Haaaiquote:
Het heeft tempo, dezelfde afkorting. Ik stem voor!quote:
Dat moeten ze wel sneller postenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft tempo, dezelfde afkorting. Ik stem voor!
Ga jij eens terug naar Sex danquote:
Dit is het vierde topic vandaag hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel sneller postenanders heeft het ook geen nut meer
Haha. Nou, hier is het rustig met de liefde. Ik heb nog geen chemistry gevoeld. Secretaresse hier vroeg me net ook al hoe het met de mannen is.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Het verdient prima, ik klaag ook niet
Liefde? Het is op dit moment weer eventjes stilEn daar? Hoe is het daar met de liefde?
Tegen is tegen de SC naamquote:
Ja ik heb ruim 6 topics gemist zo te zienquote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dit is het vierde topic vandaag hoor
Neequote:
Nou je hebt nog even, denk niet dat dit het laatste topic word vandaagquote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja ik heb ruim 6 topics gemist zo te zien
Nee dat geloof ik ook nietquote:Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou je hebt nog even, denk niet dat dit het laatste topic word vandaag
Heb je bewijs?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn idee. Van twee jaar geleden.
Omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat er zo mega wordt geslow chatquote:
Heel fijn dat ik mag blijvenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij mag blijven.
Is dat het zelfde als speeddate? Niet dat ik weet wat dat is.
SC = Snelchat?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat er zo mega wordt geslow chatDaarvoor is dus de SC
Ik heb het ook pas net ontdekt, maar voel mij al helemaal thuisquote:Op maandag 5 januari 2009 15:47 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook niet![]()
Ik zie wel dat hier meer mensen komen... gezellig
Ahquote:Op maandag 5 januari 2009 15:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik hoor overal bij, ik zet mij nooit vast aan een rubriek
Ja zo kan je het ook verwoordenquote:
Ahh ok, zo oppervlakkig te zien was er dus weer in relletje in mod/admin wereldquote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bel! Brother
Goed man. Met jou? Ik ben idd niet meer blauw. Meer dan dit kan ik er niet over zeggen: G.Fawkes
Gelukkig, want aan voorstellen in een grote groep heb ik een hekel.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Heel fijn dat ik mag blijven![]()
Nee je hoort geen belletjes en je hoeft jezelf niet steeds voor te stellen
Mwah zo ver is het niet eens gekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, zo oppervlakkig te zien was er dus weer in relletje in mod/admin wereld
Speeddaten is grappigquote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij mag blijven.
Is dat het zelfde als speeddate? Niet dat ik weet wat dat is.
Dan moet je je sig misschien even aanpassen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb het ook pas net ontdekt, maar voel mij al helemaal thuis![]()
Daar ging mijn sensatie beluste gedachtegang dan weer het raam uitquote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mwah zo ver is het niet eens gekomen
Ok, ik geef toe. Ik ben een klein beetje verwendquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet je je sig misschien even aanpassen.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb het ook pas net ontdekt, maar voel mij al helemaal thuis![]()
Inderdaad ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet je je sig misschien even aanpassen.
'Ik ben Bengeltje en ik heb er een hekel aan om mij voor te stellen in grote groepen. Jij *leuke man aanwijst* mag straks nog even nader kennis komen maken'quote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig, want aan voorstellen in een grote groep heb ik een hekel.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben Bengeltje en ik heb er een hekel aan om mij voor te stellen in grote groepen. Jij *leuke man aanwijst* mag straks nog even nader kennis komen maken'
mits ontopic ja! Hoe is het met jou single zijn?quote:
Ik zat net eens te kijken, maar er is geen R&P SC topic meerquote:
Ow briljant, wat kun jij toch heerlijk recalcitrant zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 15:57 schreef AirwiN het volgende:
mits ontopic ja! Hoe is het met jou single zijn?
Ik ben er klaar mee. Laat die zure op-de-R&P-SC zeikers maar eens laten zien hoe je een goede ontopic R&P SC maakt!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zat net eens te kijken, maar er is geen R&P SC topic meer
Heb het ook een keer gedaan, was erg leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Speeddaten is grappig
3min per persoon om mee te praten... daarna vul je in of je die persoon leuk vindt of niet (zo dat de ander het niet kan zien) en een dag of 2 later krijg je een mailtje met je matches en hun emailadres...
Heb 1x gedaan... geen enkele matchmja ik had allemaal mannen voor me (was samen met vriendin van me) dus wie weet lag het daar wel aan
Ik ben nog heel singlequote:Op maandag 5 januari 2009 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
mits ontopic ja! Hoe is het met jou single zijn?
Air is lui.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeg klier. Heb je al eens een pak slaag van mij gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben Bengeltje en ik heb er een hekel aan om mij voor te stellen in grote groepen. Jij *leuke man aanwijst* mag straks nog even nader kennis komen maken'
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef MNR het volgende:
Ow briljant, wat kun jij toch heerlijk ontopic recalcitrant zijn
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden. Gaat 2009 het jaar worden waarin jij geschaakt gaat worden door een CL-waardige vent?quote:
Het zal leuk zijn als ie een vriendin heeft...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets dus. Q heeft geen redenen of wat dan ook nodig.
Hmmz waarom mis ik een gniffel icoontje??quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat echt onbegrijpelijk isquote:
Misschien. Maar ik heb net een geniaal boek gelezen dus een CL-waardige vent moet me nu echt helemaal van m'n voeten sweepen, als ik de auteur moet gelovenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden. Gaat 2009 het jaar worden waarin jij geschaakt gaat worden door een CL-waardige vent?
Zo werkt het idd wel. En natuurlijk luisteren ze ook nog.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Het zal leuk zijn als ie een vriendin heeft...
"Nee waarom heb jij gelijk?
"Nou omdat ik Q ben"![]()
![]()
Zo'n kennismaking zou mij wel bijblijven denk ik!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg klier. Heb je al eens een pak slaag van mij gehad.
Nah, mij een beetje positieve aandacht geven, lijkt me geen kwaad ietsquote:
Bestaan die?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden. Gaat 2009 het jaar worden waarin jij geschaakt gaat worden door een CL-waardige vent?
Welk boek en welke waanideeën over relaties worden daarin beschreven?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Misschien. Maar ik heb net een geniaal boek gelezen dus een CL-waardige vent moet me nu echt helemaal van m'n voeten sweepen, als ik de auteur moet geloven.
Yup, ze zijn alleen niet beschikbaar.quote:
En is het weer zo'n boek van Burdie?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk boek en welke waanideeën over relaties worden daarin beschreven?
R&P SC hoeft niet ontopic te zijn hequote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Laat die zure op-de-R&P-SC zeikers maar eens laten zien hoe je een goede ontopic R&P SC maakt!
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
Welk boek en welke ideeën over relaties worden daarin beschreven?
Zie m'n nieuwe toevoeging aan m'n sigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk boek en welke waanideeën over relaties worden daarin beschreven?
Nee, het woord tampon wordt niet gebruikt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En is het weer zo'n boek van Burdie?.
Zoiets?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hmmz waarom mis ik een gniffel icoontje??
Daar zijn de meningen over verdeeld. Dus ik steek de hand in eigen boezem en laat het over aan de mensen die er een passende invulling voor weten!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
R&P SC hoeft niet ontopic te zijn he
Hij wordt al verfilmdquote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie m'n nieuwe toevoeging aan m'n sig.
[ afbeelding ]
Vorige week liep er een Orlando look-a-like langs me in Londenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ze zijn alleen niet beschikbaar.
En wat heeft dat boek je geleerd?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, ik ben weleens gedumpt door dat boekquote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow nog meer gezeur dus .. haah geweldigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Dus ik steek de hand in eigen boezem en laat het over aan de mensen die er een passende invulling voor weten!
Ik snap alleen nog steeds niet wat jij hier nu eigenlijk doet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Dus ik steek de hand in eigen boezem en laat het over aan de mensen die er een passende invulling voor weten!
Ah, het Stan-effect.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week liep er een Orlando look-a-like langs me in Londen![]()
. Hij leek er echt verschrikkelijk veel op, moest bijna overgeven
.
Ja, dat is dan wel weer een beetje jammer. Vraag me af wat het verhaal zal zijn, aangezien het boek bestaat uit anekdotes en stappen hoe bepaalde acties te voorkomen en hoe je signalen kunt herkennen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij wordt al verfilmd. http://www.imdb.com/title/tt1001508/
Neen op mijn msn heb ik zo'n poppetje die zijn hand voor zijn mond houdt en heel hard in zijn hand lachtquote:
Volgens mij bedoeld ze eerder het tegenovergestelde ofzoietsquote:
Lijkt me wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Napoleon Air Bonaparte
= edit =
Even wat vriendelijker voor het overzicht
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week liep er een Orlando look-a-like langs me in Londen![]()
. Hij leek er echt verschrikkelijk veel op, moest bijna overgeven
.
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Ongevraagd mijn ervaring tentoonspreiden voor mensen die niet langer single willen zijn...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet wat jij hier nu eigenlijk doet.
Je verlekkeren aan al die vrijgezelle vrouwen die je toch niet mag?
Dat vertellen wij je al jaren, maar luister je ooit naar ons?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen.
Heel hard nog wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen op mijn msn heb ik zo'n poppetje die zijn hand voor zijn mond houdt en heel hard in zijn hand lacht
Hoi. Ik ben Q.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Ja, de schrijver zit vrouwen helemaal op te hemelen, we verdienen het niet om door luie kerels als stront behandeld te worden, etc etc. Soms wel heel overdreven, alsof we nog in het Jane Austen-tijdperk leven en mannen al het werk moeten verrichten op het gebied van relaties, maar wel erg vermakelijkquote:
Is het ook ongewild, of zijn ze er wel blij mee?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongevraagd mijn ervaring tentoonspreiden voor mensen die niet langer single willen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |