Zoals ik zo vaak zeg, ik zie het allemaal welquote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
morgen dan maar meteen een nieuwe date plannen
Dat probeer ik altijd, soms lukt t nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef Re het volgende:
kleine tip bijvoorbeeld...
een tvp is niet nodig, je post toch wel in deze reeks en elkaar gedag zeggen hoeft ook niet, maak er dan gelijk een post van.
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen over mn single bestaan, ben helemaal niet op zoek ofzo.
Maar goed, mn single-heid staat dan ook ter discussie had ik vanmorgen begrepen
ik mis de sexquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Wat als we nou samen een OP maken?
Ik begin wel!
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
Als single doe je daar niet aanquote:
niets hoor, voorzover ik weetquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
wat is er met jouw single-heid aan de hand dan?
Dan is dat dus jouw toevoeging. Maak hem maarquote:
Goeie OP. Kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel!
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
Mag ik je "OP" overnemen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel!
Singles!
Dat vat het wel aardig samenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel!
Singles!
But ofcourse! Voeg sex maar toe aan het lijstje.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Mag ik je "OP" overnemen?![]()
Dan verander ik het wel
Zo'n stukkie tekst vind ik goed.. Maar we moeten het niet uitgebreidt gaan doen hoor. Vind het altijd zo'n gedoe bij het openen van een nieuwequote:Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
But ofcourse! Voeg sex maar toe aan het lijstje.
Nou nog iemand zoals sedan zei die handig is met wat plaatjes om het grafisch aan te kleden
laten we het zo open mogelijk houden... UI verzamelstatusjes is zo kliekerigquote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
Je vergeet de plaatjes van elke user, hoe cliche
Ga gerust je gangquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
Kunnen ook gewoon verhuizen naar Sex SC, die is toch dood dus gaan we daar wel verder offtopic baggeren.
als je nou in je uppie gaat...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
Kunnen ook gewoon verhuizen naar Sex SC, die is toch dood dus gaan we daar wel verder offtopic baggeren.
Dat is toch de kant die jullie het op willen hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
laten we het zo open mogelijk houden... UI verzamelstatusjes is zo kliekerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |