Had je wat goed te maken van vanochtend?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had je wat goed te maken van vanochtend?
Zolang je nog reageert op mijn posts, zal ik toch wel iets goed doen...quote:
Volgens mij zijn ze bang voor mijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
krijg je eerst 1 blz met alleen maar tvp's.
Terwijl voor andere mensen de bookmarkfunctie meer dan goed genoeg is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Vreselijk is dat. Misschien een optie om de eerste pagina maar over te slaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je nog reageert op mijn posts, zal ik toch wel iets goed doen...
Leoquote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.
Nee hoor, maar als ik voor mezelf spreek, ben ik voor nu wel even uitgetypt. Wil ook zo naar huis.quote:
Als het is wie ik denk dat het is dan is het een groot compliment!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Je lijkt op iemand, maar kan even niet op de naam komen.
quote:
Wie denk jij, vertel, misschien denk ik wel aan dezelfde.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het is wie ik denk dat het is dan is het een groot compliment!
Ik dacht aan jouquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Iedereen is nu diep in gedachten verzonken?
Ohh zo op die fietsquote:
Neh... I'm braindead. Zit toevallig op sites te kijken voor een nieuwe woning.. en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben. Niet echt boeiend om te melden, maar dan heb je een verklaring.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Woningshoppen kan best leuk zijn, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh... I'm braindead. Zit toevallig op sites te kijken voor een nieuwe woning.. en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben. Niet echt boeiend om te melden, maar dan heb je een verklaring.
Beroepsdeformatiesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
en valt me op dat ze daar niet goed geprogrammeerd hebben.
O ja, ik dacht ook aan jou!quote:
Ik ben dood gevroren.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef dawg het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Betekent dat dat ik mijn werk niet serieus genoeg neem?quote:
Ze duikt wel weer opquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ohh zo op die fiets![]()
Geen idee waar ze is, misschien moet je even haar naam roepen
Je hoeft ook niet aan mij te denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, aan jou dacht ik dan weer niet, ik heb nl geen idee wie je bent!
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Betekent dat dat ik mijn werk niet serieus genoeg neem?
Alle verhaaltjes hierquote:
Nee hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Vertel jij eens een verhaaltje dan. Hadden we dat niet sowieso tegoed van je?
welwaar, jij bent vast zo'n ICT-freak die iedere bezochte website door firebug haalt en de bijbehorende CSS gaat uitpluizen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef MNR het volgende:
Nee
En het betekent ook niet dat ik er een passie voor heb
Wat is er mis met blondquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
Mijn haar is een stuk blonder uitgevallen dan ik had gehoopt.
Weinig, behalve dan dat het mij niet heel geweldig staat. Maar het is niet superblond, gewoon heel erg veel blonde plukjes.quote:
De ware Kluts komt bovenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
Jawel!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:58 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nee geen x-rated verhaaltjes voor jou
Geilquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
Het is nu ongeveer hetzelfde als dat ik eerder had.quote:
Wil je beweren dat ons singles geen liefde kennenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:05 schreef Re het volgende:
plaats deze reeks eens gewoon in het goede subforum
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:05 schreef Re het volgende:
plaats deze reeks eens gewoon in het goede subforum
Relaties en liefde binnen R&Pquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef Kluts het volgende:
Ja, de donkere basiskleur is lichter uitgevallen en een beetje roodbruin zegmaar, maar ze heeft er heel veel highlights doorheen gedaan, waardoor het nu wel erg blond is.
Het maakt mijn gezicht wel wat zachter, dat wel.
Och, ik vind het wel geinig, moet altijd ff wennen. En ik verf het toch elke 2 maanden, dus voor de zomer heb ik wel weer wat anders.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alvast voorbereid op de zomer dusAl is het echt niks gewoon over maandje weer wat anders doen kan altijd toch
Je hebt idd gelijk. Hoewel ik me wel afvraag waarom mensen die hier niet eens komen erover in FB lopen te zeuren, maar goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja. Dat hele gebeuren in het FB-topic komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Dit is inderdaad wel 2 pagina's aan rotzooi mensen.
Wie maakt een mooie OP waarin staat waar dit topic over gaat, en vooral, hoe het geen SC pur sang is?
Waarschijnlijk hebben die een relatie, met alle ergernissen die erbij komen kijken. En dat moeten ze afreagerenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk. Hoewel ik me wel afvraag waarom mensen die hier niet eens komen erover in FB lopen te zeuren, maar goed.
Ze hebben wel gelijk. Ze geven ons nu een singlestopic, dat moet natuurlijk ook wel over singles gaan dan. Af en toe een beetje slowchatten is niet erg, maar nu gaat het wel erg hard. Ook al maak ik me er net zo schuldig aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
Gejank in FB altijd, niemand die er last van heeft.
quote:
Nouja, een user klaagt en daardoor moeten 10-20 users benadeeld worden? Beetje scheef vind je ook niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt door al die heisa vandaag.. Morgen loopt het vast wel weer zoals het moet.
Dus we blijven gewoon over ons single bestaan kletsen
Vind ze een beetje duur.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef JonKeL het volgende:
Wie koopt er tegenwoordig eigenlijk nog singles?
Als we het dan toch over single moeten hebben. Wanneer is de volgende date CG?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt door al die heisa vandaag.. Morgen loopt het vast wel weer zoals het moet.
Dus we blijven gewoon over ons single bestaan kletsen
Klopt, ik vind het ook heisa op een totaal verkeerd moment (want het liep goed)quote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, een user klaagt en daardoor moeten 10-20 users benadeeld worden? Beetje scheef vind je ook niet?
Ik zie hem morgen op het werk.. en verder geen idee.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over single moeten hebben. Wanneer is de volgende date CG?
veranderde het niet in een groot sc toen er 'niet singles' hier kwamen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook heisa op een totaal verkeerd moment (want het liep goed)
Maar dat betekend natuurlijk niet dat het hier 1 grote SC moet worden, terwilj het dat niet was. en het er nu wel enorm op begint te lijken.
dat dus...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook heisa op een totaal verkeerd moment (want het liep goed)
Maar dat betekend natuurlijk niet dat het hier 1 grote SC moet worden, terwilj het dat niet was. en het er nu wel enorm op begint te lijken.
morgen dan maar meteen een nieuwe date plannenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen op het werk.. en verder geen idee.
Kopen? Dat is toch zo vorige eeuw. Tegenwoordig doe ik niets anders dan downloaden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef JonKeL het volgende:
Ik zocht laatst nog singles maar die krengen worden bijna nergens meer verkochtquote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef JonKeL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |