Dat mag jij doenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
Je vergeet de plaatjes van elke user, hoe cliche
Ik zie het nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef Belsezar het volgende:
Lol, ik zie nu pas dat mijn OP rijmt. En ik niet eens aan sinterklaas gedaan
Das waar. Maar er mag wel een plaatje ofzo bij toch? Of een leuk achtergrondje. Weet ik veel, alsof ik iets kan met plaatjes behalve bekijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
laten we het zo open mogelijk houden... UI verzamelstatusjes is zo kliekerig
die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!quote:
nee, volgens mij ben je een van de weinigen die het echt niet begrijpt...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch de kant die jullie het op willen hebben?
Ik wist het JB, ik wist het.quote:
Oww 1 zinnetjequote:Op maandag 5 januari 2009 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
tuurlijk... een leuke bannerquote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar. Maar er mag wel een plaatje ofzo bij toch? Of een leuk achtergrondje. Weet ik veel, alsof ik iets kan met plaatjes behalve bekijken
Nou plant die visie van jullie eens neer dan want die is nog niet langsgeweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef Re het volgende:
[..]
nee, volgens mij ben je een van de weinigen die het echt niet begrijpt...
Je kan te ver gaan he Re. En verander die UI voor morgen middernacht nou maarquote:
Wij zijn een positief topicquote:
Litpho, zoals altijd met een oplossingquote:
oh zit die suffe muts nog op mijn hoofdquote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he Re. En verander die UI voor morgen middernacht nou maar
Waarom precies voor morgen middenacht? Dan mag het niet meer?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he Re. En verander die UI voor morgen middernacht nou maar
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Litpho, zoals altijd met een oplossingKuwaro, kijk eens. Tot we iets mooiers/beters kunnen vinden/maken
Kan gebeurenquote:
Gelukkig ben ik ook online.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, inmiddels wel gewend maar als je d'r opin gaat steekt ze d'r kop in het zand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |