lief van jequote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Probeer je alleen 4,50 te besparen voor niks
quote:Op maandag 1 september 2008 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
fipo
Stelletje pipo'squote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoipo
Volgens mij neemt ze door moeders gemaakte tomatensoep mee naar Nijmegenquote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
en ga je nu wel of niet thuis etendat was je moeders vraag toch gister?
ctr c ctrl v ftw!quote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Als je de bus ziet ga je je spullen pakken?
Of doet ie er dan nog 20 min over om bij je huis te komen?
En thanks swarma! Duidelijk stuk, zonder typfouten
srlsy?quote:
ja miss weer terugrijden zou zomaar kunnenquote:Op maandag 1 september 2008 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik nu naar Nijmegen ga, wat denk je dat ik dan doe?
Huh, dit zijn toch speciale omstandigheden?quote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mailtje van de examencommissie! Dat ik dit jaar niet aan mijn master mag beginnen omdat ik mijn bachelorscriptie niet heb ingeleverd. Fijn lig ik een maandje in het ziekenhuis en moet ik 2 maanden herstellen en heb ik nog voordat de colleges beginnen alweer een jaar studievertraging aan mijn broek hangen!
Je situatie is extreem, je mag vast wel een paar mastervakken volgenquote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mailtje van de examencommissie! Dat ik dit jaar niet aan mijn master mag beginnen omdat ik mijn bachelorscriptie niet heb ingeleverd. Fijn lig ik een maandje in het ziekenhuis en moet ik 2 maanden herstellen en heb ik nog voordat de colleges beginnen alweer een jaar studievertraging aan mijn broek hangen!
Dat was gisteravond om kwart over twaalf alquote:Op maandag 1 september 2008 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, de eerste abbo-tag is ook gesignaleerd.
Zie het positief: dan heb je alle tijd komend jaarquote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou in de vakantie mijn scriptie afronden en dan per 1 september deelnemen aan het masterjaar. Maar ja het ziekenhuis gebeuren kwam er tussen!quote:Op maandag 1 september 2008 13:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
srlsy?
D_K dat is naar.. maar had je dat niet kunnen verwachten dan? Je weet toch dat je het niet inlevert neem ik aan? Of was het de bedoeling dat te doen terwijl je in het ziekenhuis lag?
#care, ik vraag ook niet van mensen anderen te attenderen op mijn postsquote:Op maandag 1 september 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spannender dan je laatste 3 posts.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
#care, ik vraag ook niet van mensen anderen te attenderen op mijn posts
Nog zo'n niets toevoegende kutuser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ja, ga ook wel kijken binnenkortquote:
Nieuwsgierig, swarmiquote:Op maandag 1 september 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
niet zo over lr praten he !!!
ben je ook nieuwschierig pietje
Ik vind het echt zonde geld om te betalen om te kijken wat een stelletje van die puisterige kutnerds die constant op hun toetsenbord zitten kwakken over mij geschreven hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ga ook wel kijken binnenkort. Daar is 4,50 euro weer net te weinig voor
.
Ach ik ook, maar ja de natuur heeft bepaald dat ik al sinds m'n eerste rapport het predikaat "nieuwsgierig knulletje" heb meegekregen.quote:Op maandag 1 september 2008 13:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het echt zonde geld om te betalen om te kijken wat een stelletje van die puisterige kutnerds die constant op hun toetsenbord zitten kwakken over mij geschreven hebben.
Same herequote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach ik ook, maar ja de natuur heeft bepaald dat ik al sinds m'n eerste rapport het predikaat "nieuwsgierig knulletje" heb meegekregen.
danku!quote:Op maandag 1 september 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
niet zo over lr praten he !!!
ben je ook nieuwschierig pietje
quote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef LastRequest het volgende:
danku!
Ik wil een mod omkopen, maar ik krijg steeds 0 op rekestquote:en waarom wacht je niet nog een tijdje?
ga je eerst nog een beetje rellen, dan heb je meer waard voor je geld...
je kunt namelijk alleen bekijken wat je nu hebt, als je nieuwere wil lezen moet je weer betalen
houniet moet onze notes ff printen en meenemen op de meet heeft ie de hele avond gratis drinken gok ik zoquote:Op maandag 1 september 2008 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wil een mod omkopen, maar ik krijg steeds 0 op rekest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |