Het is een leuke discussie inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed punt, had 't laatst met vrienden over 't rookverbod en die zeiden gelijk "wat, ben jij voor 't rookverbod?", "eeuuuhh ja, 't stinkt
". Maar verder ben ik ook zoveel mogelijk voor vrijheid en tegen suffe overheidsregeltjes.
Damn, zit ik nu 't partijprogramma van de VVD te promoten?
Yashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Dat moet ik zo ook maar eens doen. Ik ben teveel aan het discussiëren hierquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha het gaat over cultuur he.. staat er in één zin dat ze een kwalitatief hoogstaand aanbod hebben, en dan als voorbeeld Jim Bakkum![]()
Ook halloquote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Screenie?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef morgane het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, Resident Evil is net afgelopen. Eindigt met Milla in alleen een handdoekje
Maar de laatste 5 minuten maakten hem dus wel weer briljantquote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Burn after reading kijken, men wat een vage film
Whatsup?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:05 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Mik, jij hebt waarlijk voorspellende gaven![]()
De meningen erover kunnen verschillen, maar naakt is net per se beter dan niet naakt hoor. En nee, nu heb ik het niet over lelijke dikke vrouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Naakter kan ik dr niet vinden. En ja sorry, ze is wel zwanger.
Jullie komen tegelijkertijd online. Ik moet nu genoeg weten hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:05 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Mik, jij hebt waarlijk voorspellende gaven![]()
He, niet iedereen is van de CP stylo hequote:Op maandag 5 januari 2009 01:09 schreef Mikkie het volgende:
Eens even die lijst van boebiedoe opzoeken.
Drie keer raden. En ik geef je één hint: het is voor het eerst in zijn leven géén man.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
Wie doet IB? Of ben ik nou een blinde kip
Jullie sturen nog geen 20 pagina's A4 naar elkaar per sms? Prutsersquote:Op maandag 5 januari 2009 01:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
He, niet iedereen is van de CP stylo he
Voor jou een vraag, voor de rest een weetquote:Op maandag 5 januari 2009 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm... post ze hier?Dan weet ik het al
Da's weer eens iets anders dan een kaartje leggenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:18 schreef LastRequest het volgende:
Maar vertel, is er tongetje gelegd?
Ik denk dat het antwoord meer relevant is dan het feit of jij het kende of niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:23 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, dat was dan weer een uitdrukking die ik nog niet kende
My guess.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik gok dat het antwoord bevestigend is
hoeft ook niet, maar het is natuurlijk wel te verwachten dat wij even vervelend doenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, voel me niet geroepen om hier allerlei details neer te plempen eigenlijk
Die vraag stel ik inderdaad ook altijd op een date.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:28 schreef IrishBastard het volgende:
AbsoluutHerinner me ook de vraag "Wat posten we nou?"
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom benquote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, voel me niet geroepen om hier allerlei details neer te plempen eigenlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die vraag stel ik inderdaad ook altijd op een date.
Dat sms ik wel, 20 pagina's langquote:Op maandag 5 januari 2009 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom ben
Ook al is het een online alter ego, dan nog is het niet netjes om te liegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus je gaat niet eens zeggen dat ik je droom ben
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook al is het een online alter ego, dan nog is het niet netjes om te liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |