Slechts zittend, in de brandnetels....quote:Op zondag 4 januari 2009 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet (staand) tegen aan geplast, toch
ADHDer doe is rustigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
teeej veee peeej, tee vee peeej ,teee veee peeeej!
teeeveepeej,teeeveepeej ,teeeveeepeeeeeheeeeej!
quote:
een BaCootje ook goed?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Binnenkort maar weer eens een biertje doen he, het 50e Rotterdamtopic is in zicht
die schat ik zon beetje over n week of tweequote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Binnenkort maar weer eens een biertje doen he, het 50e Rotterdamtopic is in zicht
Ik heb die van mij nog steeds niet mogen ontvangen ;'( Had'm zo graag een breinaald door zn foetushoofdje gemept, en naar het antwoordnummer van stichting schreeuw om leven gestuurd.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, waar is die ingezondenbrievenfoetus eigenlijk
dit is geen suggestie voor een kloonnaam
16 e ?quote:
Goed plan!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
16 e ?nu heb je nog inspraak vind ik
Echt ik distantieer me van die leipen!!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zo die harde kern Feyenoordhooligans op 3 nu![]()
jij hebt nog niemand vermoordquote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Echt ik distantieer me van die leipen!!
Het gaat ook helemaal nergens over, die gasten lullen echt onzin met hun hart voor de club enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Echt ik distantieer me van die leipen!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Omdat ik vaak een grote bek heb denken ze dat ik erbij hoor. Het enige wat ik goed vindt van ze is dat ze de spelers tot verantwoording roepen door gewoon een vesting rond De Kuip te vormen!
En nee heb niemand vermoord maar als je aan mn vrienden komt kan je wel een tyfusklap krijgen!
Gelukkigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
zelfs ik wordt niet bang van jou
Doe mij de notulenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan kunnen we het nu over volwassengrotemensendingen hebben
15e of de 23e? (de 16e en 17e ben ik niet in Rotterdam en jarig enzo)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zelfs ik niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
zelfs ik wordt niet bang van jou
Ik vond het vanmorgen anders behoorlijk koud op de fiets!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Het is nu nog niet koud hoor, sinds oud en nieuw geen min-temperaturen meer gezien op mn metertje.
Vanacht gaat het pas weer vriezen in 010
Maar 't vroor nietquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen anders behoorlijk koud op de fiets!
Dr is een foutje ingeslopen, onderstaande tag mist:quote:Op maandag 5 januari 2009 07:37 schreef DutchTrain het volgende:
Zo de OP ook maar eens aangepast van dit topic (en de wiki ook meteen)
1 |
Stoer ben jij.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk mij trouwens de enige alleenwonende vrouw zijn in Rotterdam centrum![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik verhuizenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het was gisterochtend ook stervenskoud!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen anders behoorlijk koud op de fiets!
Vinden die andere Rotterdammerts dat nu niet gek?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, want whatshewestside woont in west ...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vinden die andere Rotterdammerts dat nu niet gek?
't is niet eens centrum idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, want whatshewestside woont in west ...
Misschien geilt hij op negerts.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bewoonsters of west ansich?
Jij was toch blauwquote:
Da's wel een erg blanke negert hoor..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zie het plusje icm het eerste en tweede plaatje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een erg blanke negert hoor..
totdat je een negert bentquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
dood aan de makelaars die leuke maar al verkochte woningen een week lang als te koop op de site laten staan![]()
Ja, hij zal niet uit de kast komen ...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
wacht je op de elfstedentoch............quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil schaatsen maar ik heb mijn schaatsen in Friesland laten liggen.
Nou, ik was bang dat ik minder zou kunnen lenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel.
Kralingse plas ligt dicht toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Vast wel ergens een ijsbaantje gemaakt op een parkeerplaats ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Kun je toch net een paar pluggen en schroeven in de muur er bij kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |