SC = Snelchat?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat er zo mega wordt geslow chatDaarvoor is dus de SC
Ik heb het ook pas net ontdekt, maar voel mij al helemaal thuisquote:Op maandag 5 januari 2009 15:47 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook niet![]()
Ik zie wel dat hier meer mensen komen... gezellig
Ahquote:Op maandag 5 januari 2009 15:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik hoor overal bij, ik zet mij nooit vast aan een rubriek
Ja zo kan je het ook verwoordenquote:
Ahh ok, zo oppervlakkig te zien was er dus weer in relletje in mod/admin wereldquote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bel! Brother
Goed man. Met jou? Ik ben idd niet meer blauw. Meer dan dit kan ik er niet over zeggen: G.Fawkes
Gelukkig, want aan voorstellen in een grote groep heb ik een hekel.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Heel fijn dat ik mag blijven![]()
Nee je hoort geen belletjes en je hoeft jezelf niet steeds voor te stellen
Mwah zo ver is het niet eens gekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, zo oppervlakkig te zien was er dus weer in relletje in mod/admin wereld
Speeddaten is grappigquote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij mag blijven.
Is dat het zelfde als speeddate? Niet dat ik weet wat dat is.
Dan moet je je sig misschien even aanpassen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb het ook pas net ontdekt, maar voel mij al helemaal thuis![]()
Daar ging mijn sensatie beluste gedachtegang dan weer het raam uitquote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mwah zo ver is het niet eens gekomen
Ok, ik geef toe. Ik ben een klein beetje verwendquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet je je sig misschien even aanpassen.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb het ook pas net ontdekt, maar voel mij al helemaal thuis![]()
Inderdaad ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet je je sig misschien even aanpassen.
'Ik ben Bengeltje en ik heb er een hekel aan om mij voor te stellen in grote groepen. Jij *leuke man aanwijst* mag straks nog even nader kennis komen maken'quote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig, want aan voorstellen in een grote groep heb ik een hekel.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben Bengeltje en ik heb er een hekel aan om mij voor te stellen in grote groepen. Jij *leuke man aanwijst* mag straks nog even nader kennis komen maken'
mits ontopic ja! Hoe is het met jou single zijn?quote:
Ik zat net eens te kijken, maar er is geen R&P SC topic meerquote:
Ow briljant, wat kun jij toch heerlijk recalcitrant zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 15:57 schreef AirwiN het volgende:
mits ontopic ja! Hoe is het met jou single zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |