Slechts zittend, in de brandnetels....quote:Op zondag 4 januari 2009 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet (staand) tegen aan geplast, toch
ADHDer doe is rustigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
teeej veee peeej, tee vee peeej ,teee veee peeeej!
teeeveepeej,teeeveepeej ,teeeveeepeeeeeheeeeej!
quote:
een BaCootje ook goed?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Binnenkort maar weer eens een biertje doen he, het 50e Rotterdamtopic is in zicht
die schat ik zon beetje over n week of tweequote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Binnenkort maar weer eens een biertje doen he, het 50e Rotterdamtopic is in zicht
Ik heb die van mij nog steeds niet mogen ontvangen ;'( Had'm zo graag een breinaald door zn foetushoofdje gemept, en naar het antwoordnummer van stichting schreeuw om leven gestuurd.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, waar is die ingezondenbrievenfoetus eigenlijk
dit is geen suggestie voor een kloonnaam
16 e ?quote:
Goed plan!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
16 e ?nu heb je nog inspraak vind ik
Echt ik distantieer me van die leipen!!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zo die harde kern Feyenoordhooligans op 3 nu![]()
jij hebt nog niemand vermoordquote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Echt ik distantieer me van die leipen!!
Het gaat ook helemaal nergens over, die gasten lullen echt onzin met hun hart voor de club enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Echt ik distantieer me van die leipen!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Omdat ik vaak een grote bek heb denken ze dat ik erbij hoor. Het enige wat ik goed vindt van ze is dat ze de spelers tot verantwoording roepen door gewoon een vesting rond De Kuip te vormen!
En nee heb niemand vermoord maar als je aan mn vrienden komt kan je wel een tyfusklap krijgen!
Gelukkigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
zelfs ik wordt niet bang van jou
Doe mij de notulenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan kunnen we het nu over volwassengrotemensendingen hebben
15e of de 23e? (de 16e en 17e ben ik niet in Rotterdam en jarig enzo)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zelfs ik niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
zelfs ik wordt niet bang van jou
Ik vond het vanmorgen anders behoorlijk koud op de fiets!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Het is nu nog niet koud hoor, sinds oud en nieuw geen min-temperaturen meer gezien op mn metertje.
Vanacht gaat het pas weer vriezen in 010
Maar 't vroor nietquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen anders behoorlijk koud op de fiets!
Dr is een foutje ingeslopen, onderstaande tag mist:quote:Op maandag 5 januari 2009 07:37 schreef DutchTrain het volgende:
Zo de OP ook maar eens aangepast van dit topic (en de wiki ook meteen)
1 |
Stoer ben jij.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk mij trouwens de enige alleenwonende vrouw zijn in Rotterdam centrum![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik verhuizenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het was gisterochtend ook stervenskoud!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen anders behoorlijk koud op de fiets!
Vinden die andere Rotterdammerts dat nu niet gek?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, want whatshewestside woont in west ...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vinden die andere Rotterdammerts dat nu niet gek?
't is niet eens centrum idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, want whatshewestside woont in west ...
Misschien geilt hij op negerts.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bewoonsters of west ansich?
Jij was toch blauwquote:
Da's wel een erg blanke negert hoor..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zie het plusje icm het eerste en tweede plaatje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een erg blanke negert hoor..
totdat je een negert bentquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
dood aan de makelaars die leuke maar al verkochte woningen een week lang als te koop op de site laten staan![]()
Ja, hij zal niet uit de kast komen ...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
wacht je op de elfstedentoch............quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil schaatsen maar ik heb mijn schaatsen in Friesland laten liggen.
Nou, ik was bang dat ik minder zou kunnen lenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel.
Kralingse plas ligt dicht toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Vast wel ergens een ijsbaantje gemaakt op een parkeerplaats ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Kun je toch net een paar pluggen en schroeven in de muur er bij kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Boem?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Op de fiets en er was nog niet helemaal gestrooid toen.
Zeg,quote:Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Ik heb veel mensen op de Statensingel zien schaatsen. Water bij het Vroesenpark was ook dichtgevroren, maar weet niet of dat het vandaag overleefd heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:25 schreef brando het volgende:
[..]
Zeg,
ik wil ook schaatsen. En het liefst op een plasje ofzo. De singels (bijv Heemraad) worden half opengehouden door eenden (en gelijk hebben ze). Waar is nou een leuk rond of vierkant veld/plas/iets-anders om te schaatsen in Rotterdam? Zal wel buiten het centrum zijn? Ik kan niets verzinnen...
In alles tussen Rotterdam en Alkmaar had het ook niet echt veel gesneeuwd en was het ook om een uur of tien weer weg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:
hier is alles alweer weg![]()
hele land wit, en wij hadden hier een half wittig ochtendje
Hm. Toen ze vorige week op de Heemraadsingel aan het schaatsen waren, lag het Vroesenpark niet dicht hoor... maar ik heb niet alle dagen gekeken.. terwijl ik er wel regelmatig langs kom... stomquote:Ik heb veel mensen op de Statensingel zien schaatsen. Water bij het Vroesenpark was ook dichtgevroren, maar weet niet of dat het vandaag overleefd heeft.
Je weet toch dat er gewerkt wordt ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Topiq dood?![]()
* LeeHarveyOswald does CPR on the topic
Vrijdag was de planning toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je weet toch dat er gewerkt wordt ?
Maar die meet is dus volgende week dinsdag bij de pubquiz ?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
16 e ?nu heb je nog inspraak vind ik
quote:
vertelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso denkt dat LHO iets is vergeten
* Tomasso mompelt iets over de kaart van Rotterdam enzo.quote:
Kleinigheidjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso mompelt iets over de kaart van Rotterdam enzo.
Ojaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso mompelt iets over de kaart van Rotterdam enzo.
No problem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
OjaDat is iets waar je me af en toe aan moet helpen herinneren
![]()
Woon je trouwens in dat complex naast die moskee-in-aanbouw, waar die vrouw van zo'n reportage zei "jaja, af en toe valt er ook nog wel eentje af, en dan zijn ze weer een tijdje met zn 2e. Dat bouwen gaat niet zo snel!" ?
volgens mij kon dt niet t weekend van 16/17 toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Krijgen de meet plannen al meer vorm?
Ik ben aan het klussen tot een uur of negen, denk ik. Dan zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar, is er iemand te porren voor vanavond?
Wel op doordeweekse avondenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:maar een meet van 20:30 tot 23:00 is nou niet echt de moeite denk ik zo..
+quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik ben aan het klussen tot een uur of negen, denk ik. Dan zie ik wel weer verder
Dan vanavond een tot-laat meeting, en quiznight een kortere?quote:
Ik ben nu ook nog aan het werk, en moet nog etenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef Breuls het volgende:
Ik ben aan het werk, maar als ik er ver genoeg mee ben heb ik misschien wel trek in een biertje.
Sowieso had je dit soort vorst een jaar of 15 nog met een bepaalde regelmaat. Op de basisschool vrijwel ieder jaar het ijs op geweest. En dan nog heb je mensen die aan de hand van 1 normale winter kunnen roepen " Zie je wel! er zijn geen klimaatproblemen!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
vanaaf weer Illynoiz in Watt
ben vandaag de Kraligse Plas overgelopen. Jemig hoe lang is het geleden dat de KP volledig is dichtgevroren? 16 jaar? 18 jaar?
paddys is ook wel weer een keer leuk misschienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog aan het werk, en moet nog eten![]()
Rond een uur of 21:00 Oshea of Paddy's?
We hebben een L we hebben een U we hebben een Iquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Breuls het volgende:
Paddy's is ook wel weer lekker dichtbij.
21.25 bij Paddy's is OKquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben nu ook nog aan het werk, en moet nog eten![]()
Rond een uur of 21:00 Oshea of Paddy's?
dat we nu zulk extreem weer hebben (zeker in Noord Amerika, waar alles plat ligt) is juist een teken dat het slecht gaat met het klimaat...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso had je dit soort vorst een jaar of 15 nog met een bepaalde regelmaat. Op de basisschool vrijwel ieder jaar het ijs op geweest. En dan nog heb je mensen die aan de hand van 1 normale winter kunnen roepen " Zie je wel! er zijn geen klimaatproblemen!"
Daar heb je dan wel weer gelijk aan, maar we zijn ook keimoe van de spits van het jaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook na de lastminutemeet batsen hoor
Dat is voor mij ook best een tijd geleden ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
ben vandaag de Kraligse Plas overgelopen. Jemig hoe lang is het geleden dat de KP volledig is dichtgevroren? 16 jaar? 18 jaar?
En die QP was niet opnieuw bevroren in de tussentijd ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef Breuls het volgende:
Ik woon overigens zo dichtbij, dat ik mijn QP van MacD nog aan het opeten was toen ik bij mij thuis de voordeur binnenliep.
Nee, moeder natuur laat immers ook auto's rond rijden voor CO2, roet en fijnstof uitstoot.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn zeker wel klimaatveranderingen, maar dat is niks nieuws. Ik denk niet dat het door de mens komt.
Hij stond dus van verdieping 3 naar verdieping 2 te schijnen met zn zaklamp. Tussen de 2 verdiepingen was alles weggefikt, je zag een draagconstructie, de muren waren dus compleet weg, ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren hier in de straat nog een uurtje lopen ramptoeristen... een van de appartementenblokken stond in lichterlaaie... en het zijn oude huizen dus houten vloeren/plaffonds. Op een gegeven moment stond zon brandweerman met een zaklicht door de vloer naar beneden te schijnen.. het zal je huis maar zijn, brr
Je weet dat insecten meer CO2 veroorzaken dan de gehele mensheid bij elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, moeder natuur laat immers ook auto's rond rijden voor CO2, roet en fijnstof uitstoot.
En maakt dat gelijk uit zichzelf ook nog veel erger door ook een flink stuk regenwoud te vernietigen, alsware het een longembolie op de longen van de aarde. De mens staat daar volledig los van uiteraard. Immers, de olie van de kettingzaag is een natuurlijke brandstof
goede scherm, goede account
Niet op zulke korte termijnen. Daarnaast is het produceren van de co2 niet volledig op de mens af te schuiven (wel voor een gigantisch deel), maar vooral de opname van de CO2 die verstoord is door de kap van oerbossen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je weet dat insecten meer CO2 veroorzaken dan de gehele mensheid bij elkaar?
Dat de mens het proces enigszins versnelt, zou kunnen, maar de mens is imo niet verantwoordelijk voor het proces. Dat zou al te arrogant zijn. De aarde kent al zolang als ze bestaat extreme klimaatveranderingen.
Mjah dan moet je ook altijd weer terug héquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
M'n huisgenote heeft vandaag op de Kralingse Plas geschaatst en ze zei dat ze helemaal naar de overkant kon
ja maar meestal schaats je rondjes linksom (behalve in 't dorp waar de vrouw van Finkers vandaan komt) dus kom je op 't zelfde punt terug. . Anyway. Zo Wicked Jazz Soundsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dan moet je ook altijd weer terug hé
Kom ik net vandaan. De soundcheck was al geen aanrader. Voor Jazz ga je naar Dizzy.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
Anyway. Zo Wicked Jazz Soundsin Rotown
Nee, het was de eerste die ik kon bedenken. Alleen maar slechte ervaringen met opticiens in Rotterdam en vooral met Pearlequote:
Ik heb het gevoel dat die protesten overal rustig verlopen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net weer zo'n Palestijnen-demonstratie in de Koopgoot.
Ik hoorde dat ze vandeweek bejaarde omver gemikt hebben. Dat noem ik niet rustigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die protesten overal rustig verlopen.
Alleen jammer dat het in België spontaan Kristallnachten ontstaan, maar dit terzijde.
Ik heb 't ook gezien. Of bedoel je niet daar bij Zadkine?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij hofplein was een personenauto aangereden door een mercedes-station ding met van die rood-wit-blauwe strepen er op
Jup, daarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb 't ook gezien. Of bedoel je niet daar bij Zadkine?
Amsterdamse Toeriste die de koopstrook bezet hadden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 05:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze vandeweek bejaarde omver gemikt hebben. Dat noem ik niet rustig
Jullie gaan naar het centrum toe?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, daar![]()
Gister een huis aan de leopoldstraat bezocht. Opzich wel grappig, maar erg aan de kleine kant, vage zolder met wasmachines, 2 jaar terug lekkage gehad waarvan nog wat schade te zien is, en geen balkon. Wel erg centraal en een openhaard.
Vanmiddag nog een Graaf Balderikstraat-Heliport woning, en Zaterdag ook nog 1 aan de Graaf Balderikstraat.
Die van vandaag staat al een aantal maanden te koop, is begin december 10.000 in prijs gezakt maar imho nog te duur. (Voor isegrim: Exact hetzelfde type als we tegenover jullie bezocht hadden, maar dan in goede staat, toffe badkamer zonder vals plafond, alleen voor een vraagprijs van nu nog 149.000). Daarnaast is het erfpacht niet afgekocht en is de VVE een stuk duurder; 160 euro.
Zaterdag een huis dat al iets lager in de prijs zit (146.000 kk), nette badkamer heeft, een keuken-koop-bon twv. 3000 euro, VVE en erfpacht staan niet vernoemd bij de makelaar. En wel wat groter; 85M2. Balkon op zuiden
Dat komt alleen maar harder aan als het op je hoofd valt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het huis waar we gister op de Leopoldstraat waren is trouwens in de oorlog gebouwd. Volledig betonnen dak er op
Dan klinkt die laatste nog het meest relaxed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, daar![]()
Gister een huis aan de leopoldstraat bezocht. Opzich wel grappig, maar erg aan de kleine kant, vage zolder met wasmachines, 2 jaar terug lekkage gehad waarvan nog wat schade te zien is, en geen balkon. Wel erg centraal en een openhaard.
Vanmiddag nog een Graaf Balderikstraat-Heliport woning, en Zaterdag ook nog 1 aan de Graaf Balderikstraat.
Die van vandaag staat al een aantal maanden te koop, is begin december 10.000 in prijs gezakt maar imho nog te duur. (Voor isegrim: Exact hetzelfde type als we tegenover jullie bezocht hadden, maar dan in goede staat, toffe badkamer zonder vals plafond, alleen voor een vraagprijs van nu nog 149.000). Daarnaast is het erfpacht niet afgekocht en is de VVE een stuk duurder; 160 euro.
Zaterdag een huis dat al iets lager in de prijs zit (146.000 kk), nette badkamer heeft, een keuken-koop-bon twv. 3000 euro, VVE en erfpacht staan niet vernoemd bij de makelaar. En wel wat groter; 85M2. Balkon op zuiden
ik wil je overbuur wel zyn op je eigen kostenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jup. Of die van vanmiddag, als daar nog flink wat van de prijs af kan, of die van afgelopen zaterdag, en dan ook in prijs omlaag (of keuken-regeling) en andere overburen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wil je overbuur wel zyn op je eigen kosten
Denk je dat wij erop zitten te wachten dat jullie recht ons huis in kunnen kijken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jup. Of die van vanmiddag, als daar nog flink wat van de prijs af kan, of die van afgelopen zaterdag, en dan ook in prijs omlaag (of keuken-regeling) en andere overburen
Tssss ik had al hele plannen voor een webcam welke 2x per seconde een jpeg wegschrijft op mn server, welke ik dan mooi in de OP kon plaatsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Denk je dat wij erop zitten te wachten dat jullie recht ons huis in kunnen kijken?Weg anonimiteit.
Ik denk dat je weinig te zien krijgt behalve twee mensen die achter de computer zitten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tssss ik had al hele plannen voor een webcam welke 2x per seconde een jpeg wegschrijft op mn server, welke ik dan mooi in de OP kon plaatsen.
Soort Afri-cam, maar dan anders
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig te zien krijgt behalve twee mensen die achter de computer zitten.
Snel dus al (hopelijk)!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Per zodra we iets hebben, en ik danwel mn intentieverklaring danwel het vaste contract in handen heb
Een vloer kun je simpel zelf vervangen, dus daar zou ik het niet op laten afketsen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Wie ooit bij Isegrim en Heiden is geweest, en toen al dacht dat Heliport een doolhof is, moet eens voor de gein wat willekeurige trappen in het complex oplopen
Wel een tof huisMooie badkamer, netjes alles afgewerkt, wel wat kleiner, beetje erg standaard laminaatvloer dr in, prijs is voor wat het is wel wat hoog, al liet de makelaar "140.000" vallen, wat al 20.000 minder is dan de vraagprijs die ze er in december voor vroegen... )
kredietcrisis
Oh zeker waar hoor, 't was meer een +/- verhaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een vloer kun je simpel zelf vervangen, dus daar zou ik het niet op laten afketsen.
Uberhaupt niet afgekochtquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Isegrim het volgende:
Erfpachtcanon überhaupt niet afgekocht of niet eeuwig afgekocht? Want die van ons is ook niet eeuwig afgekocht.
Staan leuke huizen daaro, daar hebben wij ook nog even rondgekeken voordat ons huidige-toekomstige stulpje voorbijkwam zetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Én 160 per maand VvE??? Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Uberhaupt niet afgekochtDus ca. 1100 euro per jaar extra.
quote:Andere woning tot 2035. Voormalige Stienstra/bij Heliport makelaardij, dus zal hetzelfde zijn bij jullie denk ik?![]()
Ja, de gemeente R'dam is de erfpacht aan het afschaffen. Je zou een eenmalig aanbod moeten krijgen, maar daar wachten wij ook nog steeds op. Maar de kosten wegen niet echt op tegen de baten bij eeuwige afkoop, volgens een expert die ik hierover sprak.quote:Kan eeuwig uberhaupt?
Als er dermate veel van de vraagprijs af kan, dat het reeel is, wel. Zou wel betekenen dat de woning na 8 maanden in de verkoop te hebben gestaan voor zeker 25.000 onder de oorspronkelijke vraagprijs weg gaat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Én 160 per maand VvE??? Zou ik niet doen.
[..]
Ligt er dan inderdaad ook maar net aan hoe hoog het bedrag is.quote:
[..]
Ja, de gemeente R'dam is de erfpacht aan het afschaffen. Je zou een eenmalig aanbod moeten krijgen, maar daar wachten wij ook nog steeds op. Maar de kosten wegen niet echt op tegen de baten bij eeuwige afkoop, volgens een expert die ik hierover sprak.
Hij was alleen wel in de lengte en breedte iets kleiner dan die gene met uitzicht op jullie balkon, dus die 75m2 zal niet helemaal kloppen of is incl keuken/badkamer gemeten...quote:Bouwjaar: 1982.
Erfpacht bedraagt E 1.047,86 per jaar.
Woonoppervlakte ca. 75 m2/Inhoud ca. 185 m3.
Verwarming + warm water doormiddel van stadsverwarming.
Lift aanwezig.
Aparte berging.
VvE bedraagt ca. E 160,00 per maand.
Parkeerplaats apart te koop ad. E 12.000,-
quote:691 Over hulpverl. 3 Maassluiseweg 17 Mld, kangeroe in tuin
quote:Zwaargewonden na korte achtervolging
17 januari 2009
Na een korte achtervolging in Rotterdam-Noord zijn zaterdagochtend twee zwaargewonden gevallen. De slachtoffers zijn de inzittenden van een auto waarvan de bestuurder een stopteken van de politie had genegeerd.
Agenten wilden hem aanhouden voor een alcoholcontrole. Eén agent kon nog net opzij springen; zijn fiets werd wel geschept en meters meegesleurd. De achtervolging eindigde op de Heer Bokelweg, waar de auto op een paal botste. Eén inzittende sloeg op de vlucht, maar kon later worden aangehouden. De andere twee inzittenden raakten bekneld.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een Chinook gezien boven de Maas?
Ik had een paar maanden geleden geen water. Daar kwam ik achter toen ik me in het zweet had gefietst.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Harder aan de kraan zuigen, dat helpt![]()
Baal dr wel van![]()
nu moet littledrummergirl straks de vaatwasser inruimen.
Da's heel duur douchen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden geen water. Daar kwam ik achter toen ik me in het zweet had gefietst.
Heb me toen gedouched onder een paar flessen Spa.
Eerst opwarmen in de waterkoker, komt er dan ook nog bij...quote:
Neuh. Paar flessen, beetje spoelen. Geen uitgebreide douche, wilde gewoon effe 't zweet van me afwassen.quote:
In vergelijking met kraanwater bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neuh. Paar flessen, beetje spoelen. Geen uitgebreide douche, wilde gewoon effe 't zweet van me afwassen.
Was wel fucking koud.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:27 schreef Breuls het volgende:
Oh, ja, dat wel. Maar onder een echte douche sta je langer dan onder ongeveer drie liter Spa.Dat is echt: gieten, beetje rommelen met douchegel, en dat er weer af gieten.
En dan snel snel afdrogen omdat je 't koud hebt:
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Albert Heijn is tot 10 uur open. Die verkopen massa's water.quote:
En dat via de slang mn vaatwasser in blazen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Dan ga je toch even langs de andere buren voor een emmertje water
sta je ineens naast Heiden onder de douch....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Anders komen jullie hier maar douchen.
WTF? Laminaat in de badkamer.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:48 schreef Breuls het volgende:
Ik heb het appartement hier tegenover gevonden: http://www.vinck-makelaardij.nl/search.asp
Doorklikken naar pagina 2, en dan Bagijnenstraat 15. Zo te zien geen koopje.
Zou jij je feestje afgelasten omdat je geen water hebt?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En anders gaan de buren -ook zonder water- een feestje geven![]()
Waardoor iedereen die moet pissen dat buiten tegen een boom moet doen![]()
En ze dus óf de portiekdeur open lieten óf deze steeds dicht lieten klappen, iets waar ik beide niet op zit te wachten om 2:00 en later...
Emmertje wat er achter aan, bier?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij je feestje afgelasten omdat je geen water hebt?
Maar goed, ook al heb je geen water, kun je toch wel ff in de WC pissen? Emmertje water erachteraan en klaar is Kees.
Oh ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Emmertje wat er achter aan, bier?![]()
Wat wonen jullie toch in een fijne buurt.quote:Ik zie dat ze inmiddels het portiek hadden gekozen tot toilet. En zij zijn de gene met lekkage, dus dikke kans dat hun plee dan alsnog bij Ghana leeg loopt..
Doe het dan meteen goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien ligt dat laminaat er wel om die gruwelijke tegeltjes op de grond te verdoezelen
Ach, zo was syl gister naar de wc geweest, en stond ze met dr emmer bij de kraan om water te halenquote:
Jah. Tenzij je je zo wel vermaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En daar de plee mee door te spoelen?
Nee, het is zeker geen verbetering. C1000 had beter vlees, betere groente... Maar ik ga meestal voor vers naar Ilham. Bij AH haal ik alleen Coca Cola, brood en vleeswaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
Maar nu we het er toch over hebben. Ik vind die AH op het Eudokiaplein (ben er eindelijk geweest, toen ik de kaartjes voor de nieuwjaarsreceptie van het stadsdeel op ging halen) niet echt een verbetering ten opzichte van de C1000 die er zat.
Gelukkig is het wel weer prijzenoorlog bij de supermarkten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |