quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah niet zozeer vervelend, dat ging om verlegenheid. Toch?.
Nu begin je weer vervelend te doen hoorquote:
ja, nu heeft René thee voor me ingeschonken en NCIS voor me opgezetquote:
Gisterenavond via de lan nog gespeeld tegen de computer... 2 medium enemies in een land waar geld schaars is, leverde toch wel een pittige strijd opquote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga denk ik ff een potje red alert spelenlekker rustgevend op easy
neuh ik had niet gef5'd, dus ik zag alleen nog die reactie van yashi over jou stinkend staanquote:
Valt best tegen op dit momentquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
maarja het topic staat niet stil he
Nouja, bijna hetzelfde danquote:Synergie (Grieks: synergia, samenwerking) is een begrip wat een proces beschrijft waarbij het samengaan van delen meer oplevert dan de som der delen.
Ja idd.. maar toch vind ik het niet mooi staan dus ik pas het lekker aanquote:
Lijkt wel een potje bullshitbingoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
Fok! vindt dat ik niet meer aan m'n rapport moet werken
[ afbeelding ]
Overigens die eennalaatste *dacht ik* zin
Voor zover ik weet is synergie zowat een synoniem van samenwerking.. dus oorzaak = gevolg
Werkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom kan ik maximaal een bericht van 15 smsjes lang in 1 keer verzenden
Omdat ze daar e-mail voor uitgevonden hebben, duuuuuuudequote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jullie gaan volgende week trouwen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ze daar e-mail voor uitgevonden, duuuuuuude
Zelfs daar heb je geen 15 sms'jes voor nodig.quote:
Ik denk niet... dat ze haar aandacht verliest bij dat smsjequote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef LastRequest het volgende:
Das niet gezond hoor CP.. ik vind het al moeilijk een sms bestaande uit 2 smsjes volledig te lezen zonder m'n aandacht te verliezen
Ik denk niet... dat ik meer wil weten.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk niet... dat ze haar aandacht verliest bij dat smsje
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk niet... dat ik meer wil weten.
Dat snap ik, maar als je na een week al je levensverhaal op sms zet of haar aanbidt in 15×160=2.400 tekens, dan zal trouwen niet meer lang duren.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs daar heb je geen 15 sms'jes voor nodig.
max is 2294 bij mijquote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je na een week al je levensverhaal op sms zet of haar aanbidt in 15×160=2.400 tekens, dan zal trouwen niet meer lang duren.
Maak er Ali. A van.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef LastRequest het volgende:
Argh ik wil jullie zo'n slechte zin laten lezen maar dat kan niet want als ik de belangrijke namen weg haal is ie niet meer leesbaar
Je wordt genaaid.quote:
Ik ga het proberen... De organisatie bestaat uit twee organisaties samen zeg maar, orgA en orgB. Ze zitten wel beiden in een ander gebouw, en deze gebouwen heten heel origineel, orgA en orgB. Staat er de volgende zin:quote:
Dat is inderdaad wel een beetje weinig, ja.quote:
Dat staat wel een beetje dom ja. Omheen lullen dusquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je wordt genaaid.
[..]
Ik ga het proberen... De organisatie bestaat uit twee organisaties samen zeg maar, orgA en orgB. Ze zitten wel beiden in een ander gebouw, en deze gebouwen heten heel origineel, orgA en orgB. Staat er de volgende zin:
OrgA OrgB (OrgAOrgB) is centraal in Arnhem gevestigd in het OrgA en de OrgB.
Hoeveel moet je nog zoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef LastRequest het volgende:
OrgA OrgB (OrgAOrgB) is centraal in Arnhem gevestigd in het OrgA en de OrgB.
De meest verschrikkelijke reclame op tv momenteelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
CP pas trouwens op he, je kent de reclames over smsjes die niet passen toch?
Neequote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
CP pas trouwens op he, je kent de reclames over smsjes die niet passen toch?
Ik lees dit nu pas!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is een kwestie van smaak, commerciaal gezien is ie best hoogstaandquote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha het gaat over cultuur he.. staat er in één zin dat ze een kwalitatief hoogstaand aanbod hebben, en dan als voorbeeld Jim Bakkum![]()
Ik heb altijd de neiging om haar een kusje met m'n afstandbediening te gevenquote:
Wat ik het allerirritantst vind aan die reclame is dat er een punt en een spatie staan, en dan de X, het had dus makkelijk gepast. Als het nou écht niet gepast had, okequote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om haar een kusje met m'n afstandbediening te geven.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef LastRequest het volgende:
Wat ik het allerirritantst vind aan die reclame is dat er een punt en een spatie staan, en dan de X, het had dus makkelijk gepast. Als het nou écht niet gepast had, oke
oh diequote:
deed er slechts een 20 minuten overquote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef Sander het volgende:
Je moet je voorstellen dat je dat allemaal hebt zitten tikken op je telefoon.. ik voel mijn duimen nu al
het is wat héquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas!
Ik vind het wel lief en klef![]()
omfg je hebt 't echt gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
deed er slechts een 20 minuten over![]()
quote:Het OrgAOrgB is een onderlinge relatie met het OrgA.
ja ik lag op de bank muziek te luisteren... en je moet iets héquote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omfg je hebt 't echt gedaan, gast bel msn e-mail buzzer postduif haar, maar 20min tikken op je telefoon daaaaamn
!
Dan ga je bij d'r langs of met jezelf spelen ofzo... Nu heb je straks een smsduimquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja ik lag op de bank muziek te luisteren... en je moet iets hé
Ik typ rustig... heb de tijdquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan ga je bij d'r langs of met jezelf spelen ofzo...!!Nu heb je straks een smsduim
Slaap lekker knul!quote:
Haha idd, krijgt ze 12x een nieuw smsje, verspreid over de komende 3 dagenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
En toen ondersteunde haar telefoon het niet
Een vriendin van mij heeft dat ook, die kan niet eens dubbele smsjes ontvangenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
En toen ondersteunde haar telefoon het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |