Zie m'n nieuwe toevoeging aan m'n sigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk boek en welke waanideeën over relaties worden daarin beschreven?
Nee, het woord tampon wordt niet gebruikt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En is het weer zo'n boek van Burdie?.
Zoiets?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hmmz waarom mis ik een gniffel icoontje??
Daar zijn de meningen over verdeeld. Dus ik steek de hand in eigen boezem en laat het over aan de mensen die er een passende invulling voor weten!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
R&P SC hoeft niet ontopic te zijn he
Hij wordt al verfilmdquote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie m'n nieuwe toevoeging aan m'n sig.
[ afbeelding ]
Vorige week liep er een Orlando look-a-like langs me in Londenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ze zijn alleen niet beschikbaar.
En wat heeft dat boek je geleerd?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, ik ben weleens gedumpt door dat boekquote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow nog meer gezeur dus .. haah geweldigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Dus ik steek de hand in eigen boezem en laat het over aan de mensen die er een passende invulling voor weten!
Ik snap alleen nog steeds niet wat jij hier nu eigenlijk doet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Dus ik steek de hand in eigen boezem en laat het over aan de mensen die er een passende invulling voor weten!
Ah, het Stan-effect.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week liep er een Orlando look-a-like langs me in Londen![]()
. Hij leek er echt verschrikkelijk veel op, moest bijna overgeven
.
Ja, dat is dan wel weer een beetje jammer. Vraag me af wat het verhaal zal zijn, aangezien het boek bestaat uit anekdotes en stappen hoe bepaalde acties te voorkomen en hoe je signalen kunt herkennen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij wordt al verfilmd. http://www.imdb.com/title/tt1001508/
Neen op mijn msn heb ik zo'n poppetje die zijn hand voor zijn mond houdt en heel hard in zijn hand lachtquote:
Volgens mij bedoeld ze eerder het tegenovergestelde ofzoietsquote:
Lijkt me wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Napoleon Air Bonaparte
= edit =
Even wat vriendelijker voor het overzicht
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week liep er een Orlando look-a-like langs me in Londen![]()
. Hij leek er echt verschrikkelijk veel op, moest bijna overgeven
.
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Ongevraagd mijn ervaring tentoonspreiden voor mensen die niet langer single willen zijn...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet wat jij hier nu eigenlijk doet.
Je verlekkeren aan al die vrijgezelle vrouwen die je toch niet mag?
Dat vertellen wij je al jaren, maar luister je ooit naar ons?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen.
Heel hard nog wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen op mijn msn heb ik zo'n poppetje die zijn hand voor zijn mond houdt en heel hard in zijn hand lacht
Hoi. Ik ben Q.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien een leuke gozer, hij moet z'n best voor me doen en ik verdien het niet om als een schoothondje achter gozers aan te lopen die vaagjes interesse in me tonen. Als een kerel me leuk vindt, laat hij dat heus wel echt goed merken.
Ja, de schrijver zit vrouwen helemaal op te hemelen, we verdienen het niet om door luie kerels als stront behandeld te worden, etc etc. Soms wel heel overdreven, alsof we nog in het Jane Austen-tijdperk leven en mannen al het werk moeten verrichten op het gebied van relaties, maar wel erg vermakelijkquote:
Is het ook ongewild, of zijn ze er wel blij mee?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongevraagd mijn ervaring tentoonspreiden voor mensen die niet langer single willen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |