Boem?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Op de fiets en er was nog niet helemaal gestrooid toen.
Zeg,quote:Ik wil schaatsen maar om nou te zeggen dat er hier goede plekken zijn om te schaatsen. Daarnaast is Rotterdam 5 dagen lang een soort warmte eiland geweest
Ik heb veel mensen op de Statensingel zien schaatsen. Water bij het Vroesenpark was ook dichtgevroren, maar weet niet of dat het vandaag overleefd heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:25 schreef brando het volgende:
[..]
Zeg,
ik wil ook schaatsen. En het liefst op een plasje ofzo. De singels (bijv Heemraad) worden half opengehouden door eenden (en gelijk hebben ze). Waar is nou een leuk rond of vierkant veld/plas/iets-anders om te schaatsen in Rotterdam? Zal wel buiten het centrum zijn? Ik kan niets verzinnen...
In alles tussen Rotterdam en Alkmaar had het ook niet echt veel gesneeuwd en was het ook om een uur of tien weer weg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:
hier is alles alweer weg![]()
hele land wit, en wij hadden hier een half wittig ochtendje
Hm. Toen ze vorige week op de Heemraadsingel aan het schaatsen waren, lag het Vroesenpark niet dicht hoor... maar ik heb niet alle dagen gekeken.. terwijl ik er wel regelmatig langs kom... stomquote:Ik heb veel mensen op de Statensingel zien schaatsen. Water bij het Vroesenpark was ook dichtgevroren, maar weet niet of dat het vandaag overleefd heeft.
Je weet toch dat er gewerkt wordt ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Topiq dood?![]()
* LeeHarveyOswald does CPR on the topic
Vrijdag was de planning toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je weet toch dat er gewerkt wordt ?
Maar die meet is dus volgende week dinsdag bij de pubquiz ?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
16 e ?nu heb je nog inspraak vind ik
quote:
vertelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso denkt dat LHO iets is vergeten
* Tomasso mompelt iets over de kaart van Rotterdam enzo.quote:
Kleinigheidjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso mompelt iets over de kaart van Rotterdam enzo.
Ojaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso mompelt iets over de kaart van Rotterdam enzo.
No problem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
OjaDat is iets waar je me af en toe aan moet helpen herinneren
![]()
Woon je trouwens in dat complex naast die moskee-in-aanbouw, waar die vrouw van zo'n reportage zei "jaja, af en toe valt er ook nog wel eentje af, en dan zijn ze weer een tijdje met zn 2e. Dat bouwen gaat niet zo snel!" ?
volgens mij kon dt niet t weekend van 16/17 toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Krijgen de meet plannen al meer vorm?
Ik ben aan het klussen tot een uur of negen, denk ik. Dan zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar, is er iemand te porren voor vanavond?
Wel op doordeweekse avondenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:maar een meet van 20:30 tot 23:00 is nou niet echt de moeite denk ik zo..
+quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik ben aan het klussen tot een uur of negen, denk ik. Dan zie ik wel weer verder
Dan vanavond een tot-laat meeting, en quiznight een kortere?quote:
Ik ben nu ook nog aan het werk, en moet nog etenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef Breuls het volgende:
Ik ben aan het werk, maar als ik er ver genoeg mee ben heb ik misschien wel trek in een biertje.
Sowieso had je dit soort vorst een jaar of 15 nog met een bepaalde regelmaat. Op de basisschool vrijwel ieder jaar het ijs op geweest. En dan nog heb je mensen die aan de hand van 1 normale winter kunnen roepen " Zie je wel! er zijn geen klimaatproblemen!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
vanaaf weer Illynoiz in Watt
ben vandaag de Kraligse Plas overgelopen. Jemig hoe lang is het geleden dat de KP volledig is dichtgevroren? 16 jaar? 18 jaar?
paddys is ook wel weer een keer leuk misschienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog aan het werk, en moet nog eten![]()
Rond een uur of 21:00 Oshea of Paddy's?
We hebben een L we hebben een U we hebben een Iquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Breuls het volgende:
Paddy's is ook wel weer lekker dichtbij.
21.25 bij Paddy's is OKquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben nu ook nog aan het werk, en moet nog eten![]()
Rond een uur of 21:00 Oshea of Paddy's?
dat we nu zulk extreem weer hebben (zeker in Noord Amerika, waar alles plat ligt) is juist een teken dat het slecht gaat met het klimaat...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso had je dit soort vorst een jaar of 15 nog met een bepaalde regelmaat. Op de basisschool vrijwel ieder jaar het ijs op geweest. En dan nog heb je mensen die aan de hand van 1 normale winter kunnen roepen " Zie je wel! er zijn geen klimaatproblemen!"
Daar heb je dan wel weer gelijk aan, maar we zijn ook keimoe van de spits van het jaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook na de lastminutemeet batsen hoor
Dat is voor mij ook best een tijd geleden ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
ben vandaag de Kraligse Plas overgelopen. Jemig hoe lang is het geleden dat de KP volledig is dichtgevroren? 16 jaar? 18 jaar?
En die QP was niet opnieuw bevroren in de tussentijd ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef Breuls het volgende:
Ik woon overigens zo dichtbij, dat ik mijn QP van MacD nog aan het opeten was toen ik bij mij thuis de voordeur binnenliep.
Nee, moeder natuur laat immers ook auto's rond rijden voor CO2, roet en fijnstof uitstoot.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn zeker wel klimaatveranderingen, maar dat is niks nieuws. Ik denk niet dat het door de mens komt.
Hij stond dus van verdieping 3 naar verdieping 2 te schijnen met zn zaklamp. Tussen de 2 verdiepingen was alles weggefikt, je zag een draagconstructie, de muren waren dus compleet weg, ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren hier in de straat nog een uurtje lopen ramptoeristen... een van de appartementenblokken stond in lichterlaaie... en het zijn oude huizen dus houten vloeren/plaffonds. Op een gegeven moment stond zon brandweerman met een zaklicht door de vloer naar beneden te schijnen.. het zal je huis maar zijn, brr
Je weet dat insecten meer CO2 veroorzaken dan de gehele mensheid bij elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, moeder natuur laat immers ook auto's rond rijden voor CO2, roet en fijnstof uitstoot.
En maakt dat gelijk uit zichzelf ook nog veel erger door ook een flink stuk regenwoud te vernietigen, alsware het een longembolie op de longen van de aarde. De mens staat daar volledig los van uiteraard. Immers, de olie van de kettingzaag is een natuurlijke brandstof
goede scherm, goede account
Niet op zulke korte termijnen. Daarnaast is het produceren van de co2 niet volledig op de mens af te schuiven (wel voor een gigantisch deel), maar vooral de opname van de CO2 die verstoord is door de kap van oerbossen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je weet dat insecten meer CO2 veroorzaken dan de gehele mensheid bij elkaar?
Dat de mens het proces enigszins versnelt, zou kunnen, maar de mens is imo niet verantwoordelijk voor het proces. Dat zou al te arrogant zijn. De aarde kent al zolang als ze bestaat extreme klimaatveranderingen.
Mjah dan moet je ook altijd weer terug héquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
M'n huisgenote heeft vandaag op de Kralingse Plas geschaatst en ze zei dat ze helemaal naar de overkant kon
ja maar meestal schaats je rondjes linksom (behalve in 't dorp waar de vrouw van Finkers vandaan komt) dus kom je op 't zelfde punt terug. . Anyway. Zo Wicked Jazz Soundsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dan moet je ook altijd weer terug hé
Kom ik net vandaan. De soundcheck was al geen aanrader. Voor Jazz ga je naar Dizzy.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
Anyway. Zo Wicked Jazz Soundsin Rotown
Nee, het was de eerste die ik kon bedenken. Alleen maar slechte ervaringen met opticiens in Rotterdam en vooral met Pearlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |