Hoe heet het ook alweer? Zesnachten ofzo toch? Nou ja na dat is het officieel afgelopen ofzo maar ik weet niks van religiequote:Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom precies voor morgen middenacht? Dan mag het niet meer?
doe maar niet (policy enzo je weet het wel)quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja laten we lekker weer even sedan gaan bashen, als je dat hele verhaal tussen mij en JB hier wil hebben raad ik je aan nog even door te gaan.
!?!?!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja laten we lekker weer even sedan gaan bashen, als je dat hele verhaal tussen mij en JB hier wil hebben raad ik je aan nog even door te gaan.
Schijtziek van al dat gezeik en onwaarheden
Aah zo.. zesnachten ken ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer? Zesnachten ofzo toch? Nou ja na dat is het officieel afgelopen ofzo maar ik weet niks van religie
Sorry, ging niet expres. Momenteel traag. Ik had een scharreltje maar dat liep fout af. Ze werd verliefd en dat resulteerde in een drama met telefoontjes naar werk en huilbuien van uren en niet snappen dat ik dat niet voel voor haar en waarom het niet verder kan.
Ik word er weer moe van als eraan denk
Wees blij.. hierbij wil je niet betrokken wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!?!
goh als ik ook maar even een dagje ga werken ben ik meteen compleet de draard kwijt
In short komt het erop neer dat er hier gewoon ontzettend veel geluld wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!?!
goh als ik ook maar even een dagje ga werken ben ik meteen compleet de draard kwijt
Pardon?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja. Dat hele gebeuren in het FB-topic komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Dit is inderdaad wel 2 pagina's aan rotzooi mensen.
Wie maakt een mooie OP waarin staat waar dit topic over gaat, en vooral, hoe het geen SC pur sang is?
al denk ik zelf dat je het hoi en ik ga slapen toch wel houd, of moeten we ook R&P sc in de gate houden voor t geval iemand opeens heel stil geworden is en dus blijkt dat ie ergens anders is gaan melden dat ie naar bed is omdat dat hier niet mag??quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef Re het volgende:
[..]
doe maar niet (policy enzo je weet het wel)
de singles reeks gaat over de dingen waar je tegenaanloopt of die je meemaakt als single zijnde.... hoi, tvp en lekker weer posts horen daar in principe niet bij daar is de R&P SC voor
Tja, en we hadden vooraf duidelijk afgesproken dat het puur alleen sex was en verder niks. Expres ook zakelijk met telefoongesprekken gedaan enzo. Maar dat werkte toch niet zoals afgesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah zo.. zesnachten ken ik nietMaarja dan wordt het idd wel eens tijd dat de kerstdingen verdwijnen.
Mag ik mijn kerstlampjes nog wel laten hangen? want die geven wat meer licht in mijn kamer
Pfff geen wonder dat je dat zat wordt zeg. Vrouwen kunnen soms zo zeuren!!
En dominant...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms zo zeuren!!
Tja sommigen kunnen het niet apart houden. Moet je maar niet zo'n leuke jongen zijn hequote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, en we hadden vooraf duidelijk afgesproken dat het puur alleen sex was en verder niks. Expres ook zakelijk met telefoongesprekken gedaan enzo. Maar dat werkte toch niet zoals afgesproken
Dude. Get a grip.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?
Omdat die zure zeiksnol van een Burdie begint te zeiken gaan jullie weer de Juffen en meesters uithangen?
Die R&P SC is een gore kliek, hier worden mensen er bij betrokken.
Bovendien, Burdie is geen eens single, wat heeft zij daar over te zeggen.
okquote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wees blij.. hierbij wil je niet betrokken worden
:S waar niet!?!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
In short komt het erop neer dat er hier gewoon ontzettend veel geluld wordt.
Maar what else is new.
'Nog ergerquote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En dominant...![]()
En dan gaan ze nog bij schreeuwen en dan ren ik snel weg en doe net als of ik niks hoor
VROUWEN!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En dominant...![]()
En dan gaan ze nog bij schreeuwen en dan ren ik snel weg en doe net als of ik niks hoor
Haha, daar zijn de meningen over verdeeld denk ik zoquote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
VROUWEN!
je kan beter een vent nemen
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja sommigen kunnen het niet apart houden. Moet je maar niet zo'n leuke jongen zijn he
[Singles] Waar opdringerige mensen genegeerd wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef Re het volgende:
[..]
doe maar niet (policy enzo je weet het wel)
de singles reeks gaat over de dingen waar je tegenaanloopt of die je meemaakt als single zijnde.... hoi, tvp en lekker weer posts horen daar in principe niet bij daar is de R&P SC voor
ook jij begrijpt het niet helemaal...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?
Omdat die zure zeiksnol van een Burdie begint te zeiken gaan jullie weer de Juffen en meesters uithangen?
Die R&P SC is een gore kliek, hier worden mensen er bij betrokken.
Bovendien, Burdie is geen eens single, wat heeft zij daar over te zeggen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien mag hij een pilletje van Burdie lenen.
Ik zie mijn toekomstbeeld voor me.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer? Zesnachten ofzo toch? Nou ja na dat is het officieel afgelopen ofzo maar ik weet niks van religie
Sorry, ging niet expres. Momenteel traag. Ik had een scharreltje maar dat liep fout af. Ze werd verliefd en dat resulteerde in een drama met telefoontjes naar werk en huilbuien van uren en niet snappen dat ik dat niet voel voor haar en waarom het niet verder kan.
Ik word er weer moe van als ik eraan denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |