee, de OP met banner en tekst. Denk zelf dat hij nog een beetje bijgeschaafd kan worden, maar daar kom ik dan t.z.t. wel mee
Ik voorspel je alleen dat deze reeks over een aantal dagen weer dicht is, zeker na de woorden van CC zojuist.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef Belsezar het volgende:
Uit de kunst! Zo heb ik hem ook geschreven! Dat hij continu verbeterd en aangepst kan worden door de gebruikers
Ik volg het niet, welke woorden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voorspel je alleen dat deze reeks over een aantal dagen weer dicht is, zeker na de woorden van CC zojuist.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voorspel je alleen dat deze reeks over een aantal dagen weer dicht is, zeker na de woorden van CC zojuist.
Geen intentie what so ever, serieus. Jullie deden het haske goed tijdens de feestdagen en het is gewoon overduidelijk dat de reeks mensen die nooit in R&P komen aantrekt, dus dat betekent goeds. Maar ik ben wél serieus over dat dit topic een mooi voorbeeld van how not to act is, en da's niet erg, we spreken dingen gewoon door. Maar nu komen we dus wel met dingen die ervoor kunnen zorgen dat de reeks langer blijft bestaan, en dat is gewoon goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat als <a> en <b> niet verandert, het topic gesloten wordt. Iets verandert niet omdat je dat graag wil.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef Belsezar het volgende:
Ik volg het niet, welke woorden?
Ahh, daarom zei ik al ik volg het niet echt. Ik dacht CCquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen intentie what so ever, serieus. Jullie deden het haske goed tijdens de feestdagen en het is gewoon overduidelijk dat de reeks mensen die nooit in R&P komen aantrekt, dus dat betekent goeds. Maar ik ben wél serieus over dat dit topic een mooi voorbeeld van how not to act is, en da's niet erg, we spreken dingen gewoon door. Maar nu komen we dus wel met dingen die ervoor kunnen zorgen dat de reeks langer blijft bestaan, en dat is gewoon goed.
Het is c_c, met een streepje trouwens. Ik zou niet verward mogen worden met.Cc
.
Niemand?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef MLI het volgende:
Ah kom op mensen, doe eens een betere voorzet.
De TS begint toch?quote:
En bevalt het? Waar loop je tegen aan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn vriendje zit trouwens al 2,5 week in Thailand. Ik ben ook al praktisch single.
Leg haar het vuur aan de schenen CG!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De TS begint toch?
Dus hoelang staat MLI al droog?
En hoelang heb je al met dat vriendje dan? Want het moet wel beetje evenredig aan elkaar zijn dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn vriendje zit trouwens al 2,5 week in Thailand. Ik ben ook al praktisch single.
Ow soz. Ik verwar je niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen intentie what so ever, serieus. Jullie deden het haske goed tijdens de feestdagen en het is gewoon overduidelijk dat de reeks mensen die nooit in R&P komen aantrekt, dus dat betekent goeds. Maar ik ben wél serieus over dat dit topic een mooi voorbeeld van how not to act is, en da's niet erg, we spreken dingen gewoon door. Maar nu komen we dus wel met dingen die ervoor kunnen zorgen dat de reeks langer blijft bestaan, en dat is gewoon goed.
Het is c_c, met een streepje trouwens. Ik zou niet verward mogen worden met.Cc
.
Ik volg alleen maar de 'regels' van fokquote:
Dat wil c_c niet wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De TS begint toch?
Dus hoelang staat MLI al droog?
Maar ik ben c_c niet!!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat wil c_c niet weten. Betere voorzet lijkt me een beter plan maar ik heb geen inspiratie.
droog van alcohol of sexquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef MLI het volgende:
Goed. Leuk single-onderwerp dan maar.
Hoe lang sta jij al droog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |