En dat is? Waarom mogen de R&Pers hier niet posten? Doe jij toch ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat ik graag het singels topic hou waarvoor het bedoeld was
Jij wilde sowieso voorlopig geen sex toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen die al voorzien zijn hoef ik niet
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las vanmorgen iets dat je een banaan voor me bewaard hebt??
Benadruk dan niet de verschillen die jij meent te zien en praat gewoon ontopic!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
Omdat ik graag het singels topic hou waarvoor het bedoeld was
Hij met zijn bananenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las vanmorgen iets dat je een banaan voor me bewaard hebt??
Hij is de verschillen? Dat verklaart allesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benadruk dan niet de verschillen die jij meent te zijn en praat gewoon ontopic!
ja maar het IDEE dat t dan misschien wel echt zou kunnen worden he ...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso voorlopig geen sex toch?
Dan maakt het ook niet uit tegen wie je het roept, komt er toch niet van
Het is maar online gezwets toch? Of wou je gelijk er bij het woord "neuken" een date aan vastplakken.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen die al voorzien zijn hoef ik niet
Als ik hier lief ga doen gaan nog meer vrouwen NEUKEN tegen mij roepen.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Litpho het volgende:
Hij is de verschillen? Dat verklaart alles.
Dat zei jij ook ooit eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso voorlopig geen sex toch?
Dan maakt het ook niet uit tegen wie je het roept, komt er toch niet van
tuurlijk ik neuk er op losquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is maar online gezwets toch? Of wou je gelijk er bij het woord "neuken" een date aan vastplakken.
Ik niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik hier lief ga doen gaan nog meer vrouwen NEUKEN tegen mij roepen.
van mij heb je dat niet te vrezenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kat anders alleen tegen mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van mij heb je dat niet te vrezen
Nee F.Y.I zijn er gewoon wat dingen afgesproken met Re waardoor we uberhaupt hier nog kunnen kletsen. Anders krijg je weer net zo'n "samenvoeging" als de voorgaande keren en loopt iedereen gewoon weer weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat is? Waarom mogen de R&Pers hier niet posten? Doe jij toch ook?
Wie men lief heeft...quote:
"Kijk uit, deur" was geloof ik de korte samenvatting.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef mrbox het volgende:
en loopt iedereen gewoon weer weg.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Kijk uit, deur" was geloof ik de korte samenvatting.
Je moet het niet zo serieus nemen allemaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee F.Y.I zijn er gewoon wat dingen afgesproken met Re waardoor we uberhaupt hier nog kunnen kletsen. Anders krijg je weer net zo'n "samenvoeging" als de voorgaande keren en loopt iedereen gewoon weer weg.
Laatste wat ik er over zeg, anders ben ik net zo offtopic. (en even offtopic was ook part of the deal met Re)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |