Wij bestaan niet in boekvorm.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vertellen wij je al jaren, maar luister je ooit naar ons?.
Jupsquote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Jullie gebruikten geen geniale regels als: Don't waste the pretty!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vertellen wij je al jaren, maar luister je ooit naar ons?.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Een lange regenjas is vermoedelijk essentieel.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is het ook ongewild, of zijn ze er wel blij mee?
Tot op heden heb ik nog geen klachten ontvangen!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het ook ongewild, of zijn ze er wel blij mee?
Jullie zijn ook geen schrijvers van Sex and the City, die andere bewegende bijbel.quote:
Je hebt Air en L. op je blocklist staan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie gebruikten geen geniale regels
Best erg jaquote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we geen boek nodig moeten hebben omdat te weten!
Wie?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt Air en L. op je blocklist staan?
Wij gaan er van uit dat jij meer aan kan dan slechts een soundbyte, inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie gebruikten geen geniale regels als: Don't waste the pretty!
Briljant toch?
Je hebt me overschat. Gebeurt vaker, geeft niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij gaan er van uit dat jij meer aan kan dan slechts een soundbyte, inderdaad.
Dat past meer bij mannen die op andere mannen vallen. En zelfs dan nog maar voor een select gezelschap binnen die groep.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Jullie gebruikten geen geniale regels als: Don't waste the pretty!
Briljant toch?
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt Air en L. op je blocklist staan?
Jammer dat ergens tussen het boek en de serie iemand de Paardenfluisteraar erin heeft gemixt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie zijn ook geen schrijvers van Sex and the City, die andere bewegende bijbel.
Het allerslechtste van SATC is dat die troela toch voor Mr Big gaat. Zo fout.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jammer dat ergens tussen het boek en de serie iemand de Paardenfluisteraar erin heeft gemixt.
Niets mis met vrouwen ophemelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de schrijver zit vrouwen helemaal op te hemelen, we verdienen het niet om door luie kerels als stront behandeld te worden, etc etc. Soms wel heel overdreven, alsof we nog in het Jane Austen-tijdperk leven en mannen al het werk moeten verrichten op het gebied van relaties, maar wel erg vermakelijk.
En terecht. Met die piemels van ze.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het allemaal maar eng, mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |