Wij bestaan niet in boekvorm.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vertellen wij je al jaren, maar luister je ooit naar ons?.
Jupsquote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Jullie gebruikten geen geniale regels als: Don't waste the pretty!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vertellen wij je al jaren, maar luister je ooit naar ons?.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Een lange regenjas is vermoedelijk essentieel.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is het ook ongewild, of zijn ze er wel blij mee?
Tot op heden heb ik nog geen klachten ontvangen!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het ook ongewild, of zijn ze er wel blij mee?
Jullie zijn ook geen schrijvers van Sex and the City, die andere bewegende bijbel.quote:
Je hebt Air en L. op je blocklist staan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie gebruikten geen geniale regels
Best erg jaquote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we geen boek nodig moeten hebben omdat te weten!
Wie?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt Air en L. op je blocklist staan?
Wij gaan er van uit dat jij meer aan kan dan slechts een soundbyte, inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie gebruikten geen geniale regels als: Don't waste the pretty!
Briljant toch?
Je hebt me overschat. Gebeurt vaker, geeft niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij gaan er van uit dat jij meer aan kan dan slechts een soundbyte, inderdaad.
Dat past meer bij mannen die op andere mannen vallen. En zelfs dan nog maar voor een select gezelschap binnen die groep.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Jullie gebruikten geen geniale regels als: Don't waste the pretty!
Briljant toch?
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat ergens tussen het boek en de serie iemand de Paardenfluisteraar erin heeft gemixt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie zijn ook geen schrijvers van Sex and the City, die andere bewegende bijbel.
Het allerslechtste van SATC is dat die troela toch voor Mr Big gaat. Zo fout.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jammer dat ergens tussen het boek en de serie iemand de Paardenfluisteraar erin heeft gemixt.
Niets mis met vrouwen ophemelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de schrijver zit vrouwen helemaal op te hemelen, we verdienen het niet om door luie kerels als stront behandeld te worden, etc etc. Soms wel heel overdreven, alsof we nog in het Jane Austen-tijdperk leven en mannen al het werk moeten verrichten op het gebied van relaties, maar wel erg vermakelijk.
En terecht. Met die piemels van ze.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het allemaal maar eng, mannen
komt zo vanzelf verandering inquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
mhh, de oude R&P SC kliek neemt het weer eens over
Stemmingmakerij...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Vreemd?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
En de paus is nog maagd.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het allemaal maar eng, mannen
Welkom terug Duimquote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Duimelot het volgende:
zo klaar met werken en mijn auto is nog heel!
Wat doodeng om nu te rijden en zeker als er dan een papa met kind denkt wel even snel voor je auto te kunnen sprinten omdat je stapvoets rijd
En dan dus MOETEN remmen plotseling en wegslippen GVD
Maar we hebben t alle drie overleefd jeej
Oh, arme, arme, arme, arme, arme jijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Je kan niet tegen een beetje niveau?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Heel fout, maar ik ben bang dat ik daar ook voor gevallen zou zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het allerslechtste van SATC is dat die troela toch voor Mr Big gaat. Zo fout.
Het is een aanrader, heb hem van een vriendin gekregen, echt een wijvenboek. Het werd ook in SATC genoemd en de schrijver is bij Oprah geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwen ophemelen.Boeken die wat over the top zijn, vind ik persoonlijk wel leuk leesmateriaal. Het klinkt nu dus alleen maar beter.
das omdat ze jaloers zijn dat wij wel succesvol zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Ik zit inmiddels in een hoekje te huilen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, arme, arme, arme, arme, arme jij.
Je bedoelt Air en L? Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Nou zeg, het gaat toch on-topic? En ik heb nog niet eens iets over een pub quiz gezegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Mhh nu je het zegt, klinkt dat wel logischquote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt zo vanzelf verandering in
zie je wel het verschil tussen de oude kliek en de singles
wij zijn overdag niet op fok! want we werken
Box.. wat loop je nu te zeuren?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Zo zie je maar, ook hier wordt niet iedereen met open armen ontvangen...quote:
Ik heb nog iemand nodig om mijn katten eten te geven in het weekend van 5 februari.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg, het gaat toch on-topic? En ik heb nog niet eens iets over een pub quiz gezegd.
Open jij het FB-topic?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ook hier wordt niet iedereen met open armen ontvangen...
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Betekend dit dat we gewoon mogen Slowchatten nu?
Jullie zijn ook erg moeilijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Men zegt blijkbaar ook op MSN dat ik tof ben.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk, discussies op MSN over mijn bijzonderheid
Welke?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar we zijn nog wel allemaal single hier?quote:
Diepgang in gesprekken is inderdaad niet voor iedereen weggelegd...quote:
ik zie liever singles hier dan weet ik tenminste zeker dat ik niet tegen een getrouwde vent NEUKEN!? roepquote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je praat over jezelf? Of mag je alleen luisteren naar wat anderen over je zeggen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij een getrouwde man kan je dat niet meer roepen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie liever singles hier dan weet ik tenminste zeker dat ik niet tegen een getrouwde vent NEUKEN!? roep
Waar komt dat nou ineens vandaan? het ging hier over mijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Men zegt blijkbaar ook op MSN dat ik tof ben.
Je mag het altijd tegen mij roepenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie liever singles hier dan weet ik tenminste zeker dat ik niet tegen een getrouwde vent NEUKEN!? roep
Daar kan Air best tegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Lief doen ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diepgang in gesprekken is inderdaad niet voor iedereen weggelegd...
Amersfoort.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan?
Omdat ik graag het singels topic hou waarvoor het bedoeld wasquote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Box.. wat loop je nu te zeuren?
Ik begrijp even niet waar dit vandaan komt..
mannen die al voorzien zijn hoef ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij een getrouwde man kan je dat niet meer roepen?
Ik heb al een paar keer gezegd dat het wel meevaltquote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je praat over jezelf? Of mag je alleen luisteren naar wat anderen over je zeggen?
Jouw depressieve gezeur?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat ik graag het singels topic hou waarvoor het bedoeld was
Je hebt zojuist NEUKEN tegen een getrouwde vent geroepen...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
ik las vanmorgen iets dat je een banaan voor me bewaard hebt??quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag het altijd tegen mij roepen![]()
En dat is? Waarom mogen de R&Pers hier niet posten? Doe jij toch ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso voorlopig geen sex toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen die al voorzien zijn hoef ik niet
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las vanmorgen iets dat je een banaan voor me bewaard hebt??
Benadruk dan niet de verschillen die jij meent te zien en praat gewoon ontopic!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
Hij met zijn bananenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las vanmorgen iets dat je een banaan voor me bewaard hebt??
Hij is de verschillen? Dat verklaart allesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benadruk dan niet de verschillen die jij meent te zijn en praat gewoon ontopic!
ja maar het IDEE dat t dan misschien wel echt zou kunnen worden he ...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso voorlopig geen sex toch?
Dan maakt het ook niet uit tegen wie je het roept, komt er toch niet van
Het is maar online gezwets toch? Of wou je gelijk er bij het woord "neuken" een date aan vastplakken.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen die al voorzien zijn hoef ik niet
Als ik hier lief ga doen gaan nog meer vrouwen NEUKEN tegen mij roepen.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Litpho het volgende:
Hij is de verschillen? Dat verklaart alles.
Dat zei jij ook ooit eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso voorlopig geen sex toch?
Dan maakt het ook niet uit tegen wie je het roept, komt er toch niet van
tuurlijk ik neuk er op losquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is maar online gezwets toch? Of wou je gelijk er bij het woord "neuken" een date aan vastplakken.
Ik niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik hier lief ga doen gaan nog meer vrouwen NEUKEN tegen mij roepen.
van mij heb je dat niet te vrezenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kat anders alleen tegen mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van mij heb je dat niet te vrezen
Nee F.Y.I zijn er gewoon wat dingen afgesproken met Re waardoor we uberhaupt hier nog kunnen kletsen. Anders krijg je weer net zo'n "samenvoeging" als de voorgaande keren en loopt iedereen gewoon weer weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat is? Waarom mogen de R&Pers hier niet posten? Doe jij toch ook?
Wie men lief heeft...quote:
"Kijk uit, deur" was geloof ik de korte samenvatting.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef mrbox het volgende:
en loopt iedereen gewoon weer weg.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Kijk uit, deur" was geloof ik de korte samenvatting.
Je moet het niet zo serieus nemen allemaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee F.Y.I zijn er gewoon wat dingen afgesproken met Re waardoor we uberhaupt hier nog kunnen kletsen. Anders krijg je weer net zo'n "samenvoeging" als de voorgaande keren en loopt iedereen gewoon weer weg.
Laatste wat ik er over zeg, anders ben ik net zo offtopic. (en even offtopic was ook part of the deal met Re)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |