Had je wat goed te maken van vanochtend?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had je wat goed te maken van vanochtend?
Zolang je nog reageert op mijn posts, zal ik toch wel iets goed doen...quote:
Volgens mij zijn ze bang voor mijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
krijg je eerst 1 blz met alleen maar tvp's.
Terwijl voor andere mensen de bookmarkfunctie meer dan goed genoeg is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Vreselijk is dat. Misschien een optie om de eerste pagina maar over te slaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je nog reageert op mijn posts, zal ik toch wel iets goed doen...
Leoquote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.
Nee hoor, maar als ik voor mezelf spreek, ben ik voor nu wel even uitgetypt. Wil ook zo naar huis.quote:
Als het is wie ik denk dat het is dan is het een groot compliment!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.
quote:
Wie denk jij, vertel, misschien denk ik wel aan dezelfde.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het is wie ik denk dat het is dan is het een groot compliment!
Ik dacht aan jouquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Iedereen is nu diep in gedachten verzonken?
Ohh zo op die fietsquote:
Neh... I'm braindead. Zit toevallig op sites te kijken voor een nieuwe woning.. en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben. Niet echt boeiend om te melden, maar dan heb je een verklaring.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Woningshoppen kan best leuk zijn, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh... I'm braindead. Zit toevallig op sites te kijken voor een nieuwe woning.. en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben. Niet echt boeiend om te melden, maar dan heb je een verklaring.
Beroepsdeformatiesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben.
O ja, ik dacht ook aan jou!quote:
Ik ben dood gevroren.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Betekent dat dat ik mijn werk niet serieus genoeg neem?quote:
Ze duikt wel weer opquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ohh zo op die fiets![]()
Geen idee waar ze is, misschien moet je even haar naam roepen
Je hoeft ook niet aan mij te denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, aan jou dacht ik dan weer niet, ik heb nl geen idee wie je bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |