quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Betekend dit dat we gewoon mogen Slowchatten nu?
Jullie zijn ook erg moeilijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ook hier wordt niet iedereen met open armen ontvangen...
Men zegt blijkbaar ook op MSN dat ik tof ben.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk, discussies op MSN over mijn bijzonderheid
Welke?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar we zijn nog wel allemaal single hier?quote:
Diepgang in gesprekken is inderdaad niet voor iedereen weggelegd...quote:
ik zie liever singles hier dan weet ik tenminste zeker dat ik niet tegen een getrouwde vent NEUKEN!? roepquote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ook hier wordt niet iedereen met open armen ontvangen...
Je praat over jezelf? Of mag je alleen luisteren naar wat anderen over je zeggen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij een getrouwde man kan je dat niet meer roepen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie liever singles hier dan weet ik tenminste zeker dat ik niet tegen een getrouwde vent NEUKEN!? roep
Waar komt dat nou ineens vandaan? het ging hier over mijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Men zegt blijkbaar ook op MSN dat ik tof ben.
Je mag het altijd tegen mij roepenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie liever singles hier dan weet ik tenminste zeker dat ik niet tegen een getrouwde vent NEUKEN!? roep
Daar kan Air best tegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Lief doen ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diepgang in gesprekken is inderdaad niet voor iedereen weggelegd...
Amersfoort.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan?
Omdat ik graag het singels topic hou waarvoor het bedoeld wasquote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Box.. wat loop je nu te zeuren?
Ik begrijp even niet waar dit vandaan komt..
mannen die al voorzien zijn hoef ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij een getrouwde man kan je dat niet meer roepen?
Ik heb al een paar keer gezegd dat het wel meevaltquote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je praat over jezelf? Of mag je alleen luisteren naar wat anderen over je zeggen?
Jouw depressieve gezeur?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat ik graag het singels topic hou waarvoor het bedoeld was
Je hebt zojuist NEUKEN tegen een getrouwde vent geroepen...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
ik las vanmorgen iets dat je een banaan voor me bewaard hebt??quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag het altijd tegen mij roepen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |