abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64637237
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:29 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik ontken nergens dat er doden vallen Je moet eens beter lezen, beelden worden gewoon ingezet om aan te geven hoe slecht de tegenstander is en hoe smerig ze de oorlog spelen.
Dat er doden vallen in een oorlog lijkt me vrij evident.

Oorlog tegen een volk zonder wapens alleen stenen en stokken ?
en elektricititeit afsnijden hoort dat ook bij een oorlog ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Trouwste user 2022 zondag 4 januari 2009 @ 03:33:55 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_64637274
CNN net :

'It looks like a war is underway.'

Over open deuren gesproken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64637283
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:17 schreef Meki het volgende:
Van mij part mag de derde wereldoorlog nu los komen om Israel keihard een lesje te leren
Die oorlog is in vijf minuten afgelopen, als Israël en het Westen met alle mogelijke middelen toeslaan ?

Die flut raketten schieten op Israël is grond recht voor haat moslims zoals jij ?

En Israël mag zeker niks terug doen zeker ?

Hamas wil geen wapenstilstand dus de oorlog gaat door.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:34:55 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637294
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Zelfs als dat zo zou zijn (en het klinkt als propaganda) dan nog is het 0,0 een excuus voor Israël om burgers te doden. Ik hoef toch hopelijk niet uit te leggen dat massamoord op ongewapende en onschuldige burgers fout is? Israëlische burgers mogen toch ook niet vermoord worden? Of bestaat er op dat gebied een verschil tussen Palestijnse en Israëlische burgers?
waar heb jij het over? je praat onzin. als israel mensen waarschuwt, dan is het niet de schuld van israel als ze structuren kapot maakt die hen bestoken. je bent poep aan het praten en probeert wederom de schuld bij de joden te leggen.

nogmaals, als de vonk in europa overslaat zullen straks alle moslims weer terug zijn in landen waar ze wel begrepen worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Trouwste user 2022 zondag 4 januari 2009 @ 03:34:56 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_64637295
En ik kan en ga geen partij kiezen.

Het is gewoon gruwelijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64637298
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]
En anderzijds heeft het optreden van Israël wel zin, omdat ze tegemoet komt aan de wensen van haar eigen burgers. De reikwijdte van de raketten en mortieren bedreigen circa 1 miljoen Israëli, die simpelweg veiligheid willen.
En om allerlei redenen heeft het optreden van Hamas ook zin... Er zijn geen makkelijke oplossingen, helaas.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:35:47 #107
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637310
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Zelfs als dat zo zou zijn (en het klinkt als propaganda) dan nog is het 0,0 een excuus voor Israël om burgers te doden. Ik hoef toch hopelijk niet uit te leggen dat massamoord op ongewapende en onschuldige burgers fout is? Israëlische burgers mogen toch ook niet vermoord worden? Of bestaat er op dat gebied een verschil tussen Palestijnse en Israëlische burgers?
Ik vind het nogal een aantijging dat er vooropgezet en doelbewust ongewapende en onschuldige mensen zou worden gedood. En en passant slachtoffers omschrijven als massamoord vind ik ook een overhaaste conclusie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64637324
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Woh goeie stokken dan als ze zo ver in Israel komen.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:36:52 #109
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64637331
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de Palestijnse bevolking zal vast geen wapens hebben, maar een klein gedeelte met vrij extremistische denkbeelden hebben wel wapens en vuren raketten af op Israëlische doelen. Israël tracht om dat extremisme te onderdrukken om zo veiligheid te bieden voor hun volk.

Op zijn beurt proberen de Palestijnen dat ook weer te doen. Beide partijen zijn met hetzelfde spelletje bezig.

Het afsnijden van elektriciteit en andere voorzieningen hoort bij een oorlog, dat lijkt me toch wel een van de basis tactieken. Zelfs in de Trojaanse Oorlog wordt hier gebruik van gemaakt.
pi_64637334
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:34 schreef tong80 het volgende:

Het is gewoon gruwelijk.

Zo is het maar net!
pi_64637338
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:34 schreef rja het volgende:

[..]

Die oorlog is in vijf minuten afgelopen, als Israël en het Westen met alle mogelijke middelen toeslaan ?

Die flut raketten schieten op Israël is grond recht voor haat moslims zoals jij ?

En Israël mag zeker niks terug doen zeker ?

Hamas wil geen wapenstilstand dus de oorlog gaat door.
Welke rakketten van Hamas heb jij het over ?
  Trouwste user 2022 zondag 4 januari 2009 @ 03:37:18 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_64637344
Er zijn trouwens nog een paar andere oorlogen aan de gang.

Maar daar kunnen blanken zich minder mee identificeren.

pi_64637347
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:36 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de Palestijnse bevolking zal vast geen wapens hebben, maar een klein gedeelte met vrij extremistische denkbeelden hebben wel wapens en vuren raketten af op Israëlische doelen. Israël tracht om dat extremisme te onderdrukken om zo veiligheid te bieden voor hun volk.

Op zijn beurt proberen de Palestijnen dat ook weer te doen. Beide partijen zijn met hetzelfde spelletje bezig.

Het afsnijden van elektriciteit en andere voorzieningen hoort bij een oorlog, dat lijkt me toch wel een van de basis tactieken. Zelfs in de Trojaanse Oorlog wordt hier gebruik van gemaakt.
Horen daar ook 100 kinderen die de dood hebben gevonden ??
  zondag 4 januari 2009 @ 03:37:48 #114
232678 John.Milton
pi_64637352
quote:

Het is gewoon gruwelijk.

Ik kies ook geen partij, maar veel users schieten gelijk uit hun slof als je maar een kritische noot probeert te plaatsen bij hun favoriete groepering.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:37:52 #115
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637354
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:35 schreef Recce het volgende:

[..]

En om allerlei redenen heeft het optreden van Hamas ook zin... Er zijn geen makkelijke oplossingen, helaas.
Ik zie die redenen niet zo, eigenlijk.
Noem eens wat.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:39:58 #116
232678 John.Milton
pi_64637393
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Horen daar ook 100 kinderen die de dood hebben gevonden ??
Onnodige slachtoffers hoort ook bij oorlog inderdaad. Echte oorlog is gewoon gruwelijk.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:40:28 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637400
quote:

Het is gewoon gruwelijk.

ik kan wel partij kiezen en ja, het is gruwelijk met die moslims die net doen of het palestijnen zijn.
pi_64637422
quote:

[..]

Ik denk deze:

pi_64637431
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:37 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zie die redenen niet zo, eigenlijk.
Noem eens wat.
Gaza is al tijden gebarricadeerd, Hamas probeert te laten zien dat ze de vijand wel aankunnen. Hamas wil misschien deze reactie van Israël wel, omdat ze daar hun aanhang mee zien groeien. Maar verder kan ik ook niet zo goed in de hoofden van idioten kijken.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:42:58 #120
232678 John.Milton
pi_64637438
Ik ga maar eens naar bed. Het welles-nietes spelletje van wie de boef is spelen ze al 50 jaar.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:43:16 #121
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637443
Andere bronnen beweren zelfs een totaal van 4.000-6.000 raketten en mortieren die de Israëlische burgers hebben moeten doorstaan.
pi_64637477
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:43 schreef damian5700 het volgende:
Andere bronnen beweren zelfs een totaal van 4.000-6.000 raketten en mortieren die de Israëlische burgers hebben moeten doorstaan.
En hoe hebben de Palestijnen zich in de 60 jaar moeten onderstaan door de apartheid van Israel ?
pi_64637480
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:43 schreef damian5700 het volgende:
Aan de andere kant zijn die dingen zo onnauwkeurig, dat het maar een paar keer gevaarlijker is dan onweer voor Israël. In ieder geval minder gevaarlijk dan autorijden. Niet dat dat het acceptabel maakt en ik snap de angst prima.
pi_64637489
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:08 schreef John.Milton het volgende:

[..]

In mijn ogen maken beide partijen al jaren teveel onnodige en onschuldige slachtoffers. Het overgrote deel van de westerse media hebben een pro-Israëlische houding terwijl inmiddels wel duidelijk is dat beide partijen zich schuldig maken aan allerlei gruwelijkheden.

In de Westerse media worden de Palestijnen vooral als terroristen afgeschilderd
Die laatste regel zie ik dus niet. Tenminste niet alleen maar.Wanneer dat het geval was, waren die demonstraties er niet Waren de verdubbeling raketmeldingen ook in het journaal gekomen (waren dus niet alleen maar lichte raketten. Die komen nu pas wanneer Israël dus na ik weet niet hoeveel aanvallen terugslaat (nee, ik weet niet wie de starter was van het grote geheel, maar geen enkel land zou dat accepteren).

Even over de aanhang van de Hamas. Heel eenvoudig Zet op elke hulp vanuit andere landen een stikkertje hamas op en klaar is kees. Beetje radiopropaganda erbij en de Hamas is de sinterklaas. Doe alsof je geen geld krijgt vanuit andere landen en gebruik een gedeelte van het geld om scholden te bouwen....2-0

En ja, zo zal het wel in meerdere landen gaan en denk zelfs wel in het westen, maar daar zitten de mensen iets meer afgesloten van de rest van de wereld en anders worden ze wel teruggehaald naar hun huizen. Het is trouwens niet zo dat elke Paestijn zo weg is van de Hamas hoor. Maar die mensen hebben vaak zelf wat meegemaakt. De mensenrechtenorganisatie Amnesty International veroordeelde de strijd tussen Fatah en Hamas ook al in het rapport van 2008
quote:
In het heetst van de strijd gebruikten Hamas-strijders appartementencomplexen en ziekenhuizen als uitvalsbases voor hun aanvallen en werden aanhangers van de tegenpartij zelfs in hun ziekenhuisbed doodgeschoten. Er werd zwaar gevochten in dichtbevolkte buurten, waarbij kogels en granaten vanuit de ramen werden afgeschoten.

Volgens Amnesty heeft Fatah zijn gevangenen geëxecuteerd en verminkt door kogels in hun knieën of schenen te schieten. Een onschuldige bouwvakker, van wie Fatah-strijders dachten dat hij bij Hamas hoorde, werd uit wraak van het dak van een gebouw gegooid, omdat Hamas vlak daarvoor hetzelfde deed met een Fatah-agent.

Ook na de gevechten hielden volgens Amnesty de schendingen van mensenrechten niet op. Beide partijen traden op hun eigen grondgebied keihard op tegen vermoedelijke tegenstanders, waarbij gevangenen slecht werden behandeld en zelfs zouden zijn gemarteld.
Het is dus echt niet alleen maar zon wat daar schijnt en dat hier users zijn die dit niet willen lezen of horen is hun probleem, maar dat eenzijdigheid van typen stoort me een beetje, dus vandaar dat ik een tegengeluid laat horen.

Dat er zoveel slachtoffers moeten vallen vind ik wel heel erg, maar zoals sp3c eerder al zei; de Hamas heeft zijn wapentuig allang uitgetrokken en trekt als een kameleon andere kledij aan en gaat zich onder de burger begeven, zodat het wel erg moeilijk gaat worden om geen burgers te treffen. Ze zijn dus te laat met dat grondoffensief. En al helemaal niet moeten melden door zo opvallend zich te verzamelen. Nu vallen er nog meer onschuldige slachtoffers waar heus daders tussen zitten, maar pik die er maar eens tussenuit.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  zondag 4 januari 2009 @ 03:47:18 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637492
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:46 schreef Recce het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn die dingen zo onnauwkeurig, dat het maar een paar keer gevaarlijker is dan onweer voor Israël. In ieder geval minder gevaarlijk dan autorijden. Niet dat dat het acceptabel maakt en ik snap de angst prima.
het gaat niet om aantallen doden, het gaat om de intentie. joden en het westen laten zich niet meer koeieneren door achterlijke klootzakken met een imam die haat versprijdt.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:48:09 #126
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637508
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:42 schreef Recce het volgende:

[..]

Gaza is al tijden gebarricadeerd, Hamas probeert te laten zien dat ze de vijand wel aankunnen. Hamas wil misschien deze reactie van Israël wel, omdat ze daar hun aanhang mee zien groeien. Maar verder kan ik ook niet zo goed in de hoofden van idioten kijken.
Dat neem ik je niet kwalijk.
Alleen de blokkade wordt echt niet minder door dagelijks 50 raketten Israël in te slingeren.
Als de Palestijnen werkelijk een twee staten plan ambiëren moet de discours van Hamas drastisch gewijzigd worden of moeten de Palestijnen dit zonder Hamas doen. De onverzoenbare en cynische opstelling van Hamas leidt werkelijk nergens toe.
pi_64637532
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het gaat niet om aantallen doden, het gaat om de intentie. joden en het westen laten zich niet meer koeieneren door achterlijke klootzakken met een imam die haat versprijdt.
Maar ondertussen laat jij en de hele westen wel een massamoord toe op een volk zonder wapens.
  zondag 4 januari 2009 @ 03:51:21 #128
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637541
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:46 schreef Recce het volgende:

[..]

Mensen in angst onderdompelen is niet de strategie die zal leiden tot vrede. Hamas wil dat geenszins met Israël, daar ben ik me van bewust.
pi_64637574
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat neem ik je niet kwalijk.
Alleen de blokkade wordt echt niet minder door dagelijks 50 raketten Israël in te slingeren.
Als de Palestijnen werkelijk een twee staten plan ambiëren moet de discours van Hamas drastisch gewijzigd worden of moeten de Palestijnen dit zonder Hamas doen. De onverzoenbare en cynische opstelling van Hamas leidt werkelijk nergens toe.
Tja, ik bedacht dat Hamas iets moest doen tegen Israël om hun populariteit te behouden tijdens een blokkade.

Verder is het natuurlijk zo dat er verschillende takken van Hamas zijn en dat er met het meeste extreme deel van Hamas gewoon niet te praten valt. Dat deel zit ook achter de raketaanvallen. Wat er nu kan gebeuren, is dat dat onderscheid tussen de extreme Hamas en de gematigde Hamas wegvalt, omdat er nu een concrete vijand valt te bestrijden.
pi_64637590
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Sta jij ook achter Al Qaida ? die doet precies hetzelfde als Israel.
Al Qaida is een stuk meer verwant aan Hamas dan aan Israel.

Israel schiet niet bewust op burgers. Al Qaida wel.
Hamas misbruikt de eigen burgers zodat ze Israel de schuld kunnen geven. Waar jij gewoon keihard intrapt.
pi_64637593
quote:

[..]

Die Hamas dagelijks afvuurt op Isreal, heel 2008 al.

Dach je nou je echt dat Israël dit bleef pikken ?

Een flink gedeelde van Libanon is in 2006 met de grond gelijk, om de rakketten die Hezobollah daarvoor dageljks afschoot op Israël .i Daarna niet meer, dus het werkt wel.

Die oorlog noemen de meeste moslims een overwinning voor Hezbollah, de burgers in Libanon en de Gaza mogen opgeofferd worden ? Om haat moslims zoals jij bevredigen, om die flut rakketen af te schieten op Isreal !.
pi_64637625
Wow, er is een enorme brand ontstaan in Gaza stad.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:00:36 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637638
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:59 schreef Recce het volgende:
Wow, er is een enorme brand ontstaan in Gaza stad.
door hamas aangestoken?
  zondag 4 januari 2009 @ 04:00:48 #134
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637642
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:54 schreef Recce het volgende:

[..]

Tja, ik bedacht dat Hamas iets moest doen tegen Israël om hun populariteit te behouden tijdens een blokkade.
Als dit zo is dan is het echt heel erg cynisch. Wat levert zo'n 'populariteitsstunt' de onschuldige Gazaan op?
quote:
Verder is het natuurlijk zo dat er verschillende takken van Hamas zijn en dat er met het meeste extreme deel van Hamas gewoon niet te praten valt. Dat deel zit ook achter de raketaanvallen. Wat er nu kan gebeuren, is dat dat onderscheid tussen de extreme Hamas en de gematigde Hamas wegvalt, omdat er nu een concrete vijand valt te bestrijden.
Volgens mij is de doelstelling van Hamas vrij helder. In hun handvest wordt geen melding gemaakt dat bepaalde onderdelen daaruit, met name over de houding ten aanzien van Israël, slechts voor het militante gedeelte van Hamas bedoeld is.
pi_64637653
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

door hamas aangestoken?
Doe eens normaal. Hoe kan iemand dat nu weten?
  zondag 4 januari 2009 @ 04:01:42 #136
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_64637654
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:56 schreef rja het volgende:

[..]

Die Hamas dagelijks afvuurt op Isreal, heel 2008 al.

Dach je nou je echt dat Israël dit bleef pikken ?

Een flink gedeelde van Libanon is in 2006 met de grond gelijk, om de rakketten die Hezobollah daarvoor dageljks afschoot op Israël .i Daarna niet meer, dus het werkt wel.

Die oorlog noemen de meeste moslims een overwinning voor Hezbollah, de burgers in Libanon en de Gaza mogen opgeofferd worden ? Om haat moslims zoals jij bevredigen, om die flut rakketen af te schieten op Isreal !.
Volgens mij heeft Hezbollah eerder dit jaar nog net niet de macht overgenomen in Libanon toen het in conflict raakte met de Libanese regering. Je doet het voorkomen alsof ze zwakker zijn geworden, maar het tegendeel is waar.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:03:26 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637674
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Recce het volgende:

[..]

Doe eens normaal. Hoe kan iemand dat nu weten?
zag je het vraagteken? doe jij maar normaal.
pi_64637686
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Als dit zo is dan is het echt heel erg cynisch. Wat levert zo'n 'populariteitsstunt' de onschuldige Gazaan op?
[..]

Volgens mij is de doelstelling van Hamas vrij helder. In hun handvest wordt geen melding gemaakt dat bepaalde onderdelen daaruit, met name over de houding ten aanzien van Israël, slechts voor het militante gedeelte van Hamas bedoeld is.
Ik neem niet aan dat het grootste deel van de aanhangers/stemmers van Hamas dat handvest precies willen volgen. (hoop ik)
  zondag 4 januari 2009 @ 04:04:55 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637690
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Hezbollah eerder dit jaar nog net niet de macht overgenomen in Libanon toen het in conflict raakte met de Libanese regering. Je doet het voorkomen alsof ze zwakker zijn geworden, maar het tegendeel is waar.
ook hezballah zal het libanese volk gijzelen, zoals hamas doet door middel van geweld en indoctrinatie. en als het zover is zal ook zij kapot gemaakt worden als het israel aanvalt.
pi_64637698
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Alle haat tegen Israel is terecht verdiend, eigen schuld.
En de burgers in Gaza en Libanon mogen worden opgeofferd ?

Ik heb in de oorlog in Libanon, haat moslims zoals jij letterlijk zien zeggen, dat ze jammer vonden dat er geen raketten van Hezbollah op Israël meer kwamen, ongeacht wat de schade en slachtoffers in Libanon waren..

De haat is belangrijker ?
  zondag 4 januari 2009 @ 04:09:20 #141
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637730
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:04 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik neem niet aan dat het grootste deel van de aanhangers/stemmers van Hamas dat handvest precies willen volgen. (hoop ik)
De stemmers niet. Ik heb al in eerder delen uiteen gezet, dat de stem aan Hamas eerder een tegenstem aan al-Fatah was; de meeste Palestijnen zijn vrij seculier.
De Hamasleden zelf hebben simpelweg de doelstellingen uit het handvest.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:13:12 #142
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637757
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hezbollah is inderdaad de actor in Libanon met de meeste politieke (en in het zuiden ook sociaal-maatschappelijke) macht.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:13:38 #143
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64637761
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ook hezballah zal het libanese volk gijzelen, zoals hamas doet door middel van geweld en indoctrinatie. en als het zover is zal ook zij kapot gemaakt worden als het israel aanvalt.
Volgens jou wordt iedereen kapot gemaakt door Israel ofniet. - edit -

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2009 04:25:10 (Userbash) ]
  zondag 4 januari 2009 @ 04:14:02 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637762
hamas is een vieze organisatie, maar dat mocht vandaag gewoon demonstreren op het museumplein. met hamasvlaggen en islamitische geloofsondersteuners. dat onthouden mensen. al willen moslims dat straks weer niet laten zien en snel vergeten. schijthommels. je weet wel die dikke dingen die vliegen en poepsproeien.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:14:28 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637768
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Volgens jou wordt iedereen kapot gemaakt door Israel ofniet. - edit -
door israel? nee door moslims, dat wel. - edit -

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2009 04:25:59 (Userbash / Reactie op verwijderde post) ]
  zondag 4 januari 2009 @ 04:14:47 #146
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64637772
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:14 schreef zoalshetis het volgende:
hamas is een vieze organisatie, maar dat mocht vandaag gewoon demonstreren op het museumplein. met hamasvlaggen en islamitische geloofsondersteuners. dat onthouden mensen. al willen moslims dat straks weer niet laten zien en snel vergeten. schijthommels. je weet wel die dikke dingen die vliegen en poepsproeien.
Waar was jij dan? Ik heb je niet gezien om je ongenoegen te laten merken. - edit -

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2009 04:26:22 (Userbash) ]
  zondag 4 januari 2009 @ 04:15:44 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637777
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Waar was jij dan? Ik heb je niet gezien om je ongenoegen te laten merken. - edit -
tijdens welke demo heb je mij niet gezien? die van vandaag? wil je me laten lynchen of zo? hoe dom acht je me wel niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2009 04:26:39 ]
pi_64637782
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De stemmers niet. Ik heb al in eerder delen uiteen gezet, dat de stem aan Hamas eerder een tegenstem aan al-Fatah was; de meeste Palestijnen zijn vrij seculier.
De Hamasleden zelf hebben simpelweg de doelstellingen uit het handvest.
Dank voor je informatie. Alhoewel ik de reactie van Israël kan begrijpen (een regering moet zijn burgers beschermen), kan ik niet begrijpen wat Israël ermee denkt te bereiken om op deze schaal de Gazastrook aan te pakken. Ik zie alleen maar negatieve gevolgen.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:16:26 #149
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64637784
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

door israel? nee door moslims, dat wel. je bent niet zo bijster slim of je kan niet lezen. dus wie is het kneusje nu?
Nee, jij bent hier de nummer 1 deskundige op dit gebied. Je posts van gisteren lieten al zien dat je er eigenlijk geen flikker van weet. Maar zoals ik gisteren al zei: blijf vooral doorgaan.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:16:39 #150
38114 beantherio
pi_64637787
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nou, tot nu toe lijken al dat soort organisaties alleen maar sterker te worden van aanvallen door Israël. Het voorbeeld van Hezbollah heb ik al gegeven, maar Hamas was ooit ook maar een klein onbelangrijk clubje. Dat veranderde toen Israël ze de kop probeerde in te drukken wat Hamas steeds populairder maakte onder de Palestijnen.

Eigenlijk kun je stellen dat extremistische organisaties zich geen grotere supporter zouden kunnen wensen dan Israël. Een "seal of disapproval" van Israel is voor dat soort clubjes bijna een garantie voor succes.
pi_64637801
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hezbollah is inderdaad de actor in Libanon met de meeste politieke (en in het zuiden ook sociaal-maatschappelijke) macht.
Mooi neemt Hezbollah de macht over Libanon.

En verklaart Israël de oorlog uit naam van geheel Libanon ?

Dat willen ze toch ?

Wat denk je dan, dat er met Libanon gebeurd ?
  zondag 4 januari 2009 @ 04:19:25 #152
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637807
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef Recce het volgende:

[..]

Dank voor je informatie. Alhoewel ik de reactie van Israël kan begrijpen (een regering moet hun burgers beschermen), kan ik niet begrijpen wat Israël ermee denkt te bereiken om op deze schaal de Gazastrook aan te pakken. Ik zie alleen maar negatieve gevolgen.
Ik denk ook niet dat het eenvoudig zal zijn die militaire doelen te behalen om daarmee aantoonbaar te maken dat de operatie geslaagd is.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:19:26 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637808
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, jij bent hier de nummer 1 deskundige op dit gebied. Je posts van gisteren lieten al zien dat je er eigenlijk geen flikker van weet.
vertel. je geeft me wel van allerlei namen zoals sukkel en kneusje, maar je denkt serieus dat ik mee ga doen op het museumplein met moslims en linksradicalen? ik vertel liever hier mijn mening en waar heb jij gister gezien dat ik geen gelijk heb? voordat ik je namen zou gaan geven die betrekking hebben op jouw domme posts.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:21:03 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64637821
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef beantherio het volgende:

[..]

Nou, tot nu toe lijken al dat soort organisaties alleen maar sterker te worden van aanvallen door Israël. Het voorbeeld van Hezbollah heb ik al gegeven, maar Hamas was ooit ook maar een klein onbelangrijk clubje. Dat veranderde toen Israël ze de kop probeerde in te drukken wat Hamas steeds populairder maakte onder de Palestijnen.

Eigenlijk kun je stellen dat extremistische organisaties zich geen grotere supporter zouden kunnen wensen dan Israël. Een "seal of disapproval" van Israel is voor dat soort clubjes bijna een garantie voor succes.
de enige reden dat ze nog bestaan is dankzij israel. die zijn humaan.
pi_64637827
Er wordt weer veel te veel gebasht in dit topic. Is het nou echt niet mogelijk om een discussie te voeren zonder elkaar uit te schelden voor alles wat los en vast zit?
  zondag 4 januari 2009 @ 04:22:20 #156
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64637832
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 04-01-2009 04:32:25 ]
  zondag 4 januari 2009 @ 04:22:34 #157
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64637839
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:18 schreef rja het volgende:

[..]

Mooi neemt Hezbollah de macht over Libanon.

En verklaart Israël de oorlog uit naam van geheel Libanon ?

Dat willen ze toch ?

Wat denk je dan, dat er met Libanon gebeurd ?
Dat gaat niet zomaar gebeuren. Misschien moet je dat artikel uit de Volkskrant eens lezen; klik.
pi_64637868
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:21 schreef Elfletterig het volgende:
Er wordt weer veel te veel gebasht in dit topic. Is het nou echt niet mogelijk om een discussie te voeren zonder elkaar uit te schelden voor alles wat los en vast zit?
Wat hij zegt; en de meeste posts heb ik al verwijderd nu, want leeghalen zou teveel lege posts onder elkaar inhouden. Zullen we het persoonlijke medeuserbash achterwege laten? Die vecht je maar op een andere plek uit
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_64637871
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat gaat niet zomaar gebeuren. Misschien moet je dat artikel uit de Volkskrant eens lezen; klik.
Gewoon stelletje terroristen in een regering, die de vernietiging van Isreal wil.

Dan kan alleen in het Midden Oosten, de haat voor Isreal en het Westen is belangrijker.

Terrorisme is doodnormaal voor veel moslims in de wereld.

Vragen ze ook nog af, waarom de relatie met niet moslims zo slecht is, voor wie dit onacceptabel is.
  zondag 4 januari 2009 @ 04:28:26 #160
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64637883
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:27 schreef rja het volgende:

[..]

Gewoon stelletje terroristen in een regering, die de vernietiging van Isreal wil.

Dan kan alleen in het Midden Oosten, de haat voor Isreal en het Westen is belangrijker.

Terrorisme is doodnormaal voor veel de moslims in de wereld.

Vragen ze ook nog af, waarom de relatie met niet moslims zo slecht is, voor wie dit onacceptabel is.
Terroristen omdat ze bereid zijn hun land te verdedigen?
  zondag 4 januari 2009 @ 04:29:22 #161
38114 beantherio
pi_64637891
- edit -

Nou, ik heb er wel genoeg van voor vandaag. Slaap ze allen.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2009 04:44:44 (Reactie op verwijderde post) ]
pi_64637940
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:28 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Terroristen omdat ze bereid zijn hun land te verdedigen?
Die raketten hebben geen militaire waarde, zo zijn onnauwkeurig als de pest, gewoon om terreur te zaaien en hun haat voor Israël te bevredigen !

Die flut raketten zijn de oorzaak van de oorlogen in Libanon en Gaza !

Is dit waard ?

Als je, ja zegt, is de haat voor Israël belangrijker dan de burgers in Gaza en Libanon !
  zondag 4 januari 2009 @ 04:37:07 #163
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64637954
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:35 schreef rja het volgende:

[..]

Die raketten hebben geen militaire waarde, zo zijn onnauwkeurig als de pest, gewoon om terreur te zaaien en hun haat voor Israël te bevredigen !

Die flut raketten zijn de oorzaak van de oorlogen in Libanon en Gaza ?

Is dit waard ?

Als je, ja zegt, is de haat voor Israël belangrijker dan de burgers in Gaza en Libanon !
Nee. Die raketten zijn er om zichzelf tegen Israel te verdedigen. Dat het flutraketten zijn die niet of nauwelijks wat aanrichten ben ik met je eens. Maar niet iedereen wordt gesteund door Amerika.
pi_64637974
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:37 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee. Die raketten zijn er om zichzelf tegen Israel te verdedigen. Dat het flutraketten zijn die niet of nauwelijks wat aanrichten ben ik met je eens. Maar niet iedereen wordt gesteund door Amerika.
Wat voor verdedigende werking hebben die flut raketten ?

Je wilt toch oorlog met Israël ?

Je zou blij moeten zijn !

Het is oorlog !
  zondag 4 januari 2009 @ 04:41:55 #165
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64637977
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:41 schreef rja het volgende:

[..]

Wat voor verdedigende werking hebben die flut raketten ?

Je wilt toch oorlog met Israël ?

Je zou blij moeten zijn !

Het is oorlog !
Probeer me geen woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt.
pi_64637998
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:41 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Probeer me geen woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt.
Je bent er voor dat Hamas en - Hezbollah - die flut raketten op Israël schieten !

Gewoon een grondrecht voor haat moslims zoals jij, om hun haat voor Israël te bevredigen ?
  zondag 4 januari 2009 @ 04:50:34 #167
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_64638021
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wat je altijd krijgt :
Israël valt aan
drukt de Islamitische organisatie militair bijna de kop in
internationale druk op Israël
die stoppen het offensief en trekken zich terug
Islamitische organisatie claimt de overwinning en krijgt extra aanhang ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 4 januari 2009 @ 04:50:59 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64638023
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:45 schreef rja het volgende:

[..]

Je bent er voor dat Hamas en - Hezbollah - die flut raketten op Israël schieten !

Gewoon een grondrecht voor haat moslims zoals jij, om hun haat voor Israël te bevredigen ?
precies. hij is gewoon een pure jodenhater. er zijn wel meer mensen op fok! die dat zijn en er prima mee wegkomen.
pi_64638044
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wat je altijd krijgt :
Israël valt aan
drukt de Islamitische organisatie militair bijna de kop in
internationale druk op Israël
die stoppen het offensief en trekken zich terug
Islamitische organisatie claimt de overwinning en krijgt extra aanhang ...
En Iran en Syrie stoppen die terroristen vol met wapens.

Omdat ze zelf Israël niet aandurven, de lafaards,

Ze hadden zelf ook raketten en vliegtuigen op Isreal kunnen afsturen.

Dat durven ze niet, de lafaards !

Dan maar, via het laffe middel terrorisme !
  zondag 4 januari 2009 @ 04:55:15 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64638049
- flamebait -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 05-01-2009 12:36:11 ]
  zondag 4 januari 2009 @ 04:58:35 #171
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638065
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:45 schreef rja het volgende:

[..]

Nu ben ik zelfs een haat moslim? Ik ben geen moslim, laat staan dat ik een heel volk haat. Misschien is het beter als je voortaan niet zo snel je conclusie trekt.
pi_64638066
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd. zodra je een humaan bestand aankondigd denken moslims, zo barbaars als ze zijn, dat je verloren hebt.
je moet echt elke moslim doden wil je zeker zijn van je winst. net als kakkerlakken en ratten. als je er daar een van vergeet, dan zijn ze het volgend jaar verdubbeld.

of nee, zo mag je natuurlijk niet denken, maar het is wel zo.
Moslims in deze wereld zijn zo vol van haat !

Dat ze terrorisme acceptabel vinden, de haat is belangrijker.

Haat levert haat op ?

Doodnormaal toch om die flut raketten op Israël af te vuren, om bijvoorbeeld jouw haat voor Israël te bevredigen !
  zondag 4 januari 2009 @ 05:00:07 #173
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638069
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

precies. hij is gewoon een pure jodenhater. er zijn wel meer mensen op fok! die dat zijn en er prima mee wegkomen.
Van haat moslim tot een jodenhater. What next? Altijd hetzelfde argument die mensen zoals jij gebruiken. Ik haat geen Joden. Ik heb zelfs Joodse kennissen die in Israel woonachtig zijn en waar ik goed bevriend mee ben. En jij weer.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:01:13 #174
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638078
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:59 schreef rja het volgende:

[..]

Moslims in deze wereld zijn zo vol van haat !

Dat ze terrorisme acceptabel vinden, de haat is belangrijker.

Haat levert haat op ?

Doodnormaal toch om die flut raketten op Israël af te vuren, om bijvoorbeeld jouw haat voor Israël te bevredigen !
Nog een tip: stop eens met het generaliseren van een hele groep mensen. Reageer eens inhoudelijk in plaats van telkens de moslims erbij te halen, en iedereen een haatmoslim te noemen.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:01:43 #175
pi_64638080
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd. zodra je een humaan bestand aankondigd denken moslims, zo barbaars als ze zijn, dat je verloren hebt.
je moet echt elke moslim doden wil je zeker zijn van je winst. net als kakkerlakken en ratten. als je er daar een van vergeet, dan zijn ze het volgend jaar verdubbeld.

of nee, zo mag je natuurlijk niet denken, maar het is wel zo.
Natuurlijk mag je zo niet denken , maar militair gezien heb je gelijk.

Je mag het niet denken, maar in godsnaam Israël zet eens door en stuur de volledige Gaza-strook over de grens naar Egypte ofzo. Krijg je een jaar aan protest maar heb je het probleem voor de komende 30 jaar ofzo wel opgelost ...
Deal with it in het midden-oosten dat Israël daar ligt. En ga naar een ander Moslim-land , beste Palestijnen ...
Kan geen probleem zijn ,want de Palestijnen zijn toch niet eens een historisch volk ... eerder een toevalligheid ...
  zondag 4 januari 2009 @ 05:03:42 #176
pi_64638096
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nog een tip: stop eens met het generaliseren van een hele groep mensen. Reageer eens inhoudelijk in plaats van telkens de moslims erbij te halen, en iedereen een haatmoslim te noemen.
Inhoudelijk ? Een Palestijnse of zelfs maar Arabische staat op dat grondgebied heeft nooit bestaan. Het is altijd ofwel Joods, ofwel Turks ofwel Engels bezit geweest. Wat geeft de zogenaamde Palestijnen dan méér het recht dan de Joden om daar een staat op te eisen eigenlijk ? Reageer daar maar eens op ...
  zondag 4 januari 2009 @ 05:06:12 #177
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638108
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Inhoudelijk ? Een Palestijnse of zelfs maar Arabische staat op dat grondgebied heeft nooit bestaan. Het is altijd ofwel Joods, ofwel Turks ofwel Engels bezit geweest. Wat geeft de zogenaamde Palestijnen dan méér het recht dan de Joden om daar een staat op te eisen eigenlijk ? Reageer daar maar eens op ...
Feit is dat de Palestijnen er al honderden jaren wonen. De Israeliers hebben illegaal grond geannexeerd die tot de Palestijnen behoort. Misschien dat Israel dat maar eens onder ogen moet zien.
pi_64638116
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat is er niet van waar ?

Voor veel moslims zijn zelfmoordaanslagen en die flut raketten doodnormaal als op Israël aankomt.

De haat is belangrijker !

Dat is een van de grote oorzaken van dit conflict.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:09:56 #179
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638129
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:07 schreef rja het volgende:

[..]

Wat is er niet van waar ?

Voor veel moslims zijn zelfmoordaanslagen en die flut raketten doodnormaal als op Israël aankomt.

De haat is belangrijker !

Dat is een van de grote oorzaken van dit conflict.
Dat Israel in dat gebied gehaat wordt hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Bovendien zijn het niet alleen de Palestijnen die haat met hun meedragen. Genoeg Joodse kolonisten die erop uit zijn om de Palestijnen voorgoed te vernietigen.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:14:12 #180
pi_64638150
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:06 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Feit is dat de Palestijnen er al honderden jaren wonen. De Israeliers hebben illegaal grond geannexeerd die tot de Palestijnen behoort. Misschien dat Israel dat maar eens onder ogen moet zien.
De Palestijnen hebben die grond nooit gehad. Meer nog die bestaan zelfs niet als volk. Dat heeft geen enkele historie ...
  zondag 4 januari 2009 @ 05:16:02 #181
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638157
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De Palestijnen hebben die grond nooit gehad. Meer nog die bestaan zelfs niet als volk. Dat heeft geen enkele historie ...

pi_64638166
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat Israel in dat gebied gehaat wordt hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Bovendien zijn het niet alleen de Palestijnen die haat met hun meedragen. Genoeg Joodse kolonisten die erop uit zijn om de Palestijnen voorgoed te vernietigen.
Ach ja ?

En daarom is terrorisme tegen Israël acceptabel ?

Hamas heeft wat vredes iniatieven getorpedeerd, met aanslagen.

Hamas wil geen vrede.

In 2001, na de aanslagen op 11 september had Al Quada heel wat aanhangers onder de moslims in de wereld, maar daarover denken de meesten nu anders over.

Kun je zien, waar haat toe leid, terrorisme als legaal middel zien !
  zondag 4 januari 2009 @ 05:18:40 #183
pi_64638168
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:16 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoezo ? Palestina was in de tijd die jij opgeeft tot 1948 Brits grondgebied. Evenzeer zoals bv Schotland dat nog vandaag is. Er was toen géén Palestijns grondgebied. Maar Brits. En Palestijnen bestaan niet als historisch volk. Die hebben zichzelf na de oprichting van Israël uitgevonden ...
  zondag 4 januari 2009 @ 05:19:38 #184
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638174
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:18 schreef rja het volgende:

[..]

Ach ja ?

En daarom is terrorisme tegen Israël acceptabel ?

Hamas heeft wat vredes iniatieven getorpedeerd, met aanslagen.

Hamas wil geen vrede.

In 2001, na de aanslagen op 11 september had Al Quada heel wat aanhangers onder de moslims in de wereld, maar daarover denken de meesten nu anders over.

Kun je zien, waar haat toe leid, terrorisme als legaal middel zien !
Terrorisme tegen Israel? Leg eens uit?
pi_64638185
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:19 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Terrorisme tegen Israel? Leg eens uit?
Hoe wil je die zelfmoordaanslagen en die flut raketten anders noemen ?

Tegen Israël is alles geoorloofd toch ?

Elke burger is een legitiem doel toch ?
pi_64638193
De IDF gebruikt een maf soort wapen. Het ontploft boven de grond en komt neer als een soort kegel vanuit die ontploffing, maar vrij sloom. Het lijkt een soort clusterbrandbom. Ik heb het vannacht al een paar keer gezien en ook nu net, in het licht, dus het is geen fakkel om dingen te belichten.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:25:00 #187
pi_64638195
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:22 schreef rja het volgende:

[..]

De Islam is vredig en is tegen geweld ... tegen Moslims ... tegen niet-Moslims is alles geoorloofd ...
  zondag 4 januari 2009 @ 05:26:28 #188
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638203
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:22 schreef rja het volgende:

[..]

Een Israelische burger die zich eigenlijk op Palestijns grondgebied begeeft is voor mij geen onschuldige burger, maar een bezetter. En wat doe je met bezetters? Die probeer je met alles wat je in huis hebt te verdrijven.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:27:45 #189
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64638206
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:23 schreef Recce het volgende:
De IDF gebruikt een maf soort wapen. Het ontploft boven de grond en komt neer als een soort kegel vanuit die ontploffing, maar vrij sloom. Het lijkt een soort clusterbrandbom. Ik heb het vannacht al een paar keer gezien en ook nu net, in het licht, dus het is geen fakkel om dingen te belichten.
Ja, ik zag het ook al op CNN.
pi_64638207
Wie geeft er een samenvatting van de oorlog, de hoe en waarom? (Graag op 1a4+ ofzo).

En ja, ik ben redelijk op de hoogte, maar heb het gevoel dat ik één kant van het verhaal hoor.
Danke Schon
  zondag 4 januari 2009 @ 05:31:07 #191
pi_64638219
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:26 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Een Israelische burger die zich eigenlijk op Palestijns grondgebied begeeft is voor mij geen onschuldige burger, maar een bezetter. En wat doe je met bezetters? Die probeer je met alles wat je in huis hebt te verdrijven.
Waarom eigenlijk ? Heb ik als Vlaming ook het recht elke Waal hier als een bezetter te zien ofzo ?
pi_64638258
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar ondertussen laat jij en de hele westen wel een massamoord toe op een volk zonder wapens.
Waar zijn jou vriendjes uit Iran dan?
  zondag 4 januari 2009 @ 05:40:53 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64638266
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:00 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Van haat moslim tot een jodenhater. What next? Altijd hetzelfde argument die mensen zoals jij gebruiken. Ik haat geen Joden. Ik heb zelfs Joodse kennissen die in Israel woonachtig zijn en waar ik goed bevriend mee ben. En jij weer.
http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/

vieze jodenhaters hier. met de steun van links durven jullie wel he.
pi_64638268
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, ik zag het ook al op CNN.
Nu zag ik wel kleine flitsjes op de grond. Ik hoop niet dat het clustermunitie is, dat zou bijzonder smerig zijn om te gebruiken in zo'n dichtbevolkt gebied.
pi_64638272
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:26 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat een bullshit, als je zo redeneert zou elke allochtoon hier dus niet thuishoren.
Tolerant hoor.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:43:42 #196
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64638276
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Elk volk zou eigenlijk recht moeten hebben op een eigen stukje land. Wat Israël aangaat zou dat eigenlijk aan Italië moeten behoren. Als je dat land ziet als erfgenaam van het Romeinse rijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:48:56 #197
pi_64638291
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Elk volk zou eigenlijk recht moeten hebben op een eigen stukje land. Wat Israël aangaat zou dat eigenlijk aan Italië moeten behoren. Als je dat land ziet als erfgenaam van het Romeinse rijk.
Dat bedoel ik. Maar ik zie geen Vlamingen raketten afvuren op Wallonië hoor ... Geen Schotten op Engeland, en zelfs de Basken bellen nog op voorhand voor een bom van hen ontploft ...
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2009 @ 05:52:02 #198
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64638302
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:23 schreef Recce het volgende:
Lijkt het hier op?

BBC - vierde foto

Dit is waarschijnlijk witte fosfor.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:52:45 #199
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64638305
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Maar ik zie geen Vlamingen raketten afvuren op Wallonië hoor ... Geen Schotten op Engeland, en zelfs de Basken bellen nog op voorhand voor een bom van hen ontploft ...
Tja bellen met Israël heeft geen zin doen toch wat ze zelf willen. Maar wat echt triest is dat de het altijd de gewone burgers zijn die het slachtoffer worden. En dat kan lang duren voor dat mensen wijs worden kijk maar naar Ierland.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 04-01-2009 05:59:10 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 4 januari 2009 @ 05:54:18 #200
pi_64638309
quote:
Op zondag 4 januari 2009 05:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja bellen met Israël heeft geen zin ze doen toch wat ze zelf willen.
Wat is het verschil met de Vlamingen die bellen met de Walen , de Basken die bellen met de Spanjaarden of de Schotten die bellen met de Engelsen dan ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')