quote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha het gaat over cultuur he.. staat er in één zin dat ze een kwalitatief hoogstaand aanbod hebben, en dan als voorbeeld Jim Bakkum![]()
Ook halloquote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Screenie?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef morgane het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, Resident Evil is net afgelopen. Eindigt met Milla in alleen een handdoekje
Maar de laatste 5 minuten maakten hem dus wel weer briljantquote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Burn after reading kijken, men wat een vage film
Whatsup?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:05 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Mik, jij hebt waarlijk voorspellende gaven![]()
De meningen erover kunnen verschillen, maar naakt is net per se beter dan niet naakt hoor. En nee, nu heb ik het niet over lelijke dikke vrouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Naakter kan ik dr niet vinden. En ja sorry, ze is wel zwanger.
Jullie komen tegelijkertijd online. Ik moet nu genoeg weten hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:05 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Mik, jij hebt waarlijk voorspellende gaven![]()
He, niet iedereen is van de CP stylo hequote:Op maandag 5 januari 2009 01:09 schreef Mikkie het volgende:
Eens even die lijst van boebiedoe opzoeken.
Drie keer raden. En ik geef je één hint: het is voor het eerst in zijn leven géén man.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
Wie doet IB? Of ben ik nou een blinde kip
Jullie sturen nog geen 20 pagina's A4 naar elkaar per sms? Prutsersquote:Op maandag 5 januari 2009 01:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
He, niet iedereen is van de CP stylo he
Voor jou een vraag, voor de rest een weetquote:Op maandag 5 januari 2009 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm... post ze hier?Dan weet ik het al
Da's weer eens iets anders dan een kaartje leggenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:18 schreef LastRequest het volgende:
Maar vertel, is er tongetje gelegd?
Ik denk dat het antwoord meer relevant is dan het feit of jij het kende of niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:23 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, dat was dan weer een uitdrukking die ik nog niet kende
My guess.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik gok dat het antwoord bevestigend is
hoeft ook niet, maar het is natuurlijk wel te verwachten dat wij even vervelend doenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, voel me niet geroepen om hier allerlei details neer te plempen eigenlijk
Die vraag stel ik inderdaad ook altijd op een date.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:28 schreef IrishBastard het volgende:
AbsoluutHerinner me ook de vraag "Wat posten we nou?"
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom benquote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, voel me niet geroepen om hier allerlei details neer te plempen eigenlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die vraag stel ik inderdaad ook altijd op een date.
Dat sms ik wel, 20 pagina's langquote:Op maandag 5 januari 2009 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom ben
Ook al is het een online alter ego, dan nog is het niet netjes om te liegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom ben
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook al is het een online alter ego, dan nog is het niet netjes om te liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |