Leuke film joh, Brad Pitt is geniaalquote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Burn after reading kijken, men wat een vage film
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:36 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid die Milla Jovovic
gewoon dr in trappenquote:
Hoor hemquote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon dr in trappendaar maak je meer kans op dan dat ze vrijwillig zou gaan liggen
Ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nu Sophie te kijken op NL3. Ik kijk dat echt nooit, kwam eer toevallig langs. Feyenoordhoolies op gesprek. Mijn god wat een volk.
Ik denk dat de termen 'normen en waardendiscrepantie' en 'demoralisering' aardig van toepassing zijn...bahbah. Ik heb al wat ernstig volk gezien in het stadion, maar dit is toch wel top of the bill...quote:
Nou, zo ver wil ik niet gaan. Het is wel echt een soort samenlevingsgroep, heel select. Dit doet me trouwens denken aan een boek dat ik voor kerst gekregen heb: "Het begon toen ik veertien was" van Elissa Wall. Over een meisje dat jarenlang in een sekte heeft geleefd en daar ook uitgehuwelijkt werd enzo. Binnenkort maar eens aan beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het heeft alles weg van een sekte, met 't verschil dat deze mensen er vrijwillig heen gaan omdat ze te dom zijn om zelf te denken.
Ik heb 't 3x gelezen, ik snap 't nog nietquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Het gaat over roken, en dan zegt zo'n koeiekop daar: begin een kroeg waar je niet mag roken en laat verder overal roken, dan gaan alle niet-rokers massaal naar jouw kroeg. Oh mźn, get into the real world.
Ik probeer teveel te vertellen in korte tijd. Nieuwe pogingquote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't 3x gelezen, ik snap 't nog niet.
Maar dat is natuurlijk wel het hele punt. De fanatieke niet-rokerslobby beweerde altijd dat alle niet-rokers nu eindelijk ook massaal naar de kroeg zouden komen... en dat valt vies tegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik probeer teveel te vertellen in korte tijd. Nieuwe poging.
Discussie over of het rookverbod gehandhaafd moet blijven. Argument is: rookverbod opheffen, en als je dan zo graag niet wil roken, begin dan je eigen niet-rokerskroeg. Iedereen die dan niet wil roken, komt massaal naar jouw kroeg!. Damn. Denk eens na en doe realistisch.
Dat lijkt me niet de crux van het verhaal. Die is de gezondheid van de niet-rokers, die worden 'opgezadeld' met de ontzettend ongezonde gewoonten van rokers. En als puntje bij paaltje komt durf ik met je te wedden om net wat je wilt dat ter wereld de rokerslobby machtiger is dan de niet-rokerslobby. Hoe dat komt? Verkoopcijfers en daaraan gerelateerd: accijns.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk wel het hele punt. De fanatieke niet-rokerslobby beweerde altijd dat alle niet-rokers nu eindelijk ook massaal naar de kroeg zouden komen... en dat valt vies tegen.
Goed bezigquote:Rapport is afalleen nog een voorkantje maken..
Het is nu nog veeeeeeel te vroeg om daar al conclusies uit te trekkenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef LastRequest het volgende:
Maar dat is natuurlijk wel het hele punt. De fanatieke niet-rokerslobby beweerde altijd dat alle niet-rokers nu eindelijk ook massaal naar de kroeg zouden komen... en dat valt vies tegen.
Dat ook. Het enige dat nu in de media komt zijn al die zielige kroegeigenaren die toch door laten roken uiteindelijk. De grote café´s met goede oplossingen en die nog steeds goede klandizie hebben, komen niet aan het woord want dat is geen nieuwswaarde.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is nu nog veeeeeeel te vroeg om daar al conclusies uit te trekken.
Dat zal best, maar dan hadden ze ook niet moeten doen alsof per 1 juli vorig jaar de kroegen vol zouden stromen met niet-rokers. Voor dat ooit wel gebeurt, zijn de kleine kroegen grotendeels al over de kop gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is nu nog veeeeeeel te vroeg om daar al conclusies uit te trekken.
Da's waar. Van de andere kant is het ook weer te betwijfelen in hoeverre die lobby heeft meegespeeld bij het instellen van een rookverbod. Ik denk eigenlijk meer dat het een soort goedmaakverhaaltje is om de kroegbazen in het begin van de maatregel een beetje gedeisd te houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan hadden ze ook niet moeten doen alsof per 1 juli vorig jaar de kroegen vol zouden stromen met niet-rokers. Voor dat ooit wel gebeurt, zijn de kleine kroegen grotendeels al over de kop gegaan.
Dat is inderdaad aan personen zelf. Maar zie nou zelf: hoeveel mensen beginnen er jong met roken? Want: in de kroeg e.d. Nu is de drempel om daar te gaan roken een stuk hoger. Dus dat is een groep die je wellicht van het roken af kan houden.quote:En Mik ik ben het ook eens met het gezondheidspunt hoor, ik rook ook niet als er mensen bij zijn die het niet fijn vinden.. Of waarvan ik denk dat ze het niet fijn vinden. (Voor zover je meeroken fijn kunt vinden)
Inderdaad de meest kansloze manier om in een discussie te zitten. Het idee dat degene die het hardst schreeuwt (die dude die Kebab ofzo heet bijvoorbeeld) automatisch gelijk krijgt ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 00:24 schreef LastRequest het volgende:
En wat praten die mensen fucking irritant door elkaar, das toch geen discussie.. das gewoon niet luisteren en je eigen punt willen maken.
Klopt helemaal. Alleen willen veel mensen dat niet zien. De economie is het recht van de sterkste, daar is het al eeuwen op gebouwd. De slimsten en sterksten overleven. Prima als je dat niet wilt als overheid, maar dan moet je je wereld anders inrichten. Zoals nu gebeurt met het verstrekken van miljarden aan overheidssteun, da's gewoon geld over de balk smijten. En uiteindelijk moeten burgers dat ophoesten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het rookverbod is op een economisch kutmomentje gekomen, daardoor zijn de kleine kroegen nu ff dubbel genaaid. Maar goed in een krimpende markt moeten er nu eenmaal bedrijven verdwijnen, krampachtig overeind houden heeft geen enkel nut.
Ik ben betere grappen van je gewendquote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo kebab, doe mij een shoarma. En ik kijk niet eens.
Dat is zeker een goed punt, had 't laatst met vrienden over 't rookverbod en die zeiden gelijk "wat, ben jij voor 't rookverbodquote:Op maandag 5 januari 2009 00:35 schreef LastRequest het volgende:
.. maar dan beperk je mij weer in mijn rechten vind ik.
Ik had ook eens een vervelend kritische docent, heb toen m'n PvA opgestuurd met de bestandsnaam PlanvanAanpakversie12.4quote:Op maandag 5 januari 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed ik heb weer een versie van de thesis opgestuurd (heb 'm maar "road to defintief" genoemd)
Ik moet eigenlijk nog iets meer in AEX gaan posten en wat meer inlezen om echt vat te krijgen op de materie. Nu roep ik veel op basis van m'n basale BW-kennis (en m'n EC1&2 van 't VWO). Binnenkort dat NRC.Next-abo maar eens rond maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh is 't niet @kort door de bocht, dat frustreert me al zo lang. Eigenlijk kwam 't toevallig van pas om 't nu te posten.
Ah je hebt in elk geval weer iets ingeleverd. Alle stappen waarderen, je bent nu weer dichter bij het eindpuntquote:Maar goed ik heb weer een versie van de thesis opgestuurd (heb 'm maar "road to defintief" genoemd) dus ik kan gaan slapen, deze week weer bespreken en dan hopen dat ze 'm eindelijk goed vinden. Blijf zo lang mogelijk weg bij de master thesis, ik zeg 't je
.
truste
Het is een leuke discussie inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed punt, had 't laatst met vrienden over 't rookverbod en die zeiden gelijk "wat, ben jij voor 't rookverbod?", "eeuuuhh ja, 't stinkt
". Maar verder ben ik ook zoveel mogelijk voor vrijheid en tegen suffe overheidsregeltjes.
Damn, zit ik nu 't partijprogramma van de VVD te promoten?
Yashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Dat moet ik zo ook maar eens doen. Ik ben teveel aan het discussiėren hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |