Hm, ik zie hem wel gewoon, zonder inlogverzoek... even kijken of ik hem op werk ook kan verplaatsen...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm vage shizzle, ik zie de avatar van DM niet meer en krijg ook iedere keer de vraag of ik wil inloggen in home.kpn.nl.
Aangezien die avatar gehost staat op home.planet.nl zie ik een link
jij gaat dus niet naar DMquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef Nielez het volgende:
Thuis lekker warm op de bank met een mok koffie wat lezen/studeren/slapen
Jammer dat we geen chocolademelk hebben. Anders had k die kunnen maken
Huh, wat? Wat moet Nielez bij mij?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij gaat dus niet naar DM
faler
Je hebt namelijk niet genoeg deadlinesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef Nielez het volgende:
Thuis lekker warm op de bank met een mok koffie wat lezen/studeren/slapen
Jammer dat we geen chocolademelk hebben. Anders had k die kunnen maken
Tof! Als jullie het koud krijgen in de bosjes aan de overkant, mogen jullie best een kop thee komen halen hoor!quote:
Alleen DM casus (volgende week vrijdag) en T&A werkstuk (weet je toevallig nog een onderwerp?) voor eind januari.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Je hebt namelijk niet genoeg deadlines
*Zwaait*..quote:Op maandag 5 januari 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof! Als jullie het koud krijgen in de bosjes aan de overkant, mogen jullie best een kop thee komen halen hoor!
Look who's talking.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij gaat dus niet naar DM
faler
Ik zit nu op mijn werk, daar zijn geen bosjesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
*Zwaait*..
Zie je ons nog steeds niet?
Zei Yashi dat tegen je?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik blijf lekker de hele dag binnen! want ik schijn te moeten leren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |