Hahaha! Nee, je had mijn MSN niet, heb je ook nooit gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Mjah dat waren bijbaantjes. Ondertussen klaar met de opleiding en een corporate slaveVoor de rest is er weinig veranderd denk ik. Maar je mag van mij wel veel facetten vertellen, ik ben benieuwd
Had ik je msn? Ik kan em niet meer vinden...
Heel ergquote:
Ja daarom zij ik toch dat het geen goed idee was.quote:
Mijn pa kende ooit iemand die met dat Reiki bezig was.. en een oud kennis van mij ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:24 schreef MNR het volgende:
Uhm ja, job is even stil want er is geen project atm. Op pers. vlak heb ik mijn 1ste graad Reiki gehaald en daar ben ik kei trots op en zit nu ook al over de 6 weken heen en het is immer tof(ws snap je geen bal van wat ik je net verteld heb, maar volgens mij ligt jouw interesse hier ook helemaal niet, hehe).
Succes! Hoop dat er wat leuks voor je bijzit.. van leuk werk wordt je vrolijkquote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is er nu weinig werk. Maar ik ga morgen naar alle uitzendbureau in de buurt. Maandag hebben ze het vaak te druk met andere dingen.
Ik verwacht deze maand ook weer werk te vinden. Dus met zal wel meevallen. Dat is niet het grootste probleem.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel goed maar ik doelde meer op een fianacieel plan waarbij je weer zsm op eigen benen bent. Dat is altijd handig om te laten zien aan je ouders als je ze om hulp gaat vragen.
Ik tikte de vraag en wist het antwoord eigenlijk alquote:
Oh naja het verklaard iig waarom ik je niet kon vinden op mijn msn. Ik ben toch helemaal niet zo verwendquote:Op maandag 5 januari 2009 15:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, je had mijn MSN niet, heb je ook nooit gehad
Weinig veranderd? Je bent dus nog steeds die eeuwig koppige, moeilijke handelbare kerel?Moet eerlijk zeggen er is iemand bij ons in huis komen wonen en die deed me aan jou denken: net zo verwend
Uhm ja, job is even stil want er is geen project atm. Op pers. vlak heb ik mijn 1ste graad Reiki gehaald en daar ben ik kei trots op en zit nu ook al over de 6 weken heen en het is immer tof(ws snap je geen bal van wat ik je net verteld heb, maar volgens mij ligt jouw interesse hier ook helemaal niet, hehe).
Hey GFquote:
Ok succes met het zoeken! Misschien is er wel iemand hier die je aan iets kan helpen als je in de buurt woont ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verwacht deze maand ook weer werk te vinden. Dus met zal wel meevallen. Dat is niet het grootste probleem.
Ik heb donderdag of volgende week dinsdag een sollicitatiegesprek voor de tweede ronden. En ik heb goede hoop dat ik daar wordt aangenomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:25 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Succes! Hoop dat er wat leuks voor je bijzit.. van leuk werk wordt je vrolijk
En je zei niet eens hallo?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey GF
Ik dacht al dat ik je naam langs zag flitsen
Broertje! Ik zie het nu pas!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh naja het verklaard iig waarom ik je niet kon vinden op mijn msn. Ik ben toch helemaal niet zo verwend
En volgens is Reiki iets spiritueelst, of heb ik het mis?
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik tikte de vraag en wist het antwoord eigenlijk al
Sorry was even bezig .. HOIquote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En je zei niet eens hallo?
Heb ik je gesmst met nieuwjaar, ja toch?
Bel! Brotherquote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Broertje! Ik zie het nu pas!
Hoe is het? Niet meer blauw? Vanwaar dat?
Dankjewl. Ik weet niet of er iemand bij mij in de buurt woont en of diegene dan ook nog bereid is om mij te helpen. Toch is het een goed voorstel.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok succes met het zoeken! Misschien is er wel iemand hier die je aan iets kan helpen als je in de buurt woont ofzo
I was drunkquote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry was even bezig .. HOI
Uhmm nop geen sms van jou
Ja klopt, is idd spiritueel.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh naja het verklaard iig waarom ik je niet kon vinden op mijn msn. Ik ben toch helemaal niet zo verwend
En volgens is Reiki iets spiritueelst, of heb ik het mis?
Waar gaat het topic dan over?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef Adolecens het volgende:
Ik duik een vergadering in... Dus ben er pas veel later weer..![]()
Fijne middag medefokkers!![]()
En houd het ontopic he!
Ik ben Business Consultant bij een ICT dienstverlener. Corporate slave was een overdreven uitdrukking om duidelijk te maken dat ik nu tot de kantoor slaven behoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja klopt, is idd spiritueel.
Hey, maar vertel eens wat over corporatie slave? Wat houdt dat in?
Wat een verrassingquote:Op maandag 5 januari 2009 15:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I was drunkIk zag in de ochtend je smsje en ik dacht: Volgens mij heb ik die gisternacht gesmst. Sorry schat
Beste wensen
En wat is het doel van dit topic? Niet meer single zijn?quote:
Oh dat was mij nog niet opgevallen.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat een verrassing
Maar maakt niet uit .. dank je
stroquote:
Hehehe, kantoor slaven. Nou ja, je verdient wel lekker, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben Business Consultant bij een ICT dienstverlener. Corporate slave was een overdreven uitdrukking om duidelijk te maken dat ik nu tot de kantoor slaven behoor...
jah het gaat z'n gangetje hequote:Op maandag 5 januari 2009 15:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Hoe is het leven? Tevreden met je werk?
Heel veel succes en je kan het!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga mijn verhaal dat ik mijn ouders ga vertellen voorbereiden. Tot later.
Dat vroeg ik mij ook al af iddquote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En wat is het doel van dit topic? Niet meer single zijn?
Sterkte tijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ehhh geen idee?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En wat is het doel van dit topic? Niet meer single zijn?
Ik wens je ook succes al heb ik geen idee waar het over gaat maar tochquote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
Het verdient prima, ik klaag ook nietquote:Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, kantoor slaven. Nou ja, je verdient wel lekker, toch?
En hoest met de liefde? Een leuke vrouw op het oog?
Suc6!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
Hoor jij niet bij de onz-crewquote:
Succesquote:Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah het gaat z'n gangetje he
Werk is oke, niets aan veranderd eigenlijk, maar hoop binnenkort daar te beginnen met afstuderen.
Ik hoor overal bij, ik zet mij nooit vast aan een rubriekquote:
Speedchatten?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Slowchatten mag niet, dus wat blijft er dan nog over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |