Misschien geilt hij op negerts.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bewoonsters of west ansich?
Jij was toch blauwquote:
Da's wel een erg blanke negert hoor..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zie het plusje icm het eerste en tweede plaatje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een erg blanke negert hoor..
totdat je een negert bentquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
dood aan de makelaars die leuke maar al verkochte woningen een week lang als te koop op de site laten staan![]()
Ja, hij zal niet uit de kast komen ...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk, kredietcrisis100 euro br minder verdienen, maar door gedaalde rente wel 4 euro (!!) meer hypotheek kunnen krijgen.
wacht je op de elfstedentoch............quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil schaatsen maar ik heb mijn schaatsen in Friesland laten liggen.
Nou, ik was bang dat ik minder zou kunnen lenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel.
Kralingse plas ligt dicht toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Vast wel ergens een ijsbaantje gemaakt op een parkeerplaats ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Kun je toch net een paar pluggen en schroeven in de muur er bij kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |