Ik heb het gevoel dat die protesten overal rustig verlopen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net weer zo'n Palestijnen-demonstratie in de Koopgoot.
Ik hoorde dat ze vandeweek bejaarde omver gemikt hebben. Dat noem ik niet rustigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die protesten overal rustig verlopen.
Alleen jammer dat het in België spontaan Kristallnachten ontstaan, maar dit terzijde.
Ik heb 't ook gezien. Of bedoel je niet daar bij Zadkine?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij hofplein was een personenauto aangereden door een mercedes-station ding met van die rood-wit-blauwe strepen er op
Jup, daarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb 't ook gezien. Of bedoel je niet daar bij Zadkine?
Amsterdamse Toeriste die de koopstrook bezet hadden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 05:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze vandeweek bejaarde omver gemikt hebben. Dat noem ik niet rustig
Jullie gaan naar het centrum toe?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, daar![]()
Gister een huis aan de leopoldstraat bezocht. Opzich wel grappig, maar erg aan de kleine kant, vage zolder met wasmachines, 2 jaar terug lekkage gehad waarvan nog wat schade te zien is, en geen balkon. Wel erg centraal en een openhaard.
Vanmiddag nog een Graaf Balderikstraat-Heliport woning, en Zaterdag ook nog 1 aan de Graaf Balderikstraat.
Die van vandaag staat al een aantal maanden te koop, is begin december 10.000 in prijs gezakt maar imho nog te duur. (Voor isegrim: Exact hetzelfde type als we tegenover jullie bezocht hadden, maar dan in goede staat, toffe badkamer zonder vals plafond, alleen voor een vraagprijs van nu nog 149.000). Daarnaast is het erfpacht niet afgekocht en is de VVE een stuk duurder; 160 euro.
Zaterdag een huis dat al iets lager in de prijs zit (146.000 kk), nette badkamer heeft, een keuken-koop-bon twv. 3000 euro, VVE en erfpacht staan niet vernoemd bij de makelaar. En wel wat groter; 85M2. Balkon op zuiden
Dat komt alleen maar harder aan als het op je hoofd valt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het huis waar we gister op de Leopoldstraat waren is trouwens in de oorlog gebouwd. Volledig betonnen dak er op
Dan klinkt die laatste nog het meest relaxed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, daar![]()
Gister een huis aan de leopoldstraat bezocht. Opzich wel grappig, maar erg aan de kleine kant, vage zolder met wasmachines, 2 jaar terug lekkage gehad waarvan nog wat schade te zien is, en geen balkon. Wel erg centraal en een openhaard.
Vanmiddag nog een Graaf Balderikstraat-Heliport woning, en Zaterdag ook nog 1 aan de Graaf Balderikstraat.
Die van vandaag staat al een aantal maanden te koop, is begin december 10.000 in prijs gezakt maar imho nog te duur. (Voor isegrim: Exact hetzelfde type als we tegenover jullie bezocht hadden, maar dan in goede staat, toffe badkamer zonder vals plafond, alleen voor een vraagprijs van nu nog 149.000). Daarnaast is het erfpacht niet afgekocht en is de VVE een stuk duurder; 160 euro.
Zaterdag een huis dat al iets lager in de prijs zit (146.000 kk), nette badkamer heeft, een keuken-koop-bon twv. 3000 euro, VVE en erfpacht staan niet vernoemd bij de makelaar. En wel wat groter; 85M2. Balkon op zuiden
ik wil je overbuur wel zyn op je eigen kostenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jup. Of die van vanmiddag, als daar nog flink wat van de prijs af kan, of die van afgelopen zaterdag, en dan ook in prijs omlaag (of keuken-regeling) en andere overburen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wil je overbuur wel zyn op je eigen kosten
Denk je dat wij erop zitten te wachten dat jullie recht ons huis in kunnen kijken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jup. Of die van vanmiddag, als daar nog flink wat van de prijs af kan, of die van afgelopen zaterdag, en dan ook in prijs omlaag (of keuken-regeling) en andere overburen
Tssss ik had al hele plannen voor een webcam welke 2x per seconde een jpeg wegschrijft op mn server, welke ik dan mooi in de OP kon plaatsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Denk je dat wij erop zitten te wachten dat jullie recht ons huis in kunnen kijken?Weg anonimiteit.
Ik denk dat je weinig te zien krijgt behalve twee mensen die achter de computer zitten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tssss ik had al hele plannen voor een webcam welke 2x per seconde een jpeg wegschrijft op mn server, welke ik dan mooi in de OP kon plaatsen.
Soort Afri-cam, maar dan anders
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig te zien krijgt behalve twee mensen die achter de computer zitten.
Snel dus al (hopelijk)!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Per zodra we iets hebben, en ik danwel mn intentieverklaring danwel het vaste contract in handen heb
Een vloer kun je simpel zelf vervangen, dus daar zou ik het niet op laten afketsen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Wie ooit bij Isegrim en Heiden is geweest, en toen al dacht dat Heliport een doolhof is, moet eens voor de gein wat willekeurige trappen in het complex oplopen
Wel een tof huisMooie badkamer, netjes alles afgewerkt, wel wat kleiner, beetje erg standaard laminaatvloer dr in, prijs is voor wat het is wel wat hoog, al liet de makelaar "140.000" vallen, wat al 20.000 minder is dan de vraagprijs die ze er in december voor vroegen... )
kredietcrisis
Oh zeker waar hoor, 't was meer een +/- verhaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een vloer kun je simpel zelf vervangen, dus daar zou ik het niet op laten afketsen.
Uberhaupt niet afgekochtquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Isegrim het volgende:
Erfpachtcanon überhaupt niet afgekocht of niet eeuwig afgekocht? Want die van ons is ook niet eeuwig afgekocht.
Staan leuke huizen daaro, daar hebben wij ook nog even rondgekeken voordat ons huidige-toekomstige stulpje voorbijkwam zetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Én 160 per maand VvE??? Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Uberhaupt niet afgekochtDus ca. 1100 euro per jaar extra.
quote:Andere woning tot 2035. Voormalige Stienstra/bij Heliport makelaardij, dus zal hetzelfde zijn bij jullie denk ik?![]()
Ja, de gemeente R'dam is de erfpacht aan het afschaffen. Je zou een eenmalig aanbod moeten krijgen, maar daar wachten wij ook nog steeds op. Maar de kosten wegen niet echt op tegen de baten bij eeuwige afkoop, volgens een expert die ik hierover sprak.quote:Kan eeuwig uberhaupt?
Als er dermate veel van de vraagprijs af kan, dat het reeel is, wel. Zou wel betekenen dat de woning na 8 maanden in de verkoop te hebben gestaan voor zeker 25.000 onder de oorspronkelijke vraagprijs weg gaat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Én 160 per maand VvE??? Zou ik niet doen.
[..]
Ligt er dan inderdaad ook maar net aan hoe hoog het bedrag is.quote:
[..]
Ja, de gemeente R'dam is de erfpacht aan het afschaffen. Je zou een eenmalig aanbod moeten krijgen, maar daar wachten wij ook nog steeds op. Maar de kosten wegen niet echt op tegen de baten bij eeuwige afkoop, volgens een expert die ik hierover sprak.
Hij was alleen wel in de lengte en breedte iets kleiner dan die gene met uitzicht op jullie balkon, dus die 75m2 zal niet helemaal kloppen of is incl keuken/badkamer gemeten...quote:Bouwjaar: 1982.
Erfpacht bedraagt E 1.047,86 per jaar.
Woonoppervlakte ca. 75 m2/Inhoud ca. 185 m3.
Verwarming + warm water doormiddel van stadsverwarming.
Lift aanwezig.
Aparte berging.
VvE bedraagt ca. E 160,00 per maand.
Parkeerplaats apart te koop ad. E 12.000,-
quote:691 Over hulpverl. 3 Maassluiseweg 17 Mld, kangeroe in tuin
quote:Zwaargewonden na korte achtervolging
17 januari 2009
Na een korte achtervolging in Rotterdam-Noord zijn zaterdagochtend twee zwaargewonden gevallen. De slachtoffers zijn de inzittenden van een auto waarvan de bestuurder een stopteken van de politie had genegeerd.
Agenten wilden hem aanhouden voor een alcoholcontrole. Eén agent kon nog net opzij springen; zijn fiets werd wel geschept en meters meegesleurd. De achtervolging eindigde op de Heer Bokelweg, waar de auto op een paal botste. Eén inzittende sloeg op de vlucht, maar kon later worden aangehouden. De andere twee inzittenden raakten bekneld.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een Chinook gezien boven de Maas?
Ik had een paar maanden geleden geen water. Daar kwam ik achter toen ik me in het zweet had gefietst.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Harder aan de kraan zuigen, dat helpt![]()
Baal dr wel van![]()
nu moet littledrummergirl straks de vaatwasser inruimen.
Da's heel duur douchen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden geen water. Daar kwam ik achter toen ik me in het zweet had gefietst.
Heb me toen gedouched onder een paar flessen Spa.
Eerst opwarmen in de waterkoker, komt er dan ook nog bij...quote:
Neuh. Paar flessen, beetje spoelen. Geen uitgebreide douche, wilde gewoon effe 't zweet van me afwassen.quote:
In vergelijking met kraanwater bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neuh. Paar flessen, beetje spoelen. Geen uitgebreide douche, wilde gewoon effe 't zweet van me afwassen.
Was wel fucking koud.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:27 schreef Breuls het volgende:
Oh, ja, dat wel. Maar onder een echte douche sta je langer dan onder ongeveer drie liter Spa.Dat is echt: gieten, beetje rommelen met douchegel, en dat er weer af gieten.
En dan snel snel afdrogen omdat je 't koud hebt:
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Ik heb genoeg olijfolie in huis om mn vaatwasser 1 beurt op te laten draaienquote:
Albert Heijn is tot 10 uur open. Die verkopen massa's water.quote:
En dat via de slang mn vaatwasser in blazen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Dan ga je toch even langs de andere buren voor een emmertje water
sta je ineens naast Heiden onder de douch....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Anders komen jullie hier maar douchen.
WTF? Laminaat in de badkamer.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:48 schreef Breuls het volgende:
Ik heb het appartement hier tegenover gevonden: http://www.vinck-makelaardij.nl/search.asp
Doorklikken naar pagina 2, en dan Bagijnenstraat 15. Zo te zien geen koopje.
Zou jij je feestje afgelasten omdat je geen water hebt?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En anders gaan de buren -ook zonder water- een feestje geven![]()
Waardoor iedereen die moet pissen dat buiten tegen een boom moet doen![]()
En ze dus óf de portiekdeur open lieten óf deze steeds dicht lieten klappen, iets waar ik beide niet op zit te wachten om 2:00 en later...
Emmertje wat er achter aan, bier?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij je feestje afgelasten omdat je geen water hebt?
Maar goed, ook al heb je geen water, kun je toch wel ff in de WC pissen? Emmertje water erachteraan en klaar is Kees.
Oh ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Emmertje wat er achter aan, bier?![]()
Wat wonen jullie toch in een fijne buurt.quote:Ik zie dat ze inmiddels het portiek hadden gekozen tot toilet. En zij zijn de gene met lekkage, dus dikke kans dat hun plee dan alsnog bij Ghana leeg loopt..
Doe het dan meteen goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien ligt dat laminaat er wel om die gruwelijke tegeltjes op de grond te verdoezelen
Ach, zo was syl gister naar de wc geweest, en stond ze met dr emmer bij de kraan om water te halenquote:
Jah. Tenzij je je zo wel vermaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En daar de plee mee door te spoelen?
Nee, het is zeker geen verbetering. C1000 had beter vlees, betere groente... Maar ik ga meestal voor vers naar Ilham. Bij AH haal ik alleen Coca Cola, brood en vleeswaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
Maar nu we het er toch over hebben. Ik vind die AH op het Eudokiaplein (ben er eindelijk geweest, toen ik de kaartjes voor de nieuwjaarsreceptie van het stadsdeel op ging halen) niet echt een verbetering ten opzichte van de C1000 die er zat.
Gelukkig is het wel weer prijzenoorlog bij de supermarkten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |