Dr is een foutje ingeslopen, onderstaande tag mist:quote:Op maandag 5 januari 2009 07:37 schreef DutchTrain het volgende:
Zo de OP ook maar eens aangepast van dit topic (en de wiki ook meteen)
1 |
Stoer ben jij.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk mij trouwens de enige alleenwonende vrouw zijn in Rotterdam centrum![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik verhuizenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het was gisterochtend ook stervenskoud!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen anders behoorlijk koud op de fiets!
Vinden die andere Rotterdammerts dat nu niet gek?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, want whatshewestside woont in west ...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vinden die andere Rotterdammerts dat nu niet gek?
't is niet eens centrum idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, want whatshewestside woont in west ...
Misschien geilt hij op negerts.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bewoonsters of west ansich?
Jij was toch blauwquote:
Da's wel een erg blanke negert hoor..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zie het plusje icm het eerste en tweede plaatje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een erg blanke negert hoor..
totdat je een negert bentquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
dood aan de makelaars die leuke maar al verkochte woningen een week lang als te koop op de site laten staan![]()
Ja, hij zal niet uit de kast komen ...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |