lief van jequote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Probeer je alleen 4,50 te besparen voor niks
quote:Op maandag 1 september 2008 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
fipo
Stelletje pipo'squote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoipo
Volgens mij neemt ze door moeders gemaakte tomatensoep mee naar Nijmegenquote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
en ga je nu wel of niet thuis etendat was je moeders vraag toch gister?
ctr c ctrl v ftw!quote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Als je de bus ziet ga je je spullen pakken?
Of doet ie er dan nog 20 min over om bij je huis te komen?
En thanks swarma! Duidelijk stuk, zonder typfouten
srlsy?quote:
ja miss weer terugrijden zou zomaar kunnenquote:Op maandag 1 september 2008 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik nu naar Nijmegen ga, wat denk je dat ik dan doe?
Huh, dit zijn toch speciale omstandigheden?quote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mailtje van de examencommissie! Dat ik dit jaar niet aan mijn master mag beginnen omdat ik mijn bachelorscriptie niet heb ingeleverd. Fijn lig ik een maandje in het ziekenhuis en moet ik 2 maanden herstellen en heb ik nog voordat de colleges beginnen alweer een jaar studievertraging aan mijn broek hangen!
Je situatie is extreem, je mag vast wel een paar mastervakken volgenquote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mailtje van de examencommissie! Dat ik dit jaar niet aan mijn master mag beginnen omdat ik mijn bachelorscriptie niet heb ingeleverd. Fijn lig ik een maandje in het ziekenhuis en moet ik 2 maanden herstellen en heb ik nog voordat de colleges beginnen alweer een jaar studievertraging aan mijn broek hangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |