quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een Chinook gezien boven de Maas?
Ik had een paar maanden geleden geen water. Daar kwam ik achter toen ik me in het zweet had gefietst.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Harder aan de kraan zuigen, dat helpt![]()
Baal dr wel van![]()
nu moet littledrummergirl straks de vaatwasser inruimen.
Da's heel duur douchen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden geen water. Daar kwam ik achter toen ik me in het zweet had gefietst.
Heb me toen gedouched onder een paar flessen Spa.
Eerst opwarmen in de waterkoker, komt er dan ook nog bij...quote:
Neuh. Paar flessen, beetje spoelen. Geen uitgebreide douche, wilde gewoon effe 't zweet van me afwassen.quote:
In vergelijking met kraanwater bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neuh. Paar flessen, beetje spoelen. Geen uitgebreide douche, wilde gewoon effe 't zweet van me afwassen.
Was wel fucking koud.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:27 schreef Breuls het volgende:
Oh, ja, dat wel. Maar onder een echte douche sta je langer dan onder ongeveer drie liter Spa.Dat is echt: gieten, beetje rommelen met douchegel, en dat er weer af gieten.
En dan snel snel afdrogen omdat je 't koud hebt:
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Ik heb genoeg olijfolie in huis om mn vaatwasser 1 beurt op te laten draaienquote:
Albert Heijn is tot 10 uur open. Die verkopen massa's water.quote:
En dat via de slang mn vaatwasser in blazen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Dan ga je toch even langs de andere buren voor een emmertje water
sta je ineens naast Heiden onder de douch....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Anders komen jullie hier maar douchen.
WTF? Laminaat in de badkamer.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:48 schreef Breuls het volgende:
Ik heb het appartement hier tegenover gevonden: http://www.vinck-makelaardij.nl/search.asp
Doorklikken naar pagina 2, en dan Bagijnenstraat 15. Zo te zien geen koopje.
Zou jij je feestje afgelasten omdat je geen water hebt?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En anders gaan de buren -ook zonder water- een feestje geven![]()
Waardoor iedereen die moet pissen dat buiten tegen een boom moet doen![]()
En ze dus óf de portiekdeur open lieten óf deze steeds dicht lieten klappen, iets waar ik beide niet op zit te wachten om 2:00 en later...
Emmertje wat er achter aan, bier?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij je feestje afgelasten omdat je geen water hebt?
Maar goed, ook al heb je geen water, kun je toch wel ff in de WC pissen? Emmertje water erachteraan en klaar is Kees.
Oh ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Emmertje wat er achter aan, bier?![]()
Wat wonen jullie toch in een fijne buurt.quote:Ik zie dat ze inmiddels het portiek hadden gekozen tot toilet. En zij zijn de gene met lekkage, dus dikke kans dat hun plee dan alsnog bij Ghana leeg loopt..
Doe het dan meteen goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien ligt dat laminaat er wel om die gruwelijke tegeltjes op de grond te verdoezelen
Ach, zo was syl gister naar de wc geweest, en stond ze met dr emmer bij de kraan om water te halenquote:
Jah. Tenzij je je zo wel vermaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En daar de plee mee door te spoelen?
Nee, het is zeker geen verbetering. C1000 had beter vlees, betere groente... Maar ik ga meestal voor vers naar Ilham. Bij AH haal ik alleen Coca Cola, brood en vleeswaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
Maar nu we het er toch over hebben. Ik vind die AH op het Eudokiaplein (ben er eindelijk geweest, toen ik de kaartjes voor de nieuwjaarsreceptie van het stadsdeel op ging halen) niet echt een verbetering ten opzichte van de C1000 die er zat.
Gelukkig is het wel weer prijzenoorlog bij de supermarkten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |