Zelfs daar heb je geen 15 sms'jes voor nodig.quote:
Ik denk niet... dat ze haar aandacht verliest bij dat smsjequote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef LastRequest het volgende:
Das niet gezond hoor CP.. ik vind het al moeilijk een sms bestaande uit 2 smsjes volledig te lezen zonder m'n aandacht te verliezen
Ik denk niet... dat ik meer wil weten.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk niet... dat ze haar aandacht verliest bij dat smsje
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk niet... dat ik meer wil weten.
Dat snap ik, maar als je na een week al je levensverhaal op sms zet of haar aanbidt in 15×160=2.400 tekens, dan zal trouwen niet meer lang duren.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs daar heb je geen 15 sms'jes voor nodig.
max is 2294 bij mijquote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je na een week al je levensverhaal op sms zet of haar aanbidt in 15×160=2.400 tekens, dan zal trouwen niet meer lang duren.
Maak er Ali. A van.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef LastRequest het volgende:
Argh ik wil jullie zo'n slechte zin laten lezen maar dat kan niet want als ik de belangrijke namen weg haal is ie niet meer leesbaar
Je wordt genaaid.quote:
Ik ga het proberen... De organisatie bestaat uit twee organisaties samen zeg maar, orgA en orgB. Ze zitten wel beiden in een ander gebouw, en deze gebouwen heten heel origineel, orgA en orgB. Staat er de volgende zin:quote:
Dat is inderdaad wel een beetje weinig, ja.quote:
Dat staat wel een beetje dom ja. Omheen lullen dusquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je wordt genaaid.
[..]
Ik ga het proberen... De organisatie bestaat uit twee organisaties samen zeg maar, orgA en orgB. Ze zitten wel beiden in een ander gebouw, en deze gebouwen heten heel origineel, orgA en orgB. Staat er de volgende zin:
OrgA OrgB (OrgAOrgB) is centraal in Arnhem gevestigd in het OrgA en de OrgB.
Hoeveel moet je nog zoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef LastRequest het volgende:
OrgA OrgB (OrgAOrgB) is centraal in Arnhem gevestigd in het OrgA en de OrgB.
De meest verschrikkelijke reclame op tv momenteelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
CP pas trouwens op he, je kent de reclames over smsjes die niet passen toch?
Neequote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
CP pas trouwens op he, je kent de reclames over smsjes die niet passen toch?
Ik lees dit nu pas!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom kan ik maximaal een bericht van 15 smsjes lang in 1 keer verzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |