Gewoon, omdat 't kan.quote:
Als een mod-in-hart-en-nieren maak je natuurlijk maar al te graag gebruik van die powers.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
Wacht, ik kan die van Nielez er gewoon tussenuit flikkeren natuurlijk
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef Sander het volgende:
My fucking god, en dan zeg je wat van dat punthoofd dat ik postte.
Weet niet, deed me denken aan je opmerking van de weekquote:
Ik vond hem leuK!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe je een keer wat anders, niemand die 't leuk vindt. Kutusers hier.
Jaloers meiske?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef LastRequest het volgende:
Die haren tussen dr tieten lijken net nare littekens ofzo
Haar hoofd valt wel mee vind ik, maar dat mondje!quote:
Sorry!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef morgane het volgende:
Ff snel doorgescrolld voor een tvp, mam zit er weer naast
Daar lust ik wel een exemplaartje vanquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje pakt schuurmachine
Februari ranjameetquote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
Februari perhaps, mits afwezigheid van bier
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
Zat te denken aan een Southern Comfort meet
Nicequote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
was dit ook samen met je stiefzusje of nietquote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, die is gisteren nog het huis uitgetrapt, nadat ze nog een schilderij kapot had gemept omdat ze boos wasquote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was dit ook samen met je stiefzusje of niet
omgquote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, die is gisteren nog het huis uitgetrapt, nadat ze nog een schilderij kapot had gemept omdat ze boos was
Waren de frietjes niet te kanen?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
zo eten was lekker, en niks van spelling geleerd
wel n opstootje gezien, n tokkiefamilie was stennis aan het schoppen
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Da's waar, dat is een heikel punt. Welke moet het zijn?
bank + laptop + brakke kop =quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb werkelijk geen zin om op te staan
Geen idee, wilde iets posten anders springt ie bij vernieuwen telkens zo ver terug.. en toen postte Yasha iets over homo'squote:
Ah, slim en wel zo lekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat fucking was vooral datgene waarvoor ik graag nog even wilde douchen
Nah niet zozeer vervelend, dat ging om verlegenheid. Toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet niet, deed me denken aan je opmerking van de week
Dat je ook vervelend was tegen mensen
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah niet zozeer vervelend, dat ging om verlegenheid. Toch?.
Nu begin je weer vervelend te doen hoorquote:
ja, nu heeft René thee voor me ingeschonken en NCIS voor me opgezetquote:
Gisterenavond via de lan nog gespeeld tegen de computer... 2 medium enemies in een land waar geld schaars is, leverde toch wel een pittige strijd opquote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga denk ik ff een potje red alert spelenlekker rustgevend op easy
neuh ik had niet gef5'd, dus ik zag alleen nog die reactie van yashi over jou stinkend staanquote:
Valt best tegen op dit momentquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
maarja het topic staat niet stil he
Nouja, bijna hetzelfde danquote:Synergie (Grieks: synergia, samenwerking) is een begrip wat een proces beschrijft waarbij het samengaan van delen meer oplevert dan de som der delen.
Ja idd.. maar toch vind ik het niet mooi staan dus ik pas het lekker aanquote:
Lijkt wel een potje bullshitbingoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
Fok! vindt dat ik niet meer aan m'n rapport moet werken
[ afbeelding ]
Overigens die eennalaatste *dacht ik* zin
Voor zover ik weet is synergie zowat een synoniem van samenwerking.. dus oorzaak = gevolg
Werkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom kan ik maximaal een bericht van 15 smsjes lang in 1 keer verzenden
Omdat ze daar e-mail voor uitgevonden hebben, duuuuuuudequote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jullie gaan volgende week trouwen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ze daar e-mail voor uitgevonden, duuuuuuude
Zelfs daar heb je geen 15 sms'jes voor nodig.quote:
Ik denk niet... dat ze haar aandacht verliest bij dat smsjequote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef LastRequest het volgende:
Das niet gezond hoor CP.. ik vind het al moeilijk een sms bestaande uit 2 smsjes volledig te lezen zonder m'n aandacht te verliezen
Ik denk niet... dat ik meer wil weten.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk niet... dat ze haar aandacht verliest bij dat smsje
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk niet... dat ik meer wil weten.
Dat snap ik, maar als je na een week al je levensverhaal op sms zet of haar aanbidt in 15×160=2.400 tekens, dan zal trouwen niet meer lang duren.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs daar heb je geen 15 sms'jes voor nodig.
max is 2294 bij mijquote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je na een week al je levensverhaal op sms zet of haar aanbidt in 15×160=2.400 tekens, dan zal trouwen niet meer lang duren.
Maak er Ali. A van.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef LastRequest het volgende:
Argh ik wil jullie zo'n slechte zin laten lezen maar dat kan niet want als ik de belangrijke namen weg haal is ie niet meer leesbaar
Je wordt genaaid.quote:
Ik ga het proberen... De organisatie bestaat uit twee organisaties samen zeg maar, orgA en orgB. Ze zitten wel beiden in een ander gebouw, en deze gebouwen heten heel origineel, orgA en orgB. Staat er de volgende zin:quote:
Dat is inderdaad wel een beetje weinig, ja.quote:
Dat staat wel een beetje dom ja. Omheen lullen dusquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je wordt genaaid.
[..]
Ik ga het proberen... De organisatie bestaat uit twee organisaties samen zeg maar, orgA en orgB. Ze zitten wel beiden in een ander gebouw, en deze gebouwen heten heel origineel, orgA en orgB. Staat er de volgende zin:
OrgA OrgB (OrgAOrgB) is centraal in Arnhem gevestigd in het OrgA en de OrgB.
Hoeveel moet je nog zoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef LastRequest het volgende:
OrgA OrgB (OrgAOrgB) is centraal in Arnhem gevestigd in het OrgA en de OrgB.
De meest verschrikkelijke reclame op tv momenteelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
CP pas trouwens op he, je kent de reclames over smsjes die niet passen toch?
Neequote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
CP pas trouwens op he, je kent de reclames over smsjes die niet passen toch?
Ik lees dit nu pas!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is een kwestie van smaak, commerciaal gezien is ie best hoogstaandquote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha het gaat over cultuur he.. staat er in één zin dat ze een kwalitatief hoogstaand aanbod hebben, en dan als voorbeeld Jim Bakkum![]()
Ik heb altijd de neiging om haar een kusje met m'n afstandbediening te gevenquote:
Wat ik het allerirritantst vind aan die reclame is dat er een punt en een spatie staan, en dan de X, het had dus makkelijk gepast. Als het nou écht niet gepast had, okequote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om haar een kusje met m'n afstandbediening te geven.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef LastRequest het volgende:
Wat ik het allerirritantst vind aan die reclame is dat er een punt en een spatie staan, en dan de X, het had dus makkelijk gepast. Als het nou écht niet gepast had, oke
oh diequote:
deed er slechts een 20 minuten overquote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef Sander het volgende:
Je moet je voorstellen dat je dat allemaal hebt zitten tikken op je telefoon.. ik voel mijn duimen nu al
het is wat héquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas!
Ik vind het wel lief en klef![]()
omfg je hebt 't echt gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
deed er slechts een 20 minuten over![]()
quote:Het OrgAOrgB is een onderlinge relatie met het OrgA.
ja ik lag op de bank muziek te luisteren... en je moet iets héquote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omfg je hebt 't echt gedaan, gast bel msn e-mail buzzer postduif haar, maar 20min tikken op je telefoon daaaaamn
!
Dan ga je bij d'r langs of met jezelf spelen ofzo... Nu heb je straks een smsduimquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja ik lag op de bank muziek te luisteren... en je moet iets hé
Ik typ rustig... heb de tijdquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan ga je bij d'r langs of met jezelf spelen ofzo...!!Nu heb je straks een smsduim
Slaap lekker knul!quote:
Haha idd, krijgt ze 12x een nieuw smsje, verspreid over de komende 3 dagenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
En toen ondersteunde haar telefoon het niet
Een vriendin van mij heeft dat ook, die kan niet eens dubbele smsjes ontvangenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
En toen ondersteunde haar telefoon het niet
Leuke film joh, Brad Pitt is geniaalquote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Burn after reading kijken, men wat een vage film
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:36 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid die Milla Jovovic
gewoon dr in trappenquote:
Hoor hemquote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon dr in trappendaar maak je meer kans op dan dat ze vrijwillig zou gaan liggen
Ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nu Sophie te kijken op NL3. Ik kijk dat echt nooit, kwam eer toevallig langs. Feyenoordhoolies op gesprek. Mijn god wat een volk.
Ik denk dat de termen 'normen en waardendiscrepantie' en 'demoralisering' aardig van toepassing zijn...bahbah. Ik heb al wat ernstig volk gezien in het stadion, maar dit is toch wel top of the bill...quote:
Nou, zo ver wil ik niet gaan. Het is wel echt een soort samenlevingsgroep, heel select. Dit doet me trouwens denken aan een boek dat ik voor kerst gekregen heb: "Het begon toen ik veertien was" van Elissa Wall. Over een meisje dat jarenlang in een sekte heeft geleefd en daar ook uitgehuwelijkt werd enzo. Binnenkort maar eens aan beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het heeft alles weg van een sekte, met 't verschil dat deze mensen er vrijwillig heen gaan omdat ze te dom zijn om zelf te denken.
Ik heb 't 3x gelezen, ik snap 't nog nietquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Het gaat over roken, en dan zegt zo'n koeiekop daar: begin een kroeg waar je niet mag roken en laat verder overal roken, dan gaan alle niet-rokers massaal naar jouw kroeg. Oh mên, get into the real world.
Ik probeer teveel te vertellen in korte tijd. Nieuwe pogingquote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't 3x gelezen, ik snap 't nog niet.
Maar dat is natuurlijk wel het hele punt. De fanatieke niet-rokerslobby beweerde altijd dat alle niet-rokers nu eindelijk ook massaal naar de kroeg zouden komen... en dat valt vies tegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik probeer teveel te vertellen in korte tijd. Nieuwe poging.
Discussie over of het rookverbod gehandhaafd moet blijven. Argument is: rookverbod opheffen, en als je dan zo graag niet wil roken, begin dan je eigen niet-rokerskroeg. Iedereen die dan niet wil roken, komt massaal naar jouw kroeg!. Damn. Denk eens na en doe realistisch.
Dat lijkt me niet de crux van het verhaal. Die is de gezondheid van de niet-rokers, die worden 'opgezadeld' met de ontzettend ongezonde gewoonten van rokers. En als puntje bij paaltje komt durf ik met je te wedden om net wat je wilt dat ter wereld de rokerslobby machtiger is dan de niet-rokerslobby. Hoe dat komt? Verkoopcijfers en daaraan gerelateerd: accijns.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk wel het hele punt. De fanatieke niet-rokerslobby beweerde altijd dat alle niet-rokers nu eindelijk ook massaal naar de kroeg zouden komen... en dat valt vies tegen.
Goed bezigquote:Rapport is afalleen nog een voorkantje maken..
Het is nu nog veeeeeeel te vroeg om daar al conclusies uit te trekkenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef LastRequest het volgende:
Maar dat is natuurlijk wel het hele punt. De fanatieke niet-rokerslobby beweerde altijd dat alle niet-rokers nu eindelijk ook massaal naar de kroeg zouden komen... en dat valt vies tegen.
Dat ook. Het enige dat nu in de media komt zijn al die zielige kroegeigenaren die toch door laten roken uiteindelijk. De grote café´s met goede oplossingen en die nog steeds goede klandizie hebben, komen niet aan het woord want dat is geen nieuwswaarde.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is nu nog veeeeeeel te vroeg om daar al conclusies uit te trekken.
Dat zal best, maar dan hadden ze ook niet moeten doen alsof per 1 juli vorig jaar de kroegen vol zouden stromen met niet-rokers. Voor dat ooit wel gebeurt, zijn de kleine kroegen grotendeels al over de kop gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is nu nog veeeeeeel te vroeg om daar al conclusies uit te trekken.
Da's waar. Van de andere kant is het ook weer te betwijfelen in hoeverre die lobby heeft meegespeeld bij het instellen van een rookverbod. Ik denk eigenlijk meer dat het een soort goedmaakverhaaltje is om de kroegbazen in het begin van de maatregel een beetje gedeisd te houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan hadden ze ook niet moeten doen alsof per 1 juli vorig jaar de kroegen vol zouden stromen met niet-rokers. Voor dat ooit wel gebeurt, zijn de kleine kroegen grotendeels al over de kop gegaan.
Dat is inderdaad aan personen zelf. Maar zie nou zelf: hoeveel mensen beginnen er jong met roken? Want: in de kroeg e.d. Nu is de drempel om daar te gaan roken een stuk hoger. Dus dat is een groep die je wellicht van het roken af kan houden.quote:En Mik ik ben het ook eens met het gezondheidspunt hoor, ik rook ook niet als er mensen bij zijn die het niet fijn vinden.. Of waarvan ik denk dat ze het niet fijn vinden. (Voor zover je meeroken fijn kunt vinden)
Inderdaad de meest kansloze manier om in een discussie te zitten. Het idee dat degene die het hardst schreeuwt (die dude die Kebab ofzo heet bijvoorbeeld) automatisch gelijk krijgt ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 00:24 schreef LastRequest het volgende:
En wat praten die mensen fucking irritant door elkaar, das toch geen discussie.. das gewoon niet luisteren en je eigen punt willen maken.
Klopt helemaal. Alleen willen veel mensen dat niet zien. De economie is het recht van de sterkste, daar is het al eeuwen op gebouwd. De slimsten en sterksten overleven. Prima als je dat niet wilt als overheid, maar dan moet je je wereld anders inrichten. Zoals nu gebeurt met het verstrekken van miljarden aan overheidssteun, da's gewoon geld over de balk smijten. En uiteindelijk moeten burgers dat ophoesten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het rookverbod is op een economisch kutmomentje gekomen, daardoor zijn de kleine kroegen nu ff dubbel genaaid. Maar goed in een krimpende markt moeten er nu eenmaal bedrijven verdwijnen, krampachtig overeind houden heeft geen enkel nut.
Ik ben betere grappen van je gewendquote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo kebab, doe mij een shoarma. En ik kijk niet eens.
Dat is zeker een goed punt, had 't laatst met vrienden over 't rookverbod en die zeiden gelijk "wat, ben jij voor 't rookverbodquote:Op maandag 5 januari 2009 00:35 schreef LastRequest het volgende:
.. maar dan beperk je mij weer in mijn rechten vind ik.
Ik had ook eens een vervelend kritische docent, heb toen m'n PvA opgestuurd met de bestandsnaam PlanvanAanpakversie12.4quote:Op maandag 5 januari 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed ik heb weer een versie van de thesis opgestuurd (heb 'm maar "road to defintief" genoemd)
Ik moet eigenlijk nog iets meer in AEX gaan posten en wat meer inlezen om echt vat te krijgen op de materie. Nu roep ik veel op basis van m'n basale BW-kennis (en m'n EC1&2 van 't VWO). Binnenkort dat NRC.Next-abo maar eens rond maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh is 't niet @kort door de bocht, dat frustreert me al zo lang. Eigenlijk kwam 't toevallig van pas om 't nu te posten.
Ah je hebt in elk geval weer iets ingeleverd. Alle stappen waarderen, je bent nu weer dichter bij het eindpuntquote:Maar goed ik heb weer een versie van de thesis opgestuurd (heb 'm maar "road to defintief" genoemd) dus ik kan gaan slapen, deze week weer bespreken en dan hopen dat ze 'm eindelijk goed vinden. Blijf zo lang mogelijk weg bij de master thesis, ik zeg 't je
.
truste
Het is een leuke discussie inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed punt, had 't laatst met vrienden over 't rookverbod en die zeiden gelijk "wat, ben jij voor 't rookverbod?", "eeuuuhh ja, 't stinkt
". Maar verder ben ik ook zoveel mogelijk voor vrijheid en tegen suffe overheidsregeltjes.
Damn, zit ik nu 't partijprogramma van de VVD te promoten?
Yashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Dat moet ik zo ook maar eens doen. Ik ben teveel aan het discussiëren hierquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha het gaat over cultuur he.. staat er in één zin dat ze een kwalitatief hoogstaand aanbod hebben, en dan als voorbeeld Jim Bakkum![]()
Ook halloquote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Screenie?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef morgane het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, Resident Evil is net afgelopen. Eindigt met Milla in alleen een handdoekje
Maar de laatste 5 minuten maakten hem dus wel weer briljantquote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Burn after reading kijken, men wat een vage film
Whatsup?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:05 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Mik, jij hebt waarlijk voorspellende gaven![]()
De meningen erover kunnen verschillen, maar naakt is net per se beter dan niet naakt hoor. En nee, nu heb ik het niet over lelijke dikke vrouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Naakter kan ik dr niet vinden. En ja sorry, ze is wel zwanger.
Jullie komen tegelijkertijd online. Ik moet nu genoeg weten hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:05 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Mik, jij hebt waarlijk voorspellende gaven![]()
He, niet iedereen is van de CP stylo hequote:Op maandag 5 januari 2009 01:09 schreef Mikkie het volgende:
Eens even die lijst van boebiedoe opzoeken.
Drie keer raden. En ik geef je één hint: het is voor het eerst in zijn leven géén man.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
Wie doet IB? Of ben ik nou een blinde kip
Jullie sturen nog geen 20 pagina's A4 naar elkaar per sms? Prutsersquote:Op maandag 5 januari 2009 01:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
He, niet iedereen is van de CP stylo he
Voor jou een vraag, voor de rest een weetquote:Op maandag 5 januari 2009 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm... post ze hier?Dan weet ik het al
Da's weer eens iets anders dan een kaartje leggenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:18 schreef LastRequest het volgende:
Maar vertel, is er tongetje gelegd?
Ik denk dat het antwoord meer relevant is dan het feit of jij het kende of niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:23 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, dat was dan weer een uitdrukking die ik nog niet kende
My guess.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik gok dat het antwoord bevestigend is
hoeft ook niet, maar het is natuurlijk wel te verwachten dat wij even vervelend doenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, voel me niet geroepen om hier allerlei details neer te plempen eigenlijk
Die vraag stel ik inderdaad ook altijd op een date.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:28 schreef IrishBastard het volgende:
AbsoluutHerinner me ook de vraag "Wat posten we nou?"
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom benquote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, voel me niet geroepen om hier allerlei details neer te plempen eigenlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die vraag stel ik inderdaad ook altijd op een date.
Dat sms ik wel, 20 pagina's langquote:Op maandag 5 januari 2009 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom ben
Ook al is het een online alter ego, dan nog is het niet netjes om te liegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom ben
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook al is het een online alter ego, dan nog is het niet netjes om te liegen.
Hm, ik zie hem wel gewoon, zonder inlogverzoek... even kijken of ik hem op werk ook kan verplaatsen...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm vage shizzle, ik zie de avatar van DM niet meer en krijg ook iedere keer de vraag of ik wil inloggen in home.kpn.nl.
Aangezien die avatar gehost staat op home.planet.nl zie ik een link
jij gaat dus niet naar DMquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef Nielez het volgende:
Thuis lekker warm op de bank met een mok koffie wat lezen/studeren/slapen
Jammer dat we geen chocolademelk hebben. Anders had k die kunnen maken
Huh, wat? Wat moet Nielez bij mij?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij gaat dus niet naar DM
faler
Je hebt namelijk niet genoeg deadlinesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef Nielez het volgende:
Thuis lekker warm op de bank met een mok koffie wat lezen/studeren/slapen
Jammer dat we geen chocolademelk hebben. Anders had k die kunnen maken
Tof! Als jullie het koud krijgen in de bosjes aan de overkant, mogen jullie best een kop thee komen halen hoor!quote:
Alleen DM casus (volgende week vrijdag) en T&A werkstuk (weet je toevallig nog een onderwerp?) voor eind januari.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Je hebt namelijk niet genoeg deadlines
*Zwaait*..quote:Op maandag 5 januari 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof! Als jullie het koud krijgen in de bosjes aan de overkant, mogen jullie best een kop thee komen halen hoor!
Look who's talking.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij gaat dus niet naar DM
faler
Ik zit nu op mijn werk, daar zijn geen bosjesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
*Zwaait*..
Zie je ons nog steeds niet?
Zei Yashi dat tegen je?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik blijf lekker de hele dag binnen! want ik schijn te moeten leren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |