En die QP was niet opnieuw bevroren in de tussentijd ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef Breuls het volgende:
Ik woon overigens zo dichtbij, dat ik mijn QP van MacD nog aan het opeten was toen ik bij mij thuis de voordeur binnenliep.
Nee, moeder natuur laat immers ook auto's rond rijden voor CO2, roet en fijnstof uitstoot.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn zeker wel klimaatveranderingen, maar dat is niks nieuws. Ik denk niet dat het door de mens komt.
Hij stond dus van verdieping 3 naar verdieping 2 te schijnen met zn zaklamp. Tussen de 2 verdiepingen was alles weggefikt, je zag een draagconstructie, de muren waren dus compleet weg, ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren hier in de straat nog een uurtje lopen ramptoeristen... een van de appartementenblokken stond in lichterlaaie... en het zijn oude huizen dus houten vloeren/plaffonds. Op een gegeven moment stond zon brandweerman met een zaklicht door de vloer naar beneden te schijnen.. het zal je huis maar zijn, brr
Je weet dat insecten meer CO2 veroorzaken dan de gehele mensheid bij elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, moeder natuur laat immers ook auto's rond rijden voor CO2, roet en fijnstof uitstoot.
En maakt dat gelijk uit zichzelf ook nog veel erger door ook een flink stuk regenwoud te vernietigen, alsware het een longembolie op de longen van de aarde. De mens staat daar volledig los van uiteraard. Immers, de olie van de kettingzaag is een natuurlijke brandstof
goede scherm, goede account
Niet op zulke korte termijnen. Daarnaast is het produceren van de co2 niet volledig op de mens af te schuiven (wel voor een gigantisch deel), maar vooral de opname van de CO2 die verstoord is door de kap van oerbossen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je weet dat insecten meer CO2 veroorzaken dan de gehele mensheid bij elkaar?
Dat de mens het proces enigszins versnelt, zou kunnen, maar de mens is imo niet verantwoordelijk voor het proces. Dat zou al te arrogant zijn. De aarde kent al zolang als ze bestaat extreme klimaatveranderingen.
Mjah dan moet je ook altijd weer terug héquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
M'n huisgenote heeft vandaag op de Kralingse Plas geschaatst en ze zei dat ze helemaal naar de overkant kon
ja maar meestal schaats je rondjes linksom (behalve in 't dorp waar de vrouw van Finkers vandaan komt) dus kom je op 't zelfde punt terug. . Anyway. Zo Wicked Jazz Soundsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dan moet je ook altijd weer terug hé
Kom ik net vandaan. De soundcheck was al geen aanrader. Voor Jazz ga je naar Dizzy.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
Anyway. Zo Wicked Jazz Soundsin Rotown
Nee, het was de eerste die ik kon bedenken. Alleen maar slechte ervaringen met opticiens in Rotterdam en vooral met Pearlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |