komt zo vanzelf verandering inquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
mhh, de oude R&P SC kliek neemt het weer eens over
Stemmingmakerij...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Vreemd?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt Air en L. op je blocklist staan?
En de paus is nog maagd.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het allemaal maar eng, mannen
Welkom terug Duimquote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Duimelot het volgende:
zo klaar met werken en mijn auto is nog heel!
Wat doodeng om nu te rijden en zeker als er dan een papa met kind denkt wel even snel voor je auto te kunnen sprinten omdat je stapvoets rijd
En dan dus MOETEN remmen plotseling en wegslippen GVD
Maar we hebben t alle drie overleefd jeej
Oh, arme, arme, arme, arme, arme jijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Je kan niet tegen een beetje niveau?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Heel fout, maar ik ben bang dat ik daar ook voor gevallen zou zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het allerslechtste van SATC is dat die troela toch voor Mr Big gaat. Zo fout.
Het is een aanrader, heb hem van een vriendin gekregen, echt een wijvenboek. Het werd ook in SATC genoemd en de schrijver is bij Oprah geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwen ophemelen.Boeken die wat over the top zijn, vind ik persoonlijk wel leuk leesmateriaal. Het klinkt nu dus alleen maar beter.
das omdat ze jaloers zijn dat wij wel succesvol zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Ik zit inmiddels in een hoekje te huilen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, arme, arme, arme, arme, arme jij.
Je bedoelt Air en L? Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Nou zeg, het gaat toch on-topic? En ik heb nog niet eens iets over een pub quiz gezegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Mhh nu je het zegt, klinkt dat wel logischquote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt zo vanzelf verandering in
zie je wel het verschil tussen de oude kliek en de singles
wij zijn overdag niet op fok! want we werken
Box.. wat loop je nu te zeuren?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Zo zie je maar, ook hier wordt niet iedereen met open armen ontvangen...quote:
Ik heb nog iemand nodig om mijn katten eten te geven in het weekend van 5 februari.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg, het gaat toch on-topic? En ik heb nog niet eens iets over een pub quiz gezegd.
Open jij het FB-topic?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ook hier wordt niet iedereen met open armen ontvangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |