Dat is een kwestie van smaak, commerciaal gezien is ie best hoogstaandquote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha het gaat over cultuur he.. staat er in één zin dat ze een kwalitatief hoogstaand aanbod hebben, en dan als voorbeeld Jim Bakkum![]()
Ik heb altijd de neiging om haar een kusje met m'n afstandbediening te gevenquote:
Wat ik het allerirritantst vind aan die reclame is dat er een punt en een spatie staan, en dan de X, het had dus makkelijk gepast. Als het nou écht niet gepast had, okequote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om haar een kusje met m'n afstandbediening te geven.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef LastRequest het volgende:
Wat ik het allerirritantst vind aan die reclame is dat er een punt en een spatie staan, en dan de X, het had dus makkelijk gepast. Als het nou écht niet gepast had, oke
oh diequote:
deed er slechts een 20 minuten overquote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef Sander het volgende:
Je moet je voorstellen dat je dat allemaal hebt zitten tikken op je telefoon.. ik voel mijn duimen nu al
het is wat héquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas!
Ik vind het wel lief en klef![]()
omfg je hebt 't echt gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
deed er slechts een 20 minuten over![]()
quote:Het OrgAOrgB is een onderlinge relatie met het OrgA.
ja ik lag op de bank muziek te luisteren... en je moet iets héquote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omfg je hebt 't echt gedaan, gast bel msn e-mail buzzer postduif haar, maar 20min tikken op je telefoon daaaaamn
!
Dan ga je bij d'r langs of met jezelf spelen ofzo... Nu heb je straks een smsduimquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja ik lag op de bank muziek te luisteren... en je moet iets hé
Ik typ rustig... heb de tijdquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan ga je bij d'r langs of met jezelf spelen ofzo...!!Nu heb je straks een smsduim
Slaap lekker knul!quote:
Haha idd, krijgt ze 12x een nieuw smsje, verspreid over de komende 3 dagenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
En toen ondersteunde haar telefoon het niet
Een vriendin van mij heeft dat ook, die kan niet eens dubbele smsjes ontvangenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
En toen ondersteunde haar telefoon het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |