quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah niet zozeer vervelend, dat ging om verlegenheid. Toch?.
Nu begin je weer vervelend te doen hoorquote:
ja, nu heeft René thee voor me ingeschonken en NCIS voor me opgezetquote:
Gisterenavond via de lan nog gespeeld tegen de computer... 2 medium enemies in een land waar geld schaars is, leverde toch wel een pittige strijd opquote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga denk ik ff een potje red alert spelenlekker rustgevend op easy
neuh ik had niet gef5'd, dus ik zag alleen nog die reactie van yashi over jou stinkend staanquote:
Valt best tegen op dit momentquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
maarja het topic staat niet stil he
Nouja, bijna hetzelfde danquote:Synergie (Grieks: synergia, samenwerking) is een begrip wat een proces beschrijft waarbij het samengaan van delen meer oplevert dan de som der delen.
Ja idd.. maar toch vind ik het niet mooi staan dus ik pas het lekker aanquote:
Lijkt wel een potje bullshitbingoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
Fok! vindt dat ik niet meer aan m'n rapport moet werken
[ afbeelding ]
Overigens die eennalaatste *dacht ik* zin
Voor zover ik weet is synergie zowat een synoniem van samenwerking.. dus oorzaak = gevolg
Werkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom kan ik maximaal een bericht van 15 smsjes lang in 1 keer verzenden
Omdat ze daar e-mail voor uitgevonden hebben, duuuuuuudequote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jullie gaan volgende week trouwen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ze daar e-mail voor uitgevonden, duuuuuuude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |